AnoMom skriver:
Det er helt klart værst for mig. Det er der ingen tvivl om. Derfor det er så svært synes jeg og rart at man kan få noget konstruktivt hjælp herinde 
vi har faktisk ikk holdt sommerferies samvær på noget tidspunkt. Har bare kørt ordningen som altid, også i ferie perioderne og så bare lavet noget sammen alle 3. 
men har snakket om at til sommer skal han 7 dage til far, 7 hos mig og den sidste uge deles op 3,5 dag til hver. Men lige hvordan de skal falde har vi ikke talt om endnu 
Så er det da alle tiders mulighed for at han kan prøve at være lidt længere hos far netop ved at du undvære ham mandag.. en god øvelse til sommerferien så ferien kan blive tryg..
og kan godt forstå faren netop fordi du selv sagde ja..
finder det ærligtalt egoistisk ( ja undskyld) afdig at du ikke ser et problem i flere skift når det er dig der skal undvære tid med barnet men et stort problem når det ikke bider dig i røven..
self kan han være hos far flere dage i træk hvis han er tryg hos far ( hvilket Du giver indtryk af) og det kommer jo alligevel til at ske til sommer så hvorfor ikke øve nu?
du skriver det helt sikkert er værst for dig og at han nok ikke vil tænke på dig grundet Legoland .. Undskyld men så har du jo svaret der. Det er dit behov der her vægtes og det må du så se forbi.. Du har en aftale med far som du selv har været med til at indgå.. så må du også tage konsekvensen. Og er det for hårdt med mange skift så er det for hårdt med mange skift uanset hos hvem det er og så må han jo være hos sin far mandag..
ja undskyld den hårde tone men hader når kvinder er dobbeltmoralske ang deres børn og lige nu risikerer du at jeres samarbejde lider fordi du har sagt ja til en aftale du ikke vil overholde.. så kan far jo ikke stole på dit ord.. så pas nu på at den ene eftermiddag med din søn kommer til at koste for meget
Anmeld
Citér