SØS skriver:
Det kan gøres laaaaaangt billigere, hvis I planlægger selv.
Find flybilletter og bolig (hotel, camping, lejlighed, villa) separat.
Vi skal 10 dage til Italien (Den Italienske Riviera - Ligurien) i uge 28+29. Vi er to voksne og to børn på 5 og 10 år.
Jeg har købt direkte flybilletter fra Hamborg - Milano for 275 kr. pr. billet tur/retur.
Så har jeg lejet en lækker lejlighed i et kompleks med pool mv. 50 meter fra stranden. Den koster 8.000 kr. for de ti dage. Jeg har lejet en bil og det har kostet 1100 kr. for de ti dage.
Dvs. 10.200 kr. for ti dages ferie for os alle fire. Oveni kommer naturligvis mad og lommepenge.
I slutningen af december var vi en uge på Cran Canaria, hvor vi boede på det lækreste hotel med all inkl. lige på stranden.
Flybilletterne kostede 675 kr./stk. (Direkte returbilletter) Hotellet kostede 2.300 kr. pr. mand inkl. all inkl. dvs. under 12.000 kr. for os alle fire. Samme rejse samme uge med Spies kostede 26.000 kr.
SÅ tjek mulighederne og sammensæt selv rejsen, så får i LANGT mere for pengene.
Jeg plejer at finde flybilletter på momondo.com og bolig fx på booking.com - Google er din ven. 
SÅ fandt jeg endelig dit svar
(har ledt og ledt og kunne huske der er én herinde, der var ret skrap til det der "ferie udenom rejseselskaberne
)
Jeg ville lige spørge om noget 
Kan se du bestiller fly fra Hamborg, hvor henne? (Hvilken hjemmeside?) Og kører man så til Hamborg eller?
Hvor bestilte du hotellet igennem? (Og med All Inc? )
Og hvor bestilte du lejligheden igennem?
Hehe sorry for alle mine spørgsmål, håber du har lyst til at svare, så ville jeg blive rigtig glad 
Hilsen Anja.