Er charterferie virkelig så dyrt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Havde måske regnet med en 20.000kr for selve rejsen også kom der lommepenge oveni

vi er ikk de store luksus dyr.. men pool og gå afstand til strand måtte der gerne være ..

SYnes også det lyder som en helt normal pris for det bedste af det bedste, men kan sagtens findes billigere  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2017

sandramor

Ja jeg synes de danske rejse selskaber er ualmindelig dyre i forholdet til de tyske... .en jeg bor også kun 39km fra den dansk tyske grænse.... så vi har 6 år rejst med tyske rejseselskaber..... 

Godt nok er det kun mig som voksen og mine to piger på 12 og 5 der skal afsted her sidst i juni.... vi har bestilt 9 dage på Rhodos på et 5 stjernet hotel med all inclusive.... Det skal jeg give 17000kr for 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak fordi i gav jer tid til at svare. 

Løsningen er nok at sammensætte en ferie selv på de forskellige sider Så vi ikke skal af med en formue..

Anmeld Citér

21. marts 2017

MiniMe2005

Anonym skriver:

Havde måske regnet med en 20.000kr for selve rejsen også kom der lommepenge oveni

vi er ikk de store luksus dyr.. men pool og gå afstand til strand måtte der gerne være ..

Det kan I sagtens finde noget til :-) Kig på de mindre sider eller sæt noget sammen selv :-) Det skal nok lykkes :-)

Anmeld Citér

21. marts 2017

Moster Lagkage

Vi har fundet 4 stjernet hotel med ultra all inclusive til Tyrkiet i 14 dage, uge 29-30 for 23000, men har bestilt for 3 måneder siden. Man skal lede grundigt, og i go tid.

Anmeld Citér

21. marts 2017

Ena

Hej..

vi planlægger en tur syd på i sommerferien nærmere omkring uge 29, enten til de spanske eller græske øer..

er ikke vant til charterferie så det er første gang vi selv skal booke..

men hold nu op hvor det dyrt.. kan det passe det koster 25000 og op efter for en enkelt uge og det er altså uden nogen former for tillæg.?!?!?!

Vi er 2 voksne og 2 børn på 3 og 7 år..

Vi finder billige charterferier på sunweb. Vi har netop købt en to-ugers charterferie for fire pers. i ferielejlighed på et villa-hotel med pool ned til en smuk strand og udsigt til bjerge og olivenlunde for 10.000,-. Det synes jeg er ret billigt for to uger i skolernes sommerferie. Sidste år var vi af sted en enkelt uge med all inclusive på et 5-stjernet hotel for 11.000,-. Og i påasken sidste år, for noget lignende. Man skal tjekke med jævne mellemrum og slå til, når de gode priser er der. De forsvinder hurtigt, altså de rigtig gode priser 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Jullesnulle

Bulgarien er billigere end Kreta og Mallorca fx.

der er hyggeligt hvis I vælger ikke at gå ned på den ende af den lange strand (fx Golden sands) hvor der er unge mennesker

vi gav 17.500kr for en uge med to børn. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Jullesnulle

Airbnb hvor I lejer et hus med pool er dejlig sted i fx Spanien. 

Anmeld Citér

22. marts 2017

MysteriousAngel

Vi tager afsted 10 dage, 5 mennesker for 12000. Men vi flyver så fra Tyskland. Den selvsamme tur med spies kostede 28000  

Vi skal til Tyrkiet her i sommerferien. På et 5 stjernet hotel med flere pools, børneklub mm.

Anmeld Citér

4. februar 2018

Awd

SØS skriver:

Det kan gøres laaaaaangt billigere, hvis I planlægger selv.

Find flybilletter og bolig (hotel, camping, lejlighed, villa) separat.

Vi skal 10 dage til Italien (Den Italienske Riviera - Ligurien) i uge 28+29. Vi er to voksne og to børn på 5 og 10 år.

Jeg har købt direkte flybilletter fra Hamborg - Milano for 275 kr. pr. billet tur/retur.

Så har jeg lejet en lækker lejlighed i et kompleks med pool mv. 50 meter fra stranden. Den koster 8.000 kr. for de ti dage. Jeg har lejet en bil og det har kostet 1100 kr. for de ti dage.

Dvs. 10.200 kr. for ti dages ferie for os alle fire. Oveni kommer naturligvis mad og lommepenge.

I slutningen af december var vi en uge på Cran Canaria, hvor vi boede på det lækreste hotel med all inkl. lige på stranden.

Flybilletterne kostede 675 kr./stk. (Direkte returbilletter) Hotellet kostede 2.300 kr. pr. mand inkl. all inkl. dvs. under 12.000 kr. for os alle fire. Samme rejse samme uge med Spies kostede 26.000 kr. 

SÅ tjek mulighederne og sammensæt selv rejsen, så får i LANGT mere for pengene.

Jeg plejer at finde flybilletter på momondo.com og bolig fx på booking.com - Google er din ven.

SÅ fandt jeg endelig dit svar (har ledt og ledt og kunne huske der er én herinde, der var ret skrap til det der "ferie udenom rejseselskaberne)

Jeg ville lige spørge om noget 

Kan se du bestiller fly fra Hamborg, hvor henne? (Hvilken hjemmeside?) Og kører man så til Hamborg eller?

Hvor bestilte du hotellet igennem? (Og med All Inc? )

Og hvor bestilte du lejligheden igennem?

Hehe sorry for alle mine spørgsmål, håber du har lyst til at svare, så ville jeg blive rigtig glad 

Hilsen Anja.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.