Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det er jeg så glad for at du skriver jeg må ud og købe nogle nye i morgen hvor købte du din den bedste henne?
Det er jeg så glad for at du skriver jeg må ud og købe nogle nye i morgen hvor købte du din den bedste henne?
Købte Valmed i Netto og strimmeltesten på billigteste.dk
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God-mor skriver: Købte Valmed i Netto og strimmeltesten på billigteste.dk
Tak
Anonym skriver: Tak
Velbekommen Håber testen viser positiv
Tak Det håber jeg også
jeg skulle have haft min mens idag og den kommer altid på 30 dagen og det er i dag, men ingen mens, men derimod meget meget ømme bryster og halsbrand her til aften så jeg håber og
Anonym skriver: Tak Det håber jeg også jeg skulle have haft min mens idag og den kommer altid på 30 dagen og det er i dag, men ingen mens, men derimod meget meget ømme bryster og halsbrand her til aften så jeg håber og
Spændende om den er der Jeg kunne først teste positiv 4+2 og ultra svagt.
God-mor skriver: Spændende om den er der Jeg kunne først teste positiv 4+2 og ultra svagt.
Fedt du skriver det håbet er ikke kørt så længe min mens ikke er kommet jeg er faktisk idag 4+2 hvis jeg vel og mærke er gravid, men jeg må vente til i morgen og hvis ik den er der, må jeg bare vente til enten mens kommer eller fredag med at teste igen men tusind tak for dine svar. Ønsker dig alt det bedste
Anonym skriver: Fedt du skriver det håbet er ikke kørt så længe min mens ikke er kommet jeg er faktisk idag 4+2 hvis jeg vel og mærke er gravid, men jeg må vente til i morgen og hvis ik den er der, må jeg bare vente til enten mens kommer eller fredag med at teste igen men tusind tak for dine svar. Ønsker dig alt det bedste
Du må lige give en update
Tak og i lige måde
God-mor skriver: Du må lige give en update Tak og i lige måde
Det skal jeg nok
Årh hvor øv, jeg fik min menstruation idag men vi må bare op på hesten igen. Vi har bare været igang siden september og synes det er virkelig hårdt når alle i min familie kan få børn, men jeg må få manden tjekket om han kan få børn egentlig
Anonym skriver: Årh hvor øv, jeg fik min menstruation idag men vi må bare op på hesten igen. Vi har bare været igang siden september og synes det er virkelig hårdt når alle i min familie kan få børn, men jeg må få manden tjekket om han kan få børn egentlig
Åh hvor ærgerligt Jeg håber det snart er jeres tur Men siden september er jo kun 5-6 måneder så det er helt normalt. For nogle tager det et stykke tid og pludselig er det dig ser står med den positive test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128