Sidney Lee igen... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

ivfmarie

Zafir skriver:

Altså - nu sad jeg her den anden dag og så på eb.dk at manden nu PROMOVERER SIG ved at fortælle at stodderen er totalt alko-bums...

At blære sig med at han drikker 2 flasker sprut om dagen, fordi han går i byen 6 ud 7 dage...

Det er da helt utroligt, at nogen kan være så fuldstændig hjernedød... for så i næste interveiw med fjolset at fortælle at han har en iq på 1xx noget, så han kunne blive medlem af mensa... LOL

Ja helt sikkert der! Sidney Lee i mensa

Jeg blir bare helt utrolig overrasket over at folk er så langt ude... selvom man efterhånden jo godt ved det.

tsk... Også de piger i indslaget der krammer han og er helt vilde med ham... WHY???? I DON'T GET IT?!!??!?!?!?! 

Husker stadig Iduns kommentar: Ai, moar, manden maler sig beskidt! 

FNIS  Hun har da i hvertfald forstået det

Her må man sige at udtrykket " Hæklefejl i kysen" kommer til sin ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

ønskebørn74

SYNES DET ER SÅ GRIDEREN HVOR MORSOMT ALLE SYNES HAN ER AT DISKUTERE.... SYNES HAN ER

MEN GODT GÅET AT HAN BLIVER OMTALT SÅ MEGET....
DET HVIRKER JO..

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønskebarn74 skriver:

SYNES DET ER SÅ GRIDEREN HVOR MORSOMT ALLE SYNES HAN ER AT DISKUTERE.... SYNES HAN ER

MEN GODT GÅET AT HAN BLIVER OMTALT SÅ MEGET....
DET HVIRKER JO..

Haha, ja præcis.. Uanset om man vil det eller ej, så  blir han omtalt hele tiden. Dårlig reklame er bedre en ingen reklame

Anmeld

8. oktober 2009

qp

I  Sidney Lee!!

Anmeld

8. oktober 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Haha, ja præcis.. Uanset om man vil det eller ej, så  blir han omtalt hele tiden. Dårlig reklame er bedre en ingen reklame

lige min tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.