Kunne godt bruge er råd til en samværsweekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

Men så kommer der jo flere overnatninger snart se det som en øvelse. Det skal nok gå

Ja om et par måneder gør der.  

jeg vil vende den med hans far ihvertfald og hører ham hvad han synes om at gøre det på den måde. Skal jo også passe ind i hans program

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

Men så kommer der jo flere overnatninger snart se det som en øvelse. Det skal nok gå

En lille Update. Far syntes også det var en god ide. Så han er hos mig tirsdag til lørdag og så hos far fra lørdag til torsdag  

Anmeld Citér

27. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMom skriver:

En lille Update. Far syntes også det var en god ide. Så han er hos mig tirsdag til lørdag og så hos far fra lørdag til torsdag  

Dejligt i kunne blive enige om det uden diskussion  

Anmeld Citér

27. marts 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

Ja. Tak for gode råd og vejledning i en pæn forstående tone

Anmeld Citér

27. marts 2017

helle85

AnoMom skriver:

om 14 dage er det oprindelig fars weekend. Men han skal til koncert fredag og har derfor spurgt om jeg kan tage T og han så har ham om torsdagen i stedet. Først sagde jeg ja for selvfølgelig vil jeg da gerne have min egen søn og far skal selvfølgelig til koncert. 

Men i weekenden har jeg så tænkt. Så skal han til far torsdag, hjem fredag, far lørdag og hjem søndag. Synes det er mange forvirrende skift på få dage. Tænker så at det måske er bedre far har ham lørdag til mandag i stedet. 

MEN har han ham lørdag til mandag. Så har jeg ham selv kun mandag eftermiddag fordi han skakt ik far igen tirsdag til torsdag. 

Er meget i tvivl om hvordan vi skal kører den. Så tager gerne i mod inputs.

Beklager hvis det er lidt rodet

Jeg har læst lidt af kommetarene og at far ikke vil gå glip af en dag.

Jeg tænker hvis han har ham fra lørdag til søndag også næste gang han har samvær så giv en ekstra dag fra feks. tirsdag til fredag(istedet for tirsdag-torsdag) eller næste gang han skal have ham en weekend så fra torsdag til søndag 

Anmeld Citér

27. marts 2017

AnoMom

helle85 skriver:

Jeg har læst lidt af kommetarene og at far ikke vil gå glip af en dag.

Jeg tænker hvis han har ham fra lørdag til søndag også næste gang han har samvær så giv en ekstra dag fra feks. tirsdag til fredag(istedet for tirsdag-torsdag) eller næste gang han skal have ham en weekend så fra torsdag til søndag 

Det havde også været en mulighed. Men vi har i stedet fundet løsningen at jeg har ham tirsdag til lørdag og han har ham så lørdag til torsdag.

Anmeld Citér

14. april 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

En lille Update nu når sønnike er kommet hjem efter 5 dage hos far

det er bare gået SÅ godt. Han har ingen reaktion haft hos far. Hygget sig og sovet og spist som han plejer. Idag er han kommet hjem og der er stadig ingen reaktion fra ham.  

tak for det rigtig gode forslag du kom med. Vi snakker om at starte 7/7 ordningen på nu her efter påske nu når det hele gik så smurt

Anmeld Citér

14. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMom skriver:

En lille Update nu når sønnike er kommet hjem efter 5 dage hos far

det er bare gået SÅ godt. Han har ingen reaktion haft hos far. Hygget sig og sovet og spist som han plejer. Idag er han kommet hjem og der er stadig ingen reaktion fra ham.  

tak for det rigtig gode forslag du kom med. Vi snakker om at starte 7/7 ordningen på nu her efter påske nu når det hele gik så smurt

Ej hvor skønt <3 de er sejere end vi giver dem credit for  

hvis i tager 7/7 op som en fast ordning, kan der selvfølgelig godt komme en reaktion når det går op for ham at det er sådan det er fast. Men det er naturligt! I skal ikke gå i panik over det med mindre det selvfølgelig fortsætter over lang tid.  

Anmeld Citér

14. april 2017

AnoMom

Mor11 skriver:

Ej hvor skønt <3 de er sejere end vi giver dem credit for  

hvis i tager 7/7 op som en fast ordning, kan der selvfølgelig godt komme en reaktion når det går op for ham at det er sådan det er fast. Men det er naturligt! I skal ikke gå i panik over det med mindre det selvfølgelig fortsætter over lang tid.  

Det er de. Også tror jeg at i og med at han har været vant til at være dele barn fra lille af og vi har trappet det stille og roligt op at det også har hjulpet meget  

han virker ihvertfald helt klar til det. Og selvfølgelig kan der komme en reaktion der. Men vi er meget opmærksomme begge to  

nu skal vi så bare finde ud af hvordan den skal deles. Så input ville også være gode der

Anmeld Citér

14. april 2017

moar34

Hvad med at drengen kommer til far søndag-torsdag. ?  Så har han 2 hele dage hos dig inden han skal til far? Så burde dagene "gå op " for far 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.