Sidney Lee igen... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså - nu sad jeg her den anden dag og så på eb.dk at manden nu PROMOVERER SIG ved at fortælle at stodderen er totalt alko-bums...

At blære sig med at han drikker 2 flasker sprut om dagen, fordi han går i byen 6 ud 7 dage...

Det er da helt utroligt, at nogen kan være så fuldstændig hjernedød... for så i næste interveiw med fjolset at fortælle at han har en iq på 1xx noget, så han kunne blive medlem af mensa... LOL

Ja helt sikkert der! Sidney Lee i mensa

Jeg blir bare helt utrolig overrasket over at folk er så langt ude... selvom man efterhånden jo godt ved det.

tsk... Også de piger i indslaget der krammer han og er helt vilde med ham... WHY???? I DON'T GET IT?!!??!?!?!?! 

Husker stadig Iduns kommentar: Ai, moar, manden maler sig beskidt! 

FNIS  Hun har da i hvertfald forstået det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Valle81

Zafir skriver:

Altså - nu sad jeg her den anden dag og så på eb.dk at manden nu PROMOVERER SIG ved at fortælle at stodderen er totalt alko-bums...

At blære sig med at han drikker 2 flasker sprut om dagen, fordi han går i byen 6 ud 7 dage...

Det er da helt utroligt, at nogen kan være så fuldstændig hjernedød... for så i næste interveiw med fjolset at fortælle at han har en iq på 1xx noget, så han kunne blive medlem af mensa... LOL

Jeg blir bare helt utrolig overrasket over at folk er så langt ude... selvom man efterhånden jo godt ved det.

tsk... Også de piger i indslaget der krammer han og er helt vilde med ham... WHY???? I DON'T GET IT?!!??!?!?!?! 

Amen, den mand er jo fuldstænig blød oveni.

Der findes simpelthen ikke nok nedladende ord i ordbogen til at beskrive ham:0)

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Amen, den mand er jo fuldstænig blød oveni.

Der findes simpelthen ikke nok nedladende ord i ordbogen til at beskrive ham:0)

Nej, det er nok det... Og alligevel bliver man nødt til at udtrykke sin kvalme over manden indimellem... :-S

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

Zafir skriver:

Nej, det er nok det... Og alligevel bliver man nødt til at udtrykke sin kvalme over manden indimellem... :-S

Lige præcis:0)

Hver gang jeg ser ham, hører ham, læser om ham så bliver jeg fuldstændig stum. Og  jeg får kuldegysninger, og nærmest krampetilstand i hele kroppen:0)

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Søde Zafir - du har SLET slet ikke forstået det!!

Jeg hørte fra hestens egen mund at grunden til at folk tror han er dum er fordi han så tit spiller en ROLLE som blank - selvom han slet ikke er det, ik' os'? Det er altsammen bare en rolle - og det kan hans nye kæreste Zara something something da også bekræfte... (Han nævner dog ikke noget om HVORFOR han stiller op til basically alt med et kamera og så spiller en rolle som idiot...)

Se selv det link der ligger under "F*** hvor jeg hader den mand"-tråden hvor han udtaler sig om det og at han i virkeligheden har en IQ på 152... It's priceless

I øvrigt - super kommentar fra Idun - hvorfor mon han egentlig gør det???

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Søde Zafir - du har SLET slet ikke forstået det!!

Jeg hørte fra hestens egen mund at grunden til at folk tror han er dum er fordi han så tit spiller en ROLLE som blank - selvom han slet ikke er det, ik' os'? Det er altsammen bare en rolle - og det kan hans nye kæreste Zara something something da også bekræfte... (Han nævner dog ikke noget om HVORFOR han stiller op til basically alt med et kamera og så spiller en rolle som idiot...)

Se selv det link der ligger under "F*** hvor jeg hader den mand"-tråden hvor han udtaler sig om det og at han i virkeligheden har en IQ på 152... It's priceless

I øvrigt - super kommentar fra Idun - hvorfor mon han egentlig gør det???

Men hvis man spilller sådan en rolle, så MÅ han jo efterstræbe en skæbne som idiot... For hvis man drikker 2 flasker sprut om dagen, Så er der sku ikke mange hjerneceller tilbage om en månedstid eller to 

Så skal han nok ligge mensa-billetten på hylden

Anmeld

7. oktober 2009

Kaufie

Hvorfor han gør det???

Maler sig brun - eller hvorfor han melder sig til alt med rullende kamera?

Det første er der vist ingen fornuftigt svar på - men det andet er ligetil: fordi han kan og fordi han synes det er sjovt.

Selvom jeg synes hans person/karakter er latterlig og noget så tæer-krummende-pinlig, så ville verden være et kedeligt sted uden originaler som ham, Paris Hilton, Simon Spies, Jacob Haugaard og en masse andre.

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Hvorfor han gør det???

Maler sig brun - eller hvorfor han melder sig til alt med rullende kamera?

Det første er der vist ingen fornuftigt svar på - men det andet er ligetil: fordi han kan og fordi han synes det er sjovt.

Selvom jeg synes hans person/karakter er latterlig og noget så tæer-krummende-pinlig, så ville verden være et kedeligt sted uden originaler som ham, Paris Hilton, Simon Spies, Jacob Haugaard og en masse andre.

Jamen vi har da alle sammen noget at snakke om... Så helt sikkert, det ville da måske være kedeligt, uden en :-S som ham at tale om...

Men jeg tror han maler sig brun, fordi han gerne vil være brun og ikke gider at ligge i solarie? ved det ikke...

Og jeg tror han bare rigtig godt kan lide den rolle, han har lavet sig i medierne, så han hopper ud foran et hvert cam han kan finde

Syns nu ikke at simon spies og jacob haugaard og de der ikke er så tærkrummende som lee...

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Men hvis man spilller sådan en rolle, så MÅ han jo efterstræbe en skæbne som idiot... For hvis man drikker 2 flasker sprut om dagen, Så er der sku ikke mange hjerneceller tilbage om en månedstid eller to 

Så skal han nok ligge mensa-billetten på hylden

Det tror jeg da bliver et stort tab for Mensa

Jeg tror seriøst ikke på at han drikker 2 flasker sprut om dagen - selvom han selv mener hans liv er lidt for rock'n roll for tiden... Jeg tror simpelthen ikke manden kan stå oprejst efter 3 breezere...

Han er jo SÅ  fuld af grandiose selvforstillinger - han var jo OGSÅ en fantastisk wrestler, vildt god til mindgames så han kunne score enhver chick, og en super bilfører - ingen af delene holder i virkeligheden...

Han er den ultimative lille tøsedreng der spiller så smart men altid ender med at blive jordet. Hvis du spørger mig om min professionelle mening så er han SÅ personlighedsforstyrret!!!

Anmeld

7. oktober 2009

Kaufie

Zafir skriver:

Jamen vi har da alle sammen noget at snakke om... Så helt sikkert, det ville da måske være kedeligt, uden en :-S som ham at tale om...

Men jeg tror han maler sig brun, fordi han gerne vil være brun og ikke gider at ligge i solarie? ved det ikke...

Og jeg tror han bare rigtig godt kan lide den rolle, han har lavet sig i medierne, så han hopper ud foran et hvert cam han kan finde

Syns nu ikke at simon spies og jacob haugaard og de der ikke er så tærkrummende som lee...

Nej, det bliver svært at slå Shitney Lee på tæer-krumme-skalaen.....

I øvrigt er det nok sundere for huden at male sig end at gå i solarium.... Alt efter hvad han maler sig med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.