Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
27 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger,

Som overskriften så fint spørger om, så vil jeg gerne vide, hvornår I testede positivt? 

Min cyklus har i lang tid været helt regelmæssig, og jeg har fået menstruation næsten på klokken hver måned. Denne gang er jeg dog gået to dage over tid, men testen er bragende negativ. 

De siger jo, at 99,9 % af testene er positive ved graviditet 4+0, så kan bare ikke forstå hvor mens så bliver af?

er anonym så ingen jeg kender kommer til at få nys om PB 

God søndag!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

27. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej piger,

Som overskriften så fint spørger om, så vil jeg gerne vide, hvornår I testede positivt? 

Min cyklus har i lang tid været helt regelmæssig, og jeg har fået menstruation næsten på klokken hver måned. Denne gang er jeg dog gået to dage over tid, men testen er bragende negativ. 

De siger jo, at 99,9 % af testene er positive ved graviditet 4+0, så kan bare ikke forstå hvor mens så bliver af?

er anonym så ingen jeg kender kommer til at få nys om PB 

God søndag!

3+3 første barn

4+2 andet barn 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

3+3 første barn

4+2 andet barn 

Havde du forsøgt at teste tidligere ved dit andet barn? 

Anmeld Citér

27. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Ja 4+0 og 4+1 var den helt negativ og 4+2 var den ultra svag. Tror først den blev rigtig tydelig 5+ 

Anmeld Citér

27. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Her er jeg 4+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Her er jeg 4+4

Mange tak for svar. Jeg kan ikke forstå, at min ellers helt regelmæssige menstruation ikke melder sin ankomst, når nu testen er negativ. Måske det ændrer sig 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Her er jeg 4+4

På dit billede ser jeg selvfølglig tre test. Den første med det grønne ser jeg ingen streg nr.2 kan det passe? Det fordi grunden til at jeg spørger er fordi jeg har de samme og min mens er udeblevet selvom den er meget regelmæssigt, og jeg har de test med den grønne, men vil da købe nogle andre hvis den viser negativ hos dig og de andre positiv?

Anmeld Citér

6. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

På dit billede ser jeg selvfølglig tre test. Den første med det grønne ser jeg ingen streg nr.2 kan det passe? Det fordi grunden til at jeg spørger er fordi jeg har de samme og min mens er udeblevet selvom den er meget regelmæssigt, og jeg har de test med den grønne, men vil da købe nogle andre hvis den viser negativ hos dig og de andre positiv?

Den er meget meget meget svag positiv. De er så dårlige dem fra normal og fik aldrig en rigtig tydelig streg med dem. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

God-mor skriver:

Den er meget meget meget svag positiv. De er så dårlige dem fra normal og fik aldrig en rigtig tydelig streg med dem. 

Det er jeg så glad for at du skriver jeg må ud og købe nogle nye i morgen hvor købte du din den bedste henne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.