Rygning og fertilitetsbehandling (iui-H)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Jamen hold da op en masse ting der blev skrevet her.. både lidt hårde ting men samtidig også kærlige "skub" i den rigtige retning.. tak for det �� Nu forespurgte jeg på ERFARING med netop iui-H og rygning -ikke en masse kritik af hvorfor det er skadeligt at ryge m.m, det ved jeg jo nok godt, nu skal dette ikke ophede denne debat yderligere, så jeg vil da tænke over de ting der er skrevet i denne tråd men såfremt der er nogen der står/har stået i samme båd er i stadig velkommne til at byde ind ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2017

Carina:-)

AnoMom skriver:

Den hjalp også mig. Jeg er desværre så bare begyndt igen. 

Trangen kan også stadig komme over mig og jeg håber stadig der en dag kommer en sind cigaret for elskede at ryge men med en type 1 diabetes er det at gamble med livet at ryge så var nødt til at stoppe 

Anmeld Citér

15. marts 2017

AnoMom

Carina:-) skriver:

Trangen kan også stadig komme over mig og jeg håber stadig der en dag kommer en sind cigaret for elskede at ryge men med en type 1 diabetes er det at gamble med livet at ryge så var nødt til at stoppe 

Føj for pokker. Ja så er det godt du stoppede.  

jeg skal også stoppe igen. Synes bare det er rigtig svært som hjemmegående når man går og keder sig. Så er det nemt lige at ryge. Hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.