Hvad syntes I om det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
27 svar
74 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2017

Anonym trådstarter

Mine svigerforældre var så flinke at ringe og spørge om vi ville have pizza idag for så ville fe give. De ringer først til min kæreste men han lå og sov så han bad dem om at ringe til mig. Men han nåede at sige til hans forældre at han godt kunne have pizza. 

De ringer så til mig og vi finder ud af hvad jeg, børnene og min kæreste skal have. Min kæreste vil helst ikke forstyrres når han sover så jeg tænkte at jamen så finder jeg ud af hvad han skal have. Jeg ved sådan nogenlunde hvad han godt kan lide. Jeg gør dette på trods af at jeg ved at han er meget besværlig og krævende hvad angår mad. Men jeg vil samtidig heller ikke vække ham og forstyrre ham. Pizzaen kommer men nu vil han ikke spise den da der ikke er dressing på. Vi har dressing herhjemme og for at mine svigerforældre som i forvejen ikke er for gode til det med computer ikke skal bøvle for meget tænkte jeg at jamen så får han bare dressing på hans pizza når den kommer og med vores egen købe dressing. Dette er han utilfreds med og vil ikke have sin pizza. Børnene og jeg har spist os mætte men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Tilbød ham endda at cykle hen til pizzamanden for at købe et bæger af deres dressing som han kunne få på men nej. Tilbød også at varme det kødsovs jeg stod og lavede da svigerfar ringede så han kunne få det at spise istedet for men nej. Nu brokker han sig over at han ikke blev spurgt hvad han ville have. 

Har jeg på nogen måde været forkert på den?? Jeg har takket mange gange for mad til svigerforældrerne. Dog uden at sige at deres søn er utilfreds. 

Hvad tænker I??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

esioul

Anonym skriver:

Mine svigerforældre var så flinke at ringe og spørge om vi ville have pizza idag for så ville fe give. De ringer først til min kæreste men han lå og sov så han bad dem om at ringe til mig. Men han nåede at sige til hans forældre at han godt kunne have pizza. 

De ringer så til mig og vi finder ud af hvad jeg, børnene og min kæreste skal have. Min kæreste vil helst ikke forstyrres når han sover så jeg tænkte at jamen så finder jeg ud af hvad han skal have. Jeg ved sådan nogenlunde hvad han godt kan lide. Jeg gør dette på trods af at jeg ved at han er meget besværlig og krævende hvad angår mad. Men jeg vil samtidig heller ikke vække ham og forstyrre ham. Pizzaen kommer men nu vil han ikke spise den da der ikke er dressing på. Vi har dressing herhjemme og for at mine svigerforældre som i forvejen ikke er for gode til det med computer ikke skal bøvle for meget tænkte jeg at jamen så får han bare dressing på hans pizza når den kommer og med vores egen købe dressing. Dette er han utilfreds med og vil ikke have sin pizza. Børnene og jeg har spist os mætte men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Tilbød ham endda at cykle hen til pizzamanden for at købe et bæger af deres dressing som han kunne få på men nej. Tilbød også at varme det kødsovs jeg stod og lavede da svigerfar ringede så han kunne få det at spise istedet for men nej. Nu brokker han sig over at han ikke blev spurgt hvad han ville have. 

Har jeg på nogen måde været forkert på den?? Jeg har takket mange gange for mad til svigerforældrerne. Dog uden at sige at deres søn er utilfreds. 

Hvad tænker I??

Han lyder godt nok utaknemmelig!!!!

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Nej du har ikke gjort noget forkert. Din mand skulle hellere tage og blive voksen og stille et godt eksempel for sine børn i stedet for sådan en barnagtig opførsel. 

Lad være at have dårlg samvittighed. Havde du vækket ham var han garanteret også blevet sur

Anmeld Citér

28. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Nej du har ikke gjort noget forkert. Din mand skulle hellere tage og blive voksen og stille et godt eksempel for sine børn i stedet for sådan en barnagtig opførsel. 

Lad være at have dårlg samvittighed. Havde du vækket ham var han garanteret også blevet sur

Præcis!!! Han er undskyld mig fandme ikke til at blive klog på  

Anmeld Citér

28. februar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Og jeg har sagt til børnene at det godt nok var sødt af farfar at give os pizza idag...for så er en af os da et godt eksempel!!!

Anmeld Citér

28. februar 2017

TLO

Jeg tænker, at han er en voksen mand, men det er hans opførsel ikke

Du har gjort det i bedste mening, taget hensyn til ham og dine svigerforældre + husket at takke dem for deres betænksomhed. Du har tilmed tilbudt at hente dressing - det havde jeg IKKE gjort - og der er noget andet, han selv kan tage, hvis det er. Hvis han er sulten, er det hans problem

Anmeld Citér

28. februar 2017

heaven

Nåååååårrrrhhhh - stakkels mand eller noget!!!!

vel har du da ej gjort noget forkert, han må da bare skrubbe i køkkenet og smører sig en leverpostejsmad eller gå sulten i seng....

og så tror jeg egentlig jeg ville overveje om han var en jeg gad leve med - pardon my frensh...

Anmeld Citér

28. februar 2017

ErDetSnartNU

Jeg tænker at du hopper og springer for meget for den mand. Hvis han vil have dressing eller have varm kødsovs, så må han dælme selv komme i gang! 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Carina:-)

I guder altså !

Put ham i seng han lyder som et vuggestue barn der har sovet for lidt. 

Jeg havde seriøst mistet kontrollen med sådan en "mand" i huset .

Tænk at du står og prøver at please ham med alverdens tilbud og han skaber sig bare 

Respekt for at du ikke bukker begge ender sammen på ham .  . . 

NEJ det er ikke dig der er forkert på den bortset fra du burde sætte foden ned for ikke at ende med et seriøst problem med sådan en hustyran . 

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Og jeg har sagt til børnene at det godt nok var sødt af farfar at give os pizza idag...for så er en af os da et godt eksempel!!!

Han er da også bare. Ja undskyld mig. Men en kæmpe umoden og utaknemmelig klaphat. 

Godt du kan lærer jeres børn gode manere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.