Joanhs skriver:
Du kan ikke blive sur hvis du bare ændre reglerne uden at fortælle ham om de regler.
I bliver nød til at sætte en streg i sandet, og sige, det her var fortid, nu starter vi forfra, hvordan skal det her fungere..
Jeg forstår godt han reagere som han gør, når der ikke har været klare regler om hvornår han gør noget forkert.
Og det er lidt synd han skal blive ulykkelig, når han bare troede der var frit valg på alle hylder.
Enten acceptere du at sådan er det, eller også er det nu du skal ændre noget
En lille ting er, at du kunne skrive til ham når du går i seng.. "Håber du hygger dig, jeg går i seng nu, glæder mig til at vågne op ved siden af dig i morgen tidlig
" eller, "Hvornår tror du at du er hjemme?".
Alle har mobil på sig, og helt ærligt, de andre gutter sidder sikkert også og sms'er deres kærester, der går intet af ham lige at holde dig underrettet om hvor han er eller whatever.
Jeg syens det er uforsvarligt, ikke bare pga. børn, men fulde mænd har en lidt dårlig statistik hvad angår at komme hjem i live, dte har vi jo set de seneste par år med unge mænd der forsvinder, falder i havnen, fryser bag et gymnasie ihjel. Det er for HANS sikkerhed at han skriver til dig, og for din vished.
Og ja, børn kan ændre på mange ting, men jeg havde klart sagt til ham at hvis det her skal blive mere seriøst, så stoler du ikke længere på at den ordning I har er sund i et forhold med børn.