Er charterferie virkelig så dyrt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Awd skriver:

SÅ fandt jeg endelig dit svar (har ledt og ledt og kunne huske der er én herinde, der var ret skrap til det der "ferie udenom rejseselskaberne)

Jeg ville lige spørge om noget 

Kan se du bestiller fly fra Hamborg, hvor henne? (Hvilken hjemmeside?) Og kører man så til Hamborg eller?

Hvor bestilte du hotellet igennem? (Og med All Inc? )

Og hvor bestilte du lejligheden igennem?

Hehe sorry for alle mine spørgsmål, håber du har lyst til at svare, så ville jeg blive rigtig glad 

Hilsen Anja.

Vi bor tæt ved grænsen, så vi kører til Hamborg ja - det tager under to timer.

Jeg køber altid flybilletter via Momondo.dk 

leglighed/hotel/villa f.eks. Booking.com, airbnb., homeaway.com eller lign. 

Spørg endelig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2018

SofiaMik

Vi har med held sparet op til en 4. Del af rejsens pris ved at booke samme ophold hos rejseselskabets svenske søster afdeling med afgang fra Kbh lufthavn.  (F.eks tui.se) Det er fordi prisen ofte er billigere for rejsen i Sverige samt den svenske krone . Det er nøjagtig samme rejse og man får jo ofte en svensk guide alligevel og vi bruger dem alligevel ikke til så meget 

Anmeld Citér

4. februar 2018

Babilooo

Prøv Golden sands i Bulgarien. Gå uden om Mallorca og Kreta -typisk dyrt

Anmeld Citér

4. februar 2018

SofiaMik

Smølfine123 skriver:

Prøv Golden sands i Bulgarien. Gå uden om Mallorca og Kreta -typisk dyrt

Der er godt nok også stor forskel på de lande... kvaliteten på mad, hotel, vejr og miljø.. 

Kreta er en vinder hver gang.

Anmeld Citér

4. februar 2018

Babilooo

SofiaMik skriver:

Der er godt nok også stor forskel på de lande... kvaliteten på mad, hotel, vejr og miljø.. 

Vi havde fint vejr ..??? Og der var underholdning nede ved stranden/ i byen hver dag - en form for koncert. Det hyggede vi og børnene og meget med. Poolen var lækker og på størrelse som på Kreta. Jeg var ikke glad for all inklusive maden. Men der er billigt så man kan med fordel gå på restaurant. Jeg har haft både gode og ringe oplevelser på Kreta. Synes du generaliserer

Anmeld Citér

4. februar 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
SofiaMik skriver:

Bulgarien har nogle helt fantastiske feriebyer og nogle af de mest børnevenlige strande i Europa. Klimaet er skønt med sol og sommer juni-september.

Jeg har været guide i Sunny Beach 4 sæsoner og Bulgarien har SÅ meget at byde på også kulturelt og gastronomisk. 

Anmeld Citér

4. februar 2018

SofiaMik

Smølfine123 skriver:

Vi havde fint vejr ..??? Og der var underholdning nede ved stranden/ i byen hver dag - en form for koncert. Det hyggede vi og børnene og meget med. Poolen var lækker og på størrelse som på Kreta. Jeg var ikke glad for all inklusive maden. Men der er billigt så man kan med fordel gå på restaurant. Jeg har haft både gode og ringe oplevelser på Kreta. Synes du generaliserer

Ja jeg generaliserer fordi mine værste ferieoplevelser er med Bulgarien suk...kan på ingen måde anbefale det, men det er nok en smagssag

Anmeld Citér

4. februar 2018

SofiaMik

Bulgarien har nogle helt fantastiske feriebyer og nogle af de mest børnevenlige strande i Europa. Klimaet er skønt med sol og sommer juni-september.

Jeg har været guide i Sunny Beach 4 sæsoner og Bulgarien har SÅ meget at byde på også kulturelt og gastronomisk. 

Lige præcis Sunny Beach er da den værste turistfælde, kan ikke se noget charmerende ved en by kun bestående af turister rammet ind med en mur. Alle restauranter med billeder af samme dårlige spise og frygtelig overdøvende live musik, dertil kommer et enormt antal tiggere og andet godtfolk som prøver at platte dig for penge. Og kunne sige meget mere.. og kun meget lidt godt. Hvis der er noget specielt kulinarisk eller gastronomisk ved Bulgarien, findes det ikke i Sunny Beach...

Anmeld Citér

5. februar 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
SofiaMik skriver:

Lige præcis Sunny Beach er da den værste turistfælde, kan ikke se noget charmerende ved en by kun bestående af turister rammet ind med en mur. Alle restauranter med billeder af samme dårlige spise og frygtelig overdøvende live musik, dertil kommer et enormt antal tiggere og andet godtfolk som prøver at platte dig for penge. Og kunne sige meget mere.. og kun meget lidt godt. Hvis der er noget specielt kulinarisk eller gastronomisk ved Bulgarien, findes det ikke i Sunny Beach...

Nu har jeg aldrig foreslået Sunny Beach specifikt blot nævnt, at jeg har været guide der i flere år og dermed kender landet temmelig godt. 

Bulgarien er så meget andet - og mere end Sunny Beach og Golden Sands. Og Bulgarien har i den grad en fantastisk madtradition, fantastiske strande mv. Og ja så er der turistbyerne som man jo finder i alle lande, der i høj grad lever af turisme -  i den grad også i Grækenland!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.