overreagerer hun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne I finde på at gøre det samme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.603 visninger
26 svar
73 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2017

Anonym trådstarter

ja som overskriften siger; overreagerer hun?

Vi var til en komsammen, og der var en der tilfældigt var faldet over dette på Facebook, og så kom til at diskutere om hun overreagerer og ville vi kunne finde på det samme - og vi var langt fra enige, så nu blev jeg nysgerrige.

Hvad er jeres mening?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

Anonym

jeg ville ikke gøre det...

netop fordi det er ulovligt...

jeg ville være gået til politiet med optagelsen i stedet for og så stole på at de gør deres arbejde fremfor at rent faktisk ødelægge noget af det ved at vise frem at de ved hvem det er...

hvis nu han ikke vidste at der var video af ham så kunne de garanteret have fanget ham for flere ting og derved øget straffen...

men nu så han der var nogen der vidste noget og så skulle politiet også bruge tid på at køre en sag mod hende på hans vegne for det har han krav på at de gør...

så nej aldrig...

jeg ved godt at politiet er underbemandet og mangler hænder men jeg ville aldrig gøre det for jeg tænker længere end lige nu og her...

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonymor

Sådan som jeg lige har fulgt med i sagen (ved ikke om det står i den der artikel du linker til), så siger hun i videoen, at det eneste hun har gjort er at smide et foto op af hans ansigt og sige hun søger ham uden at skrive hvorfor, altså ej heller at han er kriminel eller noget.

Men der er dukket billeder op af, at hun på face har skrevet sort på hvidt hans navn og at han er pædofil, at han skal fanges. DET synes jeg ikke er okay!

Don't get me wrong. Manden er et klamt svin at han blotter sig for børn, og han skal straffes. Men at få Hr. og Fru. Nielsen til at tro han har seksuelt misbrugt børn (de associationer er bestemt ikke utænkelige at få, når man læser han er pædofil), det synes jeg er over grænsen.

Så nej, det havde jeg bestemt ikke gjort. Jeg bider også mærke i, at hun i videoen siger, at hun sender overvågningen til politiet, og så bliver hun rasende, fordi de efter et PAR TIMER, ikke har handlet endnu. Der tænker jeg ærlig talt "Ro på!" Giv dog politiet en chance! Man aner jo ikke, om der er opstået noget akut, som har gjort, at de ikke lige kunne respondere inden for et par timers tid.

Så selvom jeg er enig i, at man bør straffes og alt det her, så har jeg svært ved at fatte sympati med moderen. Jeg synes, at hun handler overilet, og at hun træder markant over en grænse.

Anmeld Citér

26. februar 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er selvtægt og hun er irriterende selvretfærdig. Så nej, jeg bakker ikke op om det hun har gjort.

Jeg kan sagtens forstå trangen til at handle og behovet for at skulle have manden stillet til ansvar. Men det dur altså ikke at folk bare fyrer sig selv af på den måde.

Anmeld Citér

26. februar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonymor skriver:

Sådan som jeg lige har fulgt med i sagen (ved ikke om det står i den der artikel du linker til), så siger hun i videoen, at det eneste hun har gjort er at smide et foto op af hans ansigt og sige hun søger ham uden at skrive hvorfor, altså ej heller at han er kriminel eller noget.

Men der er dukket billeder op af, at hun på face har skrevet sort på hvidt hans navn og at han er pædofil, at han skal fanges. DET synes jeg ikke er okay!

Don't get me wrong. Manden er et klamt svin at han blotter sig for børn, og han skal straffes. Men at få Hr. og Fru. Nielsen til at tro han har seksuelt misbrugt børn (de associationer er bestemt ikke utænkelige at få, når man læser han er pædofil), det synes jeg er over grænsen.

Så nej, det havde jeg bestemt ikke gjort. Jeg bider også mærke i, at hun i videoen siger, at hun sender overvågningen til politiet, og så bliver hun rasende, fordi de efter et PAR TIMER, ikke har handlet endnu. Der tænker jeg ærlig talt "Ro på!" Giv dog politiet en chance! Man aner jo ikke, om der er opstået noget akut, som har gjort, at de ikke lige kunne respondere inden for et par timers tid.

Så selvom jeg er enig i, at man bør straffes og alt det her, så har jeg svært ved at fatte sympati med moderen. Jeg synes, at hun handler overilet, og at hun træder markant over en grænse.

Jeg enig med dig i at hun ik sku har offenliggjort billedet, og at hun sku har givet politiet tid til at gøre deres arbejde!

Når det så er sagt, så har han jo netop seksuelt misbrugt de piger, ved at blotte sig for det.

Jeg har arbejdet med en ung pige, som ved blevet udsat for en blotter da hun var 10 år, det havde udløst hendes skitsofrani, hvilket betød at hun som 15 årie flyttede på døgninstitution og som 17 årie sprang ud fra 3 etage og prøvede på at begå selvmord.

Så jeg har på ingen måden ondt af at "alle" har fået hans billede, navn osv frem, men jeg syntes heller om det hun har gjort! Vh stine

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonymor

StineW79 skriver:

Jeg enig med dig i at hun ik sku har offenliggjort billedet, og at hun sku har givet politiet tid til at gøre deres arbejde!

Når det så er sagt, så har han jo netop seksuelt misbrugt de piger, ved at blotte sig for det.

Jeg har arbejdet med en ung pige, som ved blevet udsat for en blotter da hun var 10 år, det havde udløst hendes skitsofrani, hvilket betød at hun som 15 årie flyttede på døgninstitution og som 17 årie sprang ud fra 3 etage og prøvede på at begå selvmord.

Så jeg har på ingen måden ondt af at "alle" har fået hans billede, navn osv frem, men jeg syntes heller om det hun har gjort! Vh stine

Jeg er ret sikker på, at du godt vidste, at jeg - da jeg skrev 'seksuelt misbrugt' - mente, at han havde begået en form for voldtægt. Jeg negligerer ikke de konsekvenser det kan have for et barn at opleve en blotter. Jeg problematiserer det at sidestille det direkte (som jeg læser hendes ord, som hun dog let og gelinde undlader at nævne i videoen) med voldtægt, for der er dog temmelig meget forskel på de to, synes jeg.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonym

Det er ulovligt. Punktum. Jeg synes ærligt talt, at hun gør sig selv til grin ved at udstille sin egen dumhed. Hverken hun eller andre er hævet over loven, uanset hvor uretfærdig man må føle, det er.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

ja som overskriften siger; overreagerer hun?

Vi var til en komsammen, og der var en der tilfældigt var faldet over dette på Facebook, og så kom til at diskutere om hun overreagerer og ville vi kunne finde på det samme - og vi var langt fra enige, så nu blev jeg nysgerrige.

Hvad er jeres mening?

Hvis jeg havde billede og bevis af den klamme stodder som for 1,5 år siden forudlempede min datter ville jeg hellere end gerne dele hans klamme fjæs hvis ikke politiet ville lytte...

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis jeg havde billede og bevis af den klamme stodder som for 1,5 år siden forudlempede min datter ville jeg hellere end gerne dele hans klamme fjæs hvis ikke politiet ville lytte...

hun siger i videoen at de fortæller politiet at de har overvågningsbillederne, og fortsætter så "jeg venter og ser hvad politiet gør med de her billeder, men da der er gået et par timer, og politiet stadigvæk ikke har fået gjort noget, så efterlyser jeg manden."

Det mener jeg personligt er at reagere lidt for hurtigt.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Guldlok88

Jeg synes hans straf er for lav, men jeg støtter ikke det hun har gjort.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.