Jeg pjækker :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Man skal forsvare specialet når man får karakter, men man har vidst kun en halv time... Tænker også at jeg nok ikke har så meget mere at sige, når jeg først har skrevet de sider...  Men takker for tilliden...

Nå -skulle jeg prøve at gå i bad måske??

En halv time er altså ikke særlig meget

Godt bad til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Vidunderligeunger

nutche skriver:

sidder lidt og smiler.
følte det nemlig som om jeg tog en pjækkedag igår.
på mine børns skole har de noget der hedder forældre dage. det er 6 gange om året hvor forældre kan komme og overvære undervisningen. man skal ikke deltage i noget, man skal bare sidde på en klapstol og lytte.
jeg var med sidste gang, men havde glemt at det var igen igår. så jeg spurgte min søn om det var okay at jeg ikke kom da jeg sku ha Rasmus vaccineret. jeg havde jordens dårligste samvittighed fordi selv om det var rigtigt, så havde jeg først en tid ved lægen kl 11,30 så jeg ku sagtens ha brugt en time på at sidde og overvære undervisning hos ham og hans søster.
jeg gaad bare ikke...og den fact at jeg heller vil sidde hjemme og læse en bog end deltage i forældre dag.... ja det nagede mig lidt... men så er det jo godt at der kommer endnu en dag om 2 mdr.
men altså... min pjækkedag...og så lige igår

hehe... det lyder som noget jeg kunne finde på - men ville nok også have lidt dårlig samvittighed  
i dag og igår har jeg så været rigtig syg - så ingen dårlig samvittighed i denne uge

Anmeld

7. oktober 2009

Lone Jakobsen

youngone skriver:

hehe... det lyder som noget jeg kunne finde på - men ville nok også have lidt dårlig samvittighed  
i dag og igår har jeg så været rigtig syg - så ingen dårlig samvittighed i denne uge

jeg er heldigvis næsten aldrig syg.
jeg bliver meget utålmodig når jeg er det, for synes det er svært at klare 4 børn hvis man selv er sløj.

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Håber du har haft en fantastisk pjække dag Rosa.... jeg tog mig selv en i går...           

godt nok også kun fra mit studie, jeg pjækker aldrig fra mit fritidsarbejde, da det også går ud over andre mennesker.... men min fravær fra studiet går jo kun ud over mig selv i sidste ende...

og ihh hvor jeg dog misunder dig for at du snart er færdig som psykolog ...  det har selv været min helt store drøm, men mine karaktere er slet ikke til det, så jeg tager i stedet pædagoguddannelsen, og håber så på at tage en kandidat i pæd.psyk bagefter.... selvom det ikke vil være helt det samme...

Hvad kunne du tænke dig at arbejde med bagefter, når du engang skal ud på arbejdsmarkedet ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.