Partnerens fortid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

Just123

Humlen* skriver:

Hvor meget ved I om hinandens tidligere forhold og sexliv?

Spekulerer nogle gange på, om der egentlig et egentligt behov for at kende til hinandens tidligere x'er (dem man ikke fik børn sammen med), tidligere bollevenner/-inder og i den dur? --eller om jeg bare er usund nysgerrig

Jeg er/var siiiindsyg jaloux. - efter vi er blevet gift, er jeg dog blevet lidt mere tryg og er ikke helt så jaloux mere, men synes stadig ikke, at det  altid er lige sjovt at høre om min mands fortid fyldt med sex.. han har været sammen med, ja hvert fald de 40-50 stykker...  

min mand derimod har aldrig kunne lide at høre om min fortid, han er virkelig blevet ked af det fordi han har været så jaloux derfor er det ikke noget vi har brugt særlig lang tid på, at snakke om. Vores by er så 'lille', så jeg kender mange af dem han har været sammen med, og det har sku ikke været særlig sjovt, når vi så har vært ude og handle og ekspedienten spørgere om hans eks ikke er hende og hende, eller sågar bliver ekspederet i silvan...... - af en han har været sammen med 

Det var noget vi snakkede om en sjældent gang ind i mellem, de første par år i vores forhold, men det er aldrig noget vi snakker om længere - vi er nået til et punkt, hvor vores fortid ikke fylder i særlig mange snakke mere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.