Jeg synes den er svær....
Ens lille barn bliver mærket, måske for livet, pga hans gerning. Dette skete tilbage i august, og til sidst fik hun nok af at vente, netop fordi han er fanget direkte på kamera.
Der er ingen tvivl om at det fornuftige at gøre, er at lade politiet fortsætte deres, til tider, meget langsomme process, men jeg er ikke sikker på man tænker 100% rationelt når nogen skader ens barn.
Jeg finder til gengæld lovgivningen i DK ofte er så løs og let, at folk kunne være mere end ligeglade med at blive straffet for grov kriminalitet og især bliver man selv påvirket når der er børn inde over og folk kun får et lille dask over nallerne
Det er nemt at sidde hellig i sofaen og sige
- Hun gjorde jo noget ulovligt, så hun skal da bare straffes...(dobbelt så hårdt som den reelle forbryder)
Men jeg kan ikke se mig fri for måske at ville gøre lignende. Der er en grund til mødre ofte kaldes en løvemor, vi beskytter vores små, selv med eget liv hvis det er nødvendigt og jeg tror, at gjorde nogen mennesker mine børn fortræd, ville jeg ikke selv tænke rationelt og fornuftigt, om end jeg anser mig selv som en ganske normal og fornuftig borger.
Anmeld
Citér