Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Det er jeg så glad for at du skriver jeg må ud og købe nogle nye i morgen hvor købte du din den bedste henne?

Købte Valmed i Netto og strimmeltesten på billigteste.dk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Købte Valmed i Netto og strimmeltesten på billigteste.dk 

Tak

Anmeld Citér

6. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Tak

Velbekommen Håber testen viser positiv

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Velbekommen Håber testen viser positiv

Tak Det håber jeg også

jeg skulle have haft min mens idag og den kommer altid på 30 dagen og det er i dag, men ingen mens, men derimod meget meget ømme bryster og halsbrand her til aften så jeg håber og 

Anmeld Citér

6. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Tak Det håber jeg også

jeg skulle have haft min mens idag og den kommer altid på 30 dagen og det er i dag, men ingen mens, men derimod meget meget ømme bryster og halsbrand her til aften så jeg håber og 

Spændende om den er der Jeg kunne først teste positiv 4+2 og ultra svagt. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Spændende om den er der Jeg kunne først teste positiv 4+2 og ultra svagt. 

Fedt du skriver det håbet er ikke kørt så længe min mens ikke er kommet  jeg er faktisk idag 4+2 hvis jeg vel og mærke er gravid, men jeg må vente til i morgen og hvis ik den er der, må jeg bare vente til enten mens kommer eller fredag med at teste igen men tusind tak for dine svar. Ønsker dig alt det bedste 

Anmeld Citér

7. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Fedt du skriver det håbet er ikke kørt så længe min mens ikke er kommet  jeg er faktisk idag 4+2 hvis jeg vel og mærke er gravid, men jeg må vente til i morgen og hvis ik den er der, må jeg bare vente til enten mens kommer eller fredag med at teste igen men tusind tak for dine svar. Ønsker dig alt det bedste 

Du må lige give en update

Tak og i lige måde

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Tak og i lige måde

Det skal jeg nok 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Tak og i lige måde

Årh hvor øv, jeg fik min menstruation idag men vi må bare op på hesten igen. Vi har bare været igang siden september og synes det er virkelig hårdt når alle i min familie kan få børn, men jeg må få manden tjekket om han kan få børn egentlig

Anmeld Citér

7. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Årh hvor øv, jeg fik min menstruation idag men vi må bare op på hesten igen. Vi har bare været igang siden september og synes det er virkelig hårdt når alle i min familie kan få børn, men jeg må få manden tjekket om han kan få børn egentlig

Åh hvor ærgerligt Jeg håber det snart er jeres tur Men siden september er jo kun 5-6 måneder så det er helt normalt. For nogle tager det et stykke tid og pludselig er det dig ser står med den positive test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.