Irriteret over børnehavens ferie/fri krav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Bliver I indkaldt til møde? Er pædagogerne med til de møder og hvad siger de?

Pædagogen var med en gang og kunne ikke få et ord inført, de andre gange har de ikke været med. Men vi gør jo ikke noget forkert og det andet er også gået i sig selv igen, men var bla til flere møder hvor vores yngre barn jo flere gange blev kaldt tyv, på trods af der i børnehaven ikke blev gjort noget ved at de lånte hinandens ting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Kort og godt, sig til lederen 

1 er det dit eller mit barn?

2 betaler du for pasning eller Gør jeg?

Du har kort og godt ret. Vil jeg bestemt bruge fremad og tænke den ind 

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

Anonym skriver:

Pædagogen var med en gang og kunne ikke få et ord inført, de andre gange har de ikke været med. Men vi gør jo ikke noget forkert og det andet er også gået i sig selv igen, men var bla til flere møder hvor vores yngre barn jo flere gange blev kaldt tyv, på trods af der i børnehaven ikke blev gjort noget ved at de lånte hinandens ting 

Næste møde spørger du direkte: er I bekymrede for så vil jeg gerne I inddrager PPR. 

Og med hensyn til fridage, ferie mm. Vil selvsagt gerne høre jeres råd, men vi vurderer selv hvad vi mener er bedst for vores børn i sidste ende. Derudover vil vi helst denne snak også involverer de pædagoger der har med vores barn at gøre til hverdag og igen hvis I er så bekymrede vil vi gerne have I inddrager PPR. 

Jeg har kun en gang i alt min tid som forælder til instititutions børn været indkaldt til møde udover de "almindelige" og det var fordi jeg var utilfreds og gav højlydt udtryk for det. Blev jeg indkaldt til bekymringsmøder om mit barn ville jeg forvente referater, klare aftaler om hvordan vi gik videre og hvornår vi holdt møde igen. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

EnGodMor

Anonym skriver:

Du har kort og godt ret. Vil jeg bestemt bruge fremad og tænke den ind 

Jeg ved godt det er meget træls, og skulle skrue bissen på, og man tænker at det da ikke kan være rigtigt. Men desværre er man bare nød til nogle gange og skulle være kort og kontant og bestemt

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Jeg ved godt det er meget træls, og skulle skrue bissen på, og man tænker at det da ikke kan være rigtigt. Men desværre er man bare nød til nogle gange og skulle være kort og kontant og bestemt

Tak for råd 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Næste møde spørger du direkte: er I bekymrede for så vil jeg gerne I inddrager PPR. 

Og med hensyn til fridage, ferie mm. Vil selvsagt gerne høre jeres råd, men vi vurderer selv hvad vi mener er bedst for vores børn i sidste ende. Derudover vil vi helst denne snak også involverer de pædagoger der har med vores barn at gøre til hverdag og igen hvis I er så bekymrede vil vi gerne have I inddrager PPR. 

Jeg har kun en gang i alt min tid som forælder til instititutions børn været indkaldt til møde udover de "almindelige" og det var fordi jeg var utilfreds og gav højlydt udtryk for det. Blev jeg indkaldt til bekymringsmøder om mit barn ville jeg forvente referater, klare aftaler om hvordan vi gik videre og hvornår vi holdt møde igen. 

Tak for rådene, hvad er PPR 

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

Anonym skriver:

Tak for rådene, hvad er PPR 

Pædagogisk psykologisk rådgivning. Er man bekymret for et barn fx om barnet kan fungere socialt mm. Så er det her man som professionel kan få råd og sparring. 

Er de bekymret for barnets trivsel grundet familie er det kommunen.

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Pædagogisk psykologisk rådgivning. Er man bekymret for et barn fx om barnet kan fungere socialt mm. Så er det her man som professionel kan få råd og sparring. 

Er de bekymret for barnets trivsel grundet familie er det kommunen.

Ahh tak, det er lige det med alle de forkortelser vi har haft udfordringer med vires ældste efter han flyttede børnehave, vi bad selv om iværksættelse og fik lavet udredninger, de andre er ser intet med, og blev med det samme afsluttet. Den ældste er særligt sensitiv og har nu fået støttetimer og har virkelig hjulpet ham, fridage gør også meget når det bliver for meget. Der blev også lavet IQ test, og der lå han lige hvor han skulle samt i alle de andre færdigheder, logik scorede han helt i vejret, så var rigtig godt. Vi har haft nogle problemer omkring deres håndtering, men efter vi bad familie afdelingen om hjælp og de kom med derud, så skete der pludselig noget. Inden da gik der længe hvor vores barn ikke trivedes så godt i børnehaven, blev ekskluderet af de andre og gav en ond spiral af reaktioner, men efter vi har banket i bordet har det hjulpet. Men puh det er altså lidt drøjt. Vi er ved at have vores barn igen og kan gende barnet. Meget gladere og flere legekammerater. Set er desværre lidt som om der er for meget administrativt som der ikke er styr på. Desværre også nogle vigtige obs punkter der først er taget seriøst da rådgiveren fra kommunen bakkede os op. Vi er heldigvis blevet rist for vores arbejde med børnene herhjemme og især den ældste, hvor vi også fik at vide der var nød til at være mere støtte og samarbejde fra børnehaven, hvilket der jo så er kommet, men der er stadig ting som er problematiske 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Anonym skriver:

Vi har meldt dem til pasning, inden der blev lukket for tilmelding. Hun var sur over de var meldt til 

Ej hun er da for meget - du må have en snak med dem for det er altså ikke i orden når i netop overholder de tilmeldingdfrister de har

Anmeld Citér

3. marts 2017

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Ej hun er da for meget - du må have en snak med dem for det er altså ikke i orden når i netop overholder de tilmeldingdfrister de har

Tænker at tage det op hvis det kommer op igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.