Hvad syntes I om det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2017

Abracadabra

Jeg synes, at det er problematisk, at du skal have andres øjne på denne helt klart urimelige situation. Det burde ikke være nødvendigt at spørge, om du er forkert i din handlemåde overfor ham - men faktisk ER du jo forkert! Bare ikke på den måde, han synes:

Du er alt for vag og alt for nem at kommandere rundt med. Få dig en rygrad - og gerne hurtigt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Abracadabra

Og dét, du har lært dine børn i dag, er ikke gode manerer - du har lært dine børn, at det er i orden, at far et urimelig. Mor vil gøre alt for at please ham alligevel.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Sprit25

Har dine svigerforældre givet pizza til jer, uden de selv spiste med! Uanset hvad er det Fame nogle søde svigerforældre. 

Min mand er også mega kræsen med mad og kan også få de særeste ideer, men lige der ville jeg satme bede ham opføre sig som en voksen! 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at det er problematisk, at du skal have andres øjne på denne helt klart urimelige situation. Det burde ikke være nødvendigt at spørge, om du er forkert i din handlemåde overfor ham - men faktisk ER du jo forkert! Bare ikke på den måde, han synes:

Du er alt for vag og alt for nem at kommandere rundt med. Få dig en rygrad - og gerne hurtigt.

Du har ret desværre. Jeg er bare alt for svag 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Frk.S

OMG - er der seriøst det der? #firstworldproblems 

Ej undskyld mig, men din mand lyder virkelig utaknemmelig og MEGET MEGET barnlig. 

Jeg synes bestemt ikke du har gjort noget forkert i at bestille til ham. For det første har du jo gjort det i en god mening for ikke at vække ham, og for det andet er det da det han selv har lagt op til ved at bede sine forældre om at ringe til dig i stedet. 

Han lyder meget priviligeret - kan bare ligge og sove middagslur selvom han har børn og vågner så op til pizza som han hverken skulle bestille eller betale. Han skulle ærlig talt skamme sig. 

At du så tilbyder at stå på hovedet for ham og hente noget dressing eller varme anden mad til ham, bare fordi han skaber sig, fatter jeg minus af. Her viser du ham jo, at hans opførsel er ok og at det er dig der har gjort noget galt. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Mine svigerforældre var så flinke at ringe og spørge om vi ville have pizza idag for så ville fe give. De ringer først til min kæreste men han lå og sov så han bad dem om at ringe til mig. Men han nåede at sige til hans forældre at han godt kunne have pizza. 

De ringer så til mig og vi finder ud af hvad jeg, børnene og min kæreste skal have. Min kæreste vil helst ikke forstyrres når han sover så jeg tænkte at jamen så finder jeg ud af hvad han skal have. Jeg ved sådan nogenlunde hvad han godt kan lide. Jeg gør dette på trods af at jeg ved at han er meget besværlig og krævende hvad angår mad. Men jeg vil samtidig heller ikke vække ham og forstyrre ham. Pizzaen kommer men nu vil han ikke spise den da der ikke er dressing på. Vi har dressing herhjemme og for at mine svigerforældre som i forvejen ikke er for gode til det med computer ikke skal bøvle for meget tænkte jeg at jamen så får han bare dressing på hans pizza når den kommer og med vores egen købe dressing. Dette er han utilfreds med og vil ikke have sin pizza. Børnene og jeg har spist os mætte men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Tilbød ham endda at cykle hen til pizzamanden for at købe et bæger af deres dressing som han kunne få på men nej. Tilbød også at varme det kødsovs jeg stod og lavede da svigerfar ringede så han kunne få det at spise istedet for men nej. Nu brokker han sig over at han ikke blev spurgt hvad han ville have. 

Har jeg på nogen måde været forkert på den?? Jeg har takket mange gange for mad til svigerforældrerne. Dog uden at sige at deres søn er utilfreds. 

Hvad tænker I??

Ej se da og bliv voksen..  Altså din mand..

Anmeld Citér

28. februar 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Tjah - den mand lyder som en der beskrevet herinde mange gange før. Og hvis det er ham så kan vist ikke komme bag på dig at han opfører sig sådan. Han skal bare have sparket hurtigst muligt. 

Hvis det er en anden mand - så skal han nok ikke have sparket,  men blot et los i røven og få at vide at han skal tage sig sammen. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Kløver

Anonym skriver:

Mine svigerforældre var så flinke at ringe og spørge om vi ville have pizza idag for så ville fe give. De ringer først til min kæreste men han lå og sov så han bad dem om at ringe til mig. Men han nåede at sige til hans forældre at han godt kunne have pizza. 

De ringer så til mig og vi finder ud af hvad jeg, børnene og min kæreste skal have. Min kæreste vil helst ikke forstyrres når han sover så jeg tænkte at jamen så finder jeg ud af hvad han skal have. Jeg ved sådan nogenlunde hvad han godt kan lide. Jeg gør dette på trods af at jeg ved at han er meget besværlig og krævende hvad angår mad. Men jeg vil samtidig heller ikke vække ham og forstyrre ham. Pizzaen kommer men nu vil han ikke spise den da der ikke er dressing på. Vi har dressing herhjemme og for at mine svigerforældre som i forvejen ikke er for gode til det med computer ikke skal bøvle for meget tænkte jeg at jamen så får han bare dressing på hans pizza når den kommer og med vores egen købe dressing. Dette er han utilfreds med og vil ikke have sin pizza. Børnene og jeg har spist os mætte men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Tilbød ham endda at cykle hen til pizzamanden for at købe et bæger af deres dressing som han kunne få på men nej. Tilbød også at varme det kødsovs jeg stod og lavede da svigerfar ringede så han kunne få det at spise istedet for men nej. Nu brokker han sig over at han ikke blev spurgt hvad han ville have. 

Har jeg på nogen måde været forkert på den?? Jeg har takket mange gange for mad til svigerforældrerne. Dog uden at sige at deres søn er utilfreds. 

Hvad tænker I??

Jeg synes han opfører sin utaknemmeligt og uforskammet 

Anmeld Citér

28. februar 2017

MorTilN

Havde du så vækket ham og spurgt hvad han ville have, var han sikkert bare blevet sur og fornærmet over det i stedet 

Han må seriøst tage sig sammen og blive en voksen mand/far i stedet for et ekstra børnehave barn du skal tage dig af og ellers må han ud på egne ben og lærer det. Han er ikke noget godt forbillede på det punkt og børnene ser og mærker jeres opførsele, både hans barnlige og din pleaser mentalitet over for hans opførelse.

Anmeld Citér

28. februar 2017

JustMe123

Jeg er også besværlig med mad udefra, hvis du spørg min mand.. Men det er nok fordi jeg gerne vil have ekstra tomater og agurker i min shawarma eller på min pizza.. Den ene dag havde min mand glemt dette men ikke om jeg kunne drømme om at vise utaknemmelighed, tværtimod. Jeg fandt tomater og agurker i køleskabet og takkede efterfølgende for mad. 

Din mand er en diva og opfører sig som en pattebarn. Har du prøvet at i talesætte hans opførsel? Hold op med at please ham.. Han må bare gå sulten i seng, eller selv tage tlfén når hans forældre ringer.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.