Jeg har brug for og høre om hvad andre syntes om den her situation.
kæresten har altid været meget ego centreret i forhold til at han gør lidt hvad der lyster. Men i takt med at forholdet har udviklet sig (og vi har diskuteret det flere gange) så det blevet meget bedre
men en ting der stadig sker er at han tager ud og er sammen med gutterne. Ikke for at gå i byen men han siger de skal mande hygge. Jeg når kl er 23-24 er jeg træt og går i seng og det fint med mig han ikke er hjemme, de hygger jo. Og jeg er personen der lader kæresten helt være når han mande hygger.
Men, ca hver anden gang vågner jeg op kl 5-6 stykker om morgenen og han er ikke hjemme, har ikke skrevet eller ringet. Og normalt får jeg først fat på ham ved 11 tiden om eftermiddagen. Og der er han så enten taget i byen uden at give besked eller blevet og sove hos en ven uden og give besked. Og der er altid tusind dårlig undskyldninger.
en anden ting er når jeg vågner og han ikke er der kan jeg ikke sove igen fordi jeg aner ikke hvor han er henne!! I starten var jeg bare glad da jeg endelig hørte fra ham, men de sidste to gange har jeg fået nok!! I nat skete det igen og der blev jeg noget så gal. Jeg syntes det så respektløst og egoistisk, og kan pludselig slet ikke se mig få et barn med sådan en utilregnelig mand.
men er det helt normalt? At de bare bliver væk i et døgn uden at man hører noget?
(Det har intet med en anden pige og gøre, og han er altid dybt ulykkelig bag efter når jeg bliver sur)
Anmeld
Citér