kæresten bliver bare væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.017 visninger
27 svar
32 synes godt om
4. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har brug for og høre om hvad andre syntes om den her situation.

kæresten har altid været meget ego centreret i forhold til at han gør lidt hvad der lyster. Men i takt med at forholdet har udviklet sig (og vi har diskuteret det flere gange) så det blevet meget bedre 

men en ting der stadig sker er at han tager ud og er sammen med gutterne. Ikke for at gå i byen men han siger de skal mande hygge. Jeg når kl er 23-24 er jeg træt og går i seng og det fint med mig han ikke er hjemme, de hygger jo. Og jeg er personen der lader kæresten helt være når han mande hygger. 

Men, ca hver anden gang vågner jeg op kl 5-6 stykker om morgenen og han er ikke hjemme, har ikke skrevet eller ringet. Og normalt får jeg først fat på ham ved 11 tiden om eftermiddagen. Og der er han så enten taget i byen uden at give besked eller blevet og sove hos en ven uden og give besked. Og der er altid tusind dårlig undskyldninger. 

en anden ting er når jeg vågner og han ikke er der kan jeg ikke sove igen fordi jeg aner ikke hvor han er henne!! I starten var jeg bare glad da jeg endelig hørte fra ham, men de sidste to gange har jeg fået nok!! I nat skete det igen og der blev jeg noget så gal. Jeg syntes det så respektløst og egoistisk, og kan pludselig slet ikke se mig få et barn med sådan en utilregnelig mand.

men er det helt normalt? At de bare bliver væk i et døgn uden at man hører noget? 

(Det har intet med en anden pige og gøre, og han er altid dybt ulykkelig bag efter når jeg bliver sur)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

FruStolpe

Nu kender jeg ikke problematikken, da min mand altid kommer hjem.

Men hvorfor ikke bare aftale at han sover ude og han kan gi lyd når han har fået øjne. Så synes jeg at du møder ham der hvor han er, og du slipper for at blive tosset over han ikke holder en aftale. 

Det er selvfølgelig kun en mulighed hvis du stoler på ham. Men det kunne gavne jer begge 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Sprit25

For mig ville det vitterligt være nok til at gå fra mig

Anmeld Citér

4. marts 2017

Soonmom

Jeg ville ikke kunne tolerere det. 

Når han ikke giver besked og er væk indtil hen på dagen den næste dag, ville jeg også klart begynde at tænke om han måske havde gang i noget ved siden af. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg ved heldigvis han ikke har noget ved siden af. Han er simpelthen ikke vant til at tænke på andre end sig selv. Så derfor er det ikke lige med i mine tanker. Han er all in på forholdet ellers

vi havde en lang snak Idag, hvor jeg både fik sagt det svært at planlægge børn med en der er egoist og ikke lige tænker ud over lige nu og her. Jeg er fuldstændig ligeglad hvad han laver, der skal bare kommunikeres.. han var vanvittig ked af det fordi han ikke tænker længere. Men sådan er det når han er i drenge selskab.. summasomarum så valgte han selv at sige at han var glad for jeg blev sur, fordi han havde brug for at se det ikke var okay. selvom jeg prøvede og sige jeg ikke ville ændre HAM så mente han selv at dette skulle ændres. 

Jeg havde nok mere brug for at høre om der var "normalt" i andre hjem, fordi man jo altid tænker græsset er grønnere et andet sted

Anmeld Citér

4. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg ved heldigvis han ikke har noget ved siden af. Han er simpelthen ikke vant til at tænke på andre end sig selv. Så derfor er det ikke lige med i mine tanker. Han er all in på forholdet ellers

vi havde en lang snak Idag, hvor jeg både fik sagt det svært at planlægge børn med en der er egoist og ikke lige tænker ud over lige nu og her. Jeg er fuldstændig ligeglad hvad han laver, der skal bare kommunikeres.. han var vanvittig ked af det fordi han ikke tænker længere. Men sådan er det når han er i drenge selskab.. summasomarum så valgte han selv at sige at han var glad for jeg blev sur, fordi han havde brug for at se det ikke var okay. selvom jeg prøvede og sige jeg ikke ville ændre HAM så mente han selv at dette skulle ændres. 

Jeg havde nok mere brug for at høre om der var "normalt" i andre hjem, fordi man jo altid tænker græsset er grønnere et andet sted

Jeg havde en kæreste på et tidspunkt der var præcis på den måde som du beskriver. 

Hørte intet og ofte først sent om eftermiddagen. 

Han tænkte meget på sig selv og vores forhold fejlede ikk noget. Men new flash. Manden var mig utro. Hans egoisme overgik forhold og mig og tænkte ikke i situationen. Han var ulykkelig da jeg fandt ud af det og prøvede at benægte alt de første 10 min. 

Så pas på med at vær for naiv og tænk at det gør han ikke. Han er for egoistisk til det. Præcis fordi han er så egoistisk er risikoen for det større. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Abracadabra

Jeg ville lægge tankerne om en baby langt væk, indtil min mand havde bevist for mig, at han var pålidelig - det kunne fx være et halvt år uden sådan en bekymrende adfærd. 

Er han overhovedet klar til et barn, hvis han har brug for så heftige byture så ofte? Det er jo ikke just foreneligt med et familieliv... 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Liv_86

Jeg havde overhovedet ikke accepteret det og gad ikke være sammen med sådan en mand

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anpau

Anonym skriver:

Om det er normalt i andre hjem, ved jeg ikke. Men det er i hvertfald ikke normalt i vores hjem. Nu er vi generelt begge sjældent ude, men når vi er, giver vi altid lige en SMS med besked om, om vi fx går videre i byen, eller om vi er på vej hjemad. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

MiniMe2005

Nej, det er altså ikke normalt. Jeg havde ikke tolereret det. 

Og hvad er i øvrigt hans grund til ikke at komme hjem og sove? Jeg synes,mødet er meget mærkeligt, og helt ærligt havde jeg ikke stolet på ham, eller på at han ikke havde noget ved siden af. Folk, der er utro, kan være uhyggeligt gode til at skjule det og lyve...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.