Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2017

skøjte-prinsessen

God-mor skriver:

Den er meget meget meget svag positiv. De er så dårlige dem fra normal og fik aldrig en rigtig tydelig streg med dem. 

Har også hørt man skal holde sig fra de test fra normal. De viser tit negativ når man er gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2017

Mbonde

Jeg testede meget meget svagt positiv sidste mandag hvor jeg var 3+6  er nu 5+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2017

God-mor

skøjte-prinsessen skriver:

Har også hørt man skal holde sig fra de test fra normal. De viser tit negativ når man er gravid

Okay, så er der måske noget om at det ikke er et mærke man skal anbefale. 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Åh hvor ærgerligt Jeg håber det snart er jeres tur Men siden september er jo kun 5-6 måneder så det er helt normalt. For nogle tager det et stykke tid og pludselig er det dig ser står med den positive test 

Ja jeg håber det snart lykkedes for os men min kæreste er så go, han sagde idag, jamen så må vi jo bare nyde hinanden ekstra i denne måned men det er hårdt synes jeg vi må bare  for den er der næste gang

Anmeld Citér

7. marts 2017

Babyønske

Anonym skriver:

Det er jeg så glad for at du skriver jeg må ud og købe nogle nye i morgen hvor købte du din den bedste henne?

Hvis ikke du har fået købt endnu, vil jeg anbefale den fra valmed. De kan købes i netto, vidst nok måske Føtex og Bilka også. 

Jeg har brugt både dem fra normal (de der strips) også nogle fra valmed - der var stor forskel på hvor tydelig stregen var (den vigtige af dem altså :-) ) 

held og lykke med PB! 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Camilla <3

Jeg testede først positiv 5+2, men jeg havde også glemt alt mens.  Vi nåede at forsøge i 3,5 år. 

Krydser for at den er der næste gang. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Ja jeg håber det snart lykkedes for os men min kæreste er så go, han sagde idag, jamen så må vi jo bare nyde hinanden ekstra i denne måned men det er hårdt synes jeg vi må bare  for den er der næste gang

Kan godt forstå at du er skuffet, men godt din kæreste han kan muntre dig op og være optimistisk. Det skal nok komme og din kæreste har ret i skal da bare nyde hinanden ekstra meget Held og lykke! 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym

Tak alle sammen. Håber den kommer her til næste gang. Jeg må bare slappe ekstra af, og så bare nyde at vi er to nu og når tiden kommer at vi bliver tre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.