Er charterferie virkelig så dyrt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.557 visninger
38 svar
11 synes godt om
21. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej..

vi planlægger en tur syd på i sommerferien nærmere omkring uge 29, enten til de spanske eller græske øer..

er ikke vant til charterferie så det er første gang vi selv skal booke..

men hold nu op hvor det dyrt.. kan det passe det koster 25000 og op efter for en enkelt uge og det er altså uden nogen former for tillæg.?!?!?!

Vi er 2 voksne og 2 børn på 3 og 7 år..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2017

Frk.S

Altså det kommer jo meget an på hvor mange i skal afsted og hvilken klasse hotel i kigger på. 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså det kommer jo meget an på hvor mange i skal afsted og hvilken klasse hotel i kigger på. 

Vi er 2 voksne og 2 børn på 3 og 7��

Anmeld Citér

21. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi kiggede på alcudia på malloca sidste år, men droppede det, fordi vi syntes det var helt vanvittigt dyrt.

Vi vil gerne ha alt inklusiv og det billigste vi fandt for 2 voksende og 2 børn, var lige under 38.000kr.

Vi vil kigge igen i år, men overvejer 14 dage, da prisen næsten er den samme. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Frk.S

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne og 2 børn på 3 og 7��

Umiddelbart tror jeg godt det kan gøres billigere end 25.000... men igen kommer det jo så an på hvilken hotel standard i ønsker. Fx også hvor tæt i vil på stranden. Ofte er det noget dyrere med et hotel helt ned til stranden fremfor hvis man er villig til at gå lidt efter det.

Nogle selskaber har gode børnerabatter, så det er bare om at søge blandt de forskellige. 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Beem82

Jeg ville kigge på campingferierne sydpå, fx med suntours.dk eller friferie.dk. De er noget billigere og tænker dine børn vil elske den noget mere frie ferieform ifht et hotel.

Det gjorde mine søstre og jeg ihvertfald og har også holdt ferie på den måde som voksen

Man skal selvfølgelig selv stå for maden, men det har også sin charme når det er det mere primitivt

Anmeld Citér

21. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hej..

vi planlægger en tur syd på i sommerferien nærmere omkring uge 29, enten til de spanske eller græske øer..

men hold nu op hvor det dyrt.. kan det passe det koster 25000 og op efter for en enkelt uge og det er altså uden nogen former for tillæg.?!?!?!

Altså med en simpel søgning fandt jeg mange under den pris (søn-søn). Jeg ville lede videre 

Anmeld Citér

21. marts 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer an på, hvilken standard det hotel I har kigget på er. Hvis du vælger et resort med børneklub, så kommer du til, at betale max for det. Hvis du vælger et hotel som ikke er resort og uden børneklub kan du godt finde noget som er billigere.

Så kommer det også an på, hvornår du bestiller.

Vi bestilte for et par år siden i januar med afrejse i juli, hvor vi var 2 voksne og 2 børn på 5 år og 7 år. Vi rejste til Kreta og betalte 16.500 kr. Det var et dejligt hotel med pool og uden børneklub. Det var uden forplejning.

Anmeld Citér

21. marts 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Hej..

Det kan gøres laaaaaangt billigere, hvis I planlægger selv.

Find flybilletter og bolig (hotel, camping, lejlighed, villa) separat.

Vi skal 10 dage til Italien (Den Italienske Riviera - Ligurien) i uge 28+29. Vi er to voksne og to børn på 5 og 10 år.

Jeg har købt direkte flybilletter fra Hamborg - Milano for 275 kr. pr. billet tur/retur.

Så har jeg lejet en lækker lejlighed i et kompleks med pool mv. 50 meter fra stranden. Den koster 8.000 kr. for de ti dage. Jeg har lejet en bil og det har kostet 1100 kr. for de ti dage.

Dvs. 10.200 kr. for ti dages ferie for os alle fire. Oveni kommer naturligvis mad og lommepenge.

I slutningen af december var vi en uge på Cran Canaria, hvor vi boede på det lækreste hotel med all inkl. lige på stranden.

Flybilletterne kostede 675 kr./stk. (Direkte returbilletter) Hotellet kostede 2.300 kr. pr. mand inkl. all inkl. dvs. under 12.000 kr. for os alle fire. Samme rejse samme uge med Spies kostede 26.000 kr. 

SÅ tjek mulighederne og sammensæt selv rejsen, så får i LANGT mere for pengene.

Jeg plejer at finde flybilletter på momondo.com og bolig fx på booking.com - Google er din ven.

Anmeld Citér

21. marts 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
SØS skriver:

Det kan gøres laaaaaangt billigere, hvis I planlægger selv.

Find flybilletter og bolig (hotel, camping, lejlighed, villa) separat.

Vi skal 10 dage til Italien (Den Italienske Riviera - Ligurien) i uge 28+29. Vi er to voksne og to børn på 5 og 10 år.

Jeg har købt direkte flybilletter fra Hamborg - Milano for 275 kr. pr. billet tur/retur.

Så har jeg lejet en lækker lejlighed i et kompleks med pool mv. 50 meter fra stranden. Den koster 8.000 kr. for de ti dage. Jeg har lejet en bil og det har kostet 1100 kr. for de ti dage.

Dvs. 10.200 kr. for ti dages ferie for os alle fire. Oveni kommer naturligvis mad og lommepenge.

I slutningen af december var vi en uge på Cran Canaria, hvor vi boede på det lækreste hotel med all inkl. lige på stranden.

Flybilletterne kostede 675 kr./stk. (Direkte returbilletter) Hotellet kostede 2.300 kr. pr. mand inkl. all inkl. dvs. under 12.000 kr. for os alle fire. Samme rejse samme uge med Spies kostede 26.000 kr. 

SÅ tjek mulighederne og sammensæt selv rejsen, så får i LANGT mere for pengene.

Jeg plejer at finde flybilletter på momondo.com og bolig fx på booking.com - Google er din ven.

Hotellet på Cran Canaria havde 4-5 stjerner børneklub mv. og lå direkte på stranden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.