Sådan som jeg lige har fulgt med i sagen (ved ikke om det står i den der artikel du linker til), så siger hun i videoen, at det eneste hun har gjort er at smide et foto op af hans ansigt og sige hun søger ham uden at skrive hvorfor, altså ej heller at han er kriminel eller noget.
Men der er dukket billeder op af, at hun på face har skrevet sort på hvidt hans navn og at han er pædofil, at han skal fanges. DET synes jeg ikke er okay!
Don't get me wrong. Manden er et klamt svin at han blotter sig for børn, og han skal straffes. Men at få Hr. og Fru. Nielsen til at tro han har seksuelt misbrugt børn (de associationer er bestemt ikke utænkelige at få, når man læser han er pædofil), det synes jeg er over grænsen.
Så nej, det havde jeg bestemt ikke gjort. Jeg bider også mærke i, at hun i videoen siger, at hun sender overvågningen til politiet, og så bliver hun rasende, fordi de efter et PAR TIMER, ikke har handlet endnu. Der tænker jeg ærlig talt "Ro på!" Giv dog politiet en chance! Man aner jo ikke, om der er opstået noget akut, som har gjort, at de ikke lige kunne respondere inden for et par timers tid.
Så selvom jeg er enig i, at man bør straffes og alt det her, så har jeg svært ved at fatte sympati med moderen. Jeg synes, at hun handler overilet, og at hun træder markant over en grænse.
Anmeld
Citér