En form for psykisk vold?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2017

Anonym trådstarter

Bella&Lina skriver:

Jeg har lige boet på krisecenter i 8 mdr med mine 2 børn. Træk lidt fra og læg lidt til, så er det vores historie om igen. Dine børn bliver ødelagt. Jeg ved fra mig selv, drt der fik mig til og kunne gå endelig, var den tanke.... at mine børn bliver ødelagt hvis jeg ikke gør noget ved situationen. 

Vi flyttede fra krisecenteret i forgårs,  i de 8 mdr er mine børn bare BLOMSTRET! Jeg troede jeg havde glade børn før, men at se dem nu, drt bekræfter mig i at jeg gjorde det rigtige ! 

Jeg håber og ønsker at du snart vil være i stand til og pakke og gå , men jeg kender til din frygt og bekymringer. Det var de samme der fik mig til og blive i 7 år. 

Du vil ikke fortryde at forlade ham og tage børnene med. Men du vil fortryde og lade dem vokse op i det miljø de er tilbudt pt . 

Du har min dybeste medfølelse, men du skal have fundet dit indre Jeg frem nu, og stå op for dit og dine børns liv! Held og lykke 

Hvor er jeg glad for dit svar .. Mange tak. Hvor i landet var det og hvor gamle er dine børn ? Dejligt du kom væk. Helt praktisk gad jeg godt høre dit forløb og 8 mdr er godt nok længe . Har i så fået en  okay bolig nu ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Det er vist kørt af sporet for længe siden. 

Kender intet til krise centre.  

Hvad med at få sendt ham til en psykolog?  Selvbetjenings psykologer har ikke lang ventetid. Af hvad jeg hurtigt læste er det når han selv bliver presset.  Så du det " nemmeste " offer.  

Jeg siger ikke jeg syntes du skal blive. Men en vis behandling skal der vist til for at i kan samarbejde med børnene. 

Vi har ikke råd pt og vi har prøvet før men det gode vare kun i en måned og så tilbage i samme spor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.