Sidney Lee igen... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Det tror jeg da bliver et stort tab for Mensa

Jeg tror seriøst ikke på at han drikker 2 flasker sprut om dagen - selvom han selv mener hans liv er lidt for rock'n roll for tiden... Jeg tror simpelthen ikke manden kan stå oprejst efter 3 breezere...

Han er jo SÅ  fuld af grandiose selvforstillinger - han var jo OGSÅ en fantastisk wrestler, vildt god til mindgames så han kunne score enhver chick, og en super bilfører - ingen af delene holder i virkeligheden...

Han er den ultimative lille tøsedreng der spiller så smart men altid ender med at blive jordet. Hvis du spørger mig om min professionelle mening så er han SÅ personlighedsforstyrret!!!

Det er smukt med en proffesionel vurdering!!  Hehe...

Jeg ved heller ikke om halvdelen er sandt af det han siger. Jeg vil håbe for hans krop, at han ikke drikker to flasker sprut om dagen... mmm...

Men altså ja - han kunne helt sikkert ikke køre bil i djævleræs!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Moderator

Kaufie skriver:

Nej, det bliver svært at slå Shitney Lee på tæer-krumme-skalaen.....

I øvrigt er det nok sundere for huden at male sig end at gå i solarium.... Alt efter hvad han maler sig med....

Jeg tvivler nu på hvor sundt det er, at smøre sig ind i det der stads hverdag... 

MEN - jeg tænder heller ikke på at være super brun...  Jeg er nok for doven anlagt hehe...

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Det er smukt med en proffesionel vurdering!!  Hehe...

Jeg ved heller ikke om halvdelen er sandt af det han siger. Jeg vil håbe for hans krop, at han ikke drikker to flasker sprut om dagen... mmm...

Men altså ja - han kunne helt sikkert ikke køre bil i djævleræs!!!!

Hehehe, nej DET kunne han ikke - det var simpelthen så ynkeligt, jeg fik helt ondt af ham   men det var da til dels også hende dåsen han kørte meds skyld... Men han bliver bare så LILLE når han taber! Han er SÅÅÅ smart og stor i slaget når han starter ud, og når han så gang på gang bliver YDMYGET til wrestling, dagens mand og djævleræs så går gassen totalt af ballonen og han står der som en 10årig med alverdens latterlige undskyldninger og bortforklaringer... Jamen så STOP dog med at spille så smart hele tiden, mand!!!

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg tvivler nu på hvor sundt det er, at smøre sig ind i det der stads hverdag... 

MEN - jeg tænder heller ikke på at være super brun...  Jeg er nok for doven anlagt hehe...

hahaha, den der svamp på en pind han maler sig med   Niklas var ved at falde ned af sofaen af grin da han så det

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Hehehe, nej DET kunne han ikke - det var simpelthen så ynkeligt, jeg fik helt ondt af ham   men det var da til dels også hende dåsen han kørte meds skyld... Men han bliver bare så LILLE når han taber! Han er SÅÅÅ smart og stor i slaget når han starter ud, og når han så gang på gang bliver YDMYGET til wrestling, dagens mand og djævleræs så går gassen totalt af ballonen og han står der som en 10årig med alverdens latterlige undskyldninger og bortforklaringer... Jamen så STOP dog med at spille så smart hele tiden, mand!!!

Jeg sad bare og tænkte, da jeg så ham i djævleræs...: SÅ TRÆD DOG PÅ SPEEDEREN MAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅKING...

Ellers så bytter jeg plads med dig!!! hehe...

Men ja, så krymper han helt. Han lever kun ikraft af andre folks bekræftelse... :-S

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg sad bare og tænkte, da jeg så ham i djævleræs...: SÅ TRÆD DOG PÅ SPEEDEREN MAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅKING...

Ellers så bytter jeg plads med dig!!! hehe...

Men ja, så krymper han helt. Han lever kun ikraft af andre folks bekræftelse... :-S

Hihi -  Og hun sad bare og sagde "ROLIG Sidney - ROLIG" "Stille og roligt nu..." "nej nu ka jeg ikke li det - farten end, Sidney"    Hvad er man så med for????  Arrgh jeg vil PRØVE!!!!

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Hihi -  Og hun sad bare og sagde "ROLIG Sidney - ROLIG" "Stille og roligt nu..." "nej nu ka jeg ikke li det - farten end, Sidney"    Hvad er man så med for????  Arrgh jeg vil PRØVE!!!!

Vi kunne snuppe en bil sammen!! Så sku den satme få noget PEDAL!!!! HAHAHA...

Jeg var SÅ skuffet, da jeg var på glatbane med bus. Jeg havde virkelig håbet jeg bare ville skride helt vildt meget rundt, med de der kæmpe busser... Lidt a la djævleræs... MEN der blev jeg slemt snydt

Hvis nu min gamle golf ikke var blevet totalt skadet, så vi fik en dejlig klat penge for den i stedet for skrotpræmien, så havde jeg doneret den til djævleræs hehe...

Men jeg sad også bare og tænkte: LUK MÅSEN BITCH  (som man nu kan tænke om andre kvinder, der opfører sig træls heheh)

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Vi kunne snuppe en bil sammen!! Så sku den satme få noget PEDAL!!!! HAHAHA...

Jeg var SÅ skuffet, da jeg var på glatbane med bus. Jeg havde virkelig håbet jeg bare ville skride helt vildt meget rundt, med de der kæmpe busser... Lidt a la djævleræs... MEN der blev jeg slemt snydt

Hvis nu min gamle golf ikke var blevet totalt skadet, så vi fik en dejlig klat penge for den i stedet for skrotpræmien, så havde jeg doneret den til djævleræs hehe...

Men jeg sad også bare og tænkte: LUK MÅSEN BITCH  (som man nu kan tænke om andre kvinder, der opfører sig træls heheh)

YES  - vi skulle give dem så meget baghjul (Tag DEN, René Dif og Biker Jens!!!)

Har det nogen større betydning at jeg ikke har kørekort??  Det må man da vist godt ikke?

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

YES  - vi skulle give dem så meget baghjul (Tag DEN, René Dif og Biker Jens!!!)

Har det nogen større betydning at jeg ikke har kørekort??  Det må man da vist godt ikke?

Man skal da ikke have kørekort på en lukket bane  Ellers kan du sidde ved siden af, så skal jeg sku gi dem pedel to the metal  HAHAHAHA...

Med fare for at blive lee-lovlig-kæphøj, så er jeg FOR SEJ til at køre bil 

Anmeld

7. oktober 2009

Junibæbs2013

Ha ha... jeg må altså indrømme, at Sidney has grown on me (også meget Sidney-agtigt at putte nogle engelske gloser ind i sætningen). Ikke fordi jeg ligefrem beundrer hverken tøjsmag eller livsstil, men jeg synes faktisk - ulig den anden psykologs mening  - at Sidney udstråler en grundlæggende selvsikkerhed og tro på, at han er god nok... på trods af al den kritik, som han udsættes for. Han er meget u-dansk og det irriterer tilsyneladende danskerne.

Sidney, han er altså sin egen. Selvom han måske ikke ligefrem er mensapotentiale (eller også er han? man kan ikke altid mærke på folk, om de har en høj IQ), så er det befriende at høre et menneske, der skider på andres mening og bare gør, hvad han har lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.