Jeg pjækker :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
fra arbejde... Skulle være der kl 8.30 men skrev til min praktikvejleder at jeg havde lidt vrøvl med maven og derfor først kommer senere - nu ligger jeg på sofaen og hygger, og tænker ikke at tage afsted før kl 12.30 - har nelig en testning / interview kl 13 som jeg vil ud til!

Fååårk det er længe siden jeg har taget en off-dag... Eller bare en halv... Har superdårlig samvittighed blandet med rigtig pjækkefryd

Hvornår tog I sidst en pjækkedag?

KH
Rosa - stadig i nattøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

fra arbejde... Skulle være der kl 8.30 men skrev til min praktikvejleder at jeg havde lidt vrøvl med maven og derfor først kommer senere - nu ligger jeg på sofaen og hygger, og tænker ikke at tage afsted før kl 12.30 - har nelig en testning / interview kl 13 som jeg vil ud til!

Fååårk det er længe siden jeg har taget en off-dag... Eller bare en halv... Har superdårlig samvittighed blandet med rigtig pjækkefryd

KH

Altså nu, hvor jeg har et job jeg virkelig er glad for, så kan jeg faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort det

MEN - Jeg vil så også sige, at jeg syntes man BØR tage de der dage, hvor man bare er fuldstændig uoplagt, så bør man melde sig syg, for så er det tit fordi man har brug for at pleje omsorg for sig selv, så man ikke bliver syg.

Sådan er jeg opdraget i hvertfald

God pjækkeformiddag... HVad er det du uddanner dig til?

Anmeld

7. oktober 2009

Misjelle

Uhh ha det kan jeg slet ikke huske . Men det må være sidst jeg gik i skole, har ikke haft samvittighed til det på arbejde, da det bare betyder de andre skal knokle dobbelt så hårdt . Men det er super skøøøønt med sådan en dag, håber du nyder den indtil videre .

Anmeld

7. oktober 2009

malou

Rosa skriver:

KH

Hej søde Rosa.

Lyder da skøøønt... men jeg må nok indrømme at jeg ikke kan dele dit pjække gen Jeg har ikke haft en pjækkedag siden jeg gik i skole... ved ikke hvorfor, bare ikke lige mig. Jeg har været mange år i rest. branchen og når en kollega er "syg" så må vi andre løbe stærkere og ikke fair. Såhhh nej jeg holder ikke pjække dage og er faktisk også meget sjældent syg..-

knus malou som ikke vil "ødelægge" din pjækkedag.. så nyd den endelig..

Anmeld

7. oktober 2009

N&J

Havde mange da jeg var gravid.. det syntes jeg simpelthen at man skal, tror ens barn bfår det meget bedre inde i maven.. det var ihvertfald det jeg fortalte mig selv.. ;O) men der gik jeg også i skole.. og du er jo også i praktik... så selvfølgelig skal der en pjækkedag ind indimellem

Knuz fra Jane... der holdte op med at have dårlig samvittighed over det for længe siden... men heldigvis har helt legalt fri i dag 

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

3 år siden jeg sidst gik i skole... Havde da et par stykker....

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Altså nu, hvor jeg har et job jeg virkelig er glad for, så kan jeg faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort det

MEN - Jeg vil så også sige, at jeg syntes man BØR tage de der dage, hvor man bare er fuldstændig uoplagt, så bør man melde sig syg, for så er det tit fordi man har brug for at pleje omsorg for sig selv, så man ikke bliver syg.

Sådan er jeg opdraget i hvertfald

God pjækkeformiddag... HVad er det du uddanner dig til?

Jeg er snart færdig som psykolog, og er i praktik pt.

Jeg elsker min praktikplads, men jeg kunne bare mærke at jeg trængte til at sidde hjemme i dag - just one of those days. Heldigvis har jeg en testning og et interview som jeg har glædet mig rigtig meget til så det tager jeg ud til, men ellers var jeg ikke stået ud af Niklas'  svenske landsholdstrøje og mine stribede pyjamasbukser i dag...

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Jeg er snart færdig som psykolog, og er i praktik pt.

Jeg elsker min praktikplads, men jeg kunne bare mærke at jeg trængte til at sidde hjemme i dag - just one of those days. Heldigvis har jeg en testning og et interview som jeg har glædet mig rigtig meget til så det tager jeg ud til, men ellers var jeg ikke stået ud af Niklas'  svenske landsholdstrøje og mine stribede pyjamasbukser i dag...

Nai hvor spændende. ..

Når du at blive færdig inden baby kommer?

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Nai hvor spændende. ..

Når du at blive færdig inden baby kommer?

Jeg når forhåbentlig lige akkurat at blive færdig med specialet, hvis jeg ellers føder til tiden   Skulle egentlig aflevere sidst i juni, men skal jo føde først i maj, så jeg får ret travlt...

Så jeg starter så snart min praktik er færdig, her til december med at samle litteratur og læse...

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Jeg når forhåbentlig lige akkurat at blive færdig med specialet, hvis jeg ellers føder til tiden   Skulle egentlig aflevere sidst i juni, men skal jo føde først i maj, så jeg får ret travlt...

Så jeg starter så snart min praktik er færdig, her til december med at samle litteratur og læse...

Åh det ville skuda være dejligt, hvis du lige kunne nå at få det sidste med.

Jeg har hørt om flere der står med veer til eksamen hehe ... også føder barnet og holder barsel EFTER fødslen hihi

Ved du hvad du skal skrive om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.