Jeg tror jeg ville give det et skud at putte ham tidligere og så måtte han få far-tid om morgenen i stedet for om aftenen. Og hvis det på nogen måde er muligt nøjes med at give ham en power nap på ca. 15 minutter om eftermiddagen eller høre børnehaven om der er mulighed for at han får et hvil efter frokost. Der må være andre børn, der stadig sover til middag, og det er da synd for ham, at han ikk kan overskue at lege med nogen om eftermiddagen.
Jeg har læst mig frem til at hvis man vil rykke børn til at sove tidligere eller senere, så er det en god ide at gøre det lige så stille med intervaller af ca. 10 minutter mener jeg det er. Det er dog nok ikke tilfældet hvis han selv efterspørger at komme i seng, men hvis l gerne på sigt vil prøve at rykke ham til at sove senere.
På FB følger jeg en side der hedder sovechoach og vi har af flere omgange overvejet kraftigt at få en konsultation hos hende, dog med det omvendte problem, et barn der bare ikke ville sove om aftenen
måske det var værd at overveje, hvis uret ikke virker? Det har vi nemlig også overvejet at købe, da jeg synes det må give virkelig god mening for børn, at det er så visuelt
held og lykke med projektet 
Anmeld
Citér