Mine svigerforældre var så flinke at ringe og spørge om vi ville have pizza idag for så ville fe give. De ringer først til min kæreste men han lå og sov så han bad dem om at ringe til mig. Men han nåede at sige til hans forældre at han godt kunne have pizza.
De ringer så til mig og vi finder ud af hvad jeg, børnene og min kæreste skal have. Min kæreste vil helst ikke forstyrres når han sover så jeg tænkte at jamen så finder jeg ud af hvad han skal have. Jeg ved sådan nogenlunde hvad han godt kan lide. Jeg gør dette på trods af at jeg ved at han er meget besværlig og krævende hvad angår mad. Men jeg vil samtidig heller ikke vække ham og forstyrre ham. Pizzaen kommer men nu vil han ikke spise den da der ikke er dressing på. Vi har dressing herhjemme og for at mine svigerforældre som i forvejen ikke er for gode til det med computer ikke skal bøvle for meget tænkte jeg at jamen så får han bare dressing på hans pizza når den kommer og med vores egen købe dressing. Dette er han utilfreds med og vil ikke have sin pizza. Børnene og jeg har spist os mætte men alligevel har jeg dårlig samvittighed. Tilbød ham endda at cykle hen til pizzamanden for at købe et bæger af deres dressing som han kunne få på men nej. Tilbød også at varme det kødsovs jeg stod og lavede da svigerfar ringede så han kunne få det at spise istedet for men nej. Nu brokker han sig over at han ikke blev spurgt hvad han ville have.
Har jeg på nogen måde været forkert på den?? Jeg har takket mange gange for mad til svigerforældrerne. Dog uden at sige at deres søn er utilfreds.
Hvad tænker I??
Anmeld
Citér