Partnerens fortid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

NupaSofia

Vi var lidt bollevenner inden vi blev kærester og fandt hinanden i en relativ moden alder (han var 43 og jeg var 30) så for os har det været helt naturligt at være åbne om fortiden osv. Som det nævnes er tidligere oplevelser med til at forme det menneske, man er, så selvfølgelig har vi haft en interesse i at høre om ting/mennesker, der har påvirket hinanden dybt på den ene eller den anden måde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Humlen*

Oj, en masse spændende svar!  Jeg hælder nok mest til at være ligeglad /leve lykkeligt uvidende. Vi har ikke kendt hinanden før vi mødtes i 2015 i en  forholdvis sen alder - og han ældre end mig.

Men jeg tænker, at jeg ved jo hvad jeg selv har lavet og at det  ingenting betyder nu. At alt det er mig fuldstændig uinteressant, fordi jeg har ham i mit liv. Og så vil jeg da gå ud fra, at han har det på samme måde

Jeg ved heller ikke helt, om jeg har lyst til at dele fortidens sex med ham.. Nok netop fordi det er så længe siden, så ubetydeligt og fra "et andet liv". Hvis det gi'r mening. Selvom fortiden er med til at forme en, så er dele af min fortid virkelig ikke en del af mig (mere). Og så ville det faktisk være nær ubehageligt at skulle lukke den pose op.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Aristocats

Min mand og jeg ved sådan set alt om hinandens tidligere partnere og sexliv. Det er et emne vi har snakket om meget afslappet på lige fod med alt andet. Ingen af os tager det særligt højtideligt og vi har begge to intet imod at vi selvfølgelig har været sammen med andre osv. 

Jeg kan huske da jeg først mødte min mand, der tænkte jeg at han måske havde været sammen med 1-3 stykker, måske endda ventede til han blev gift (tror jeg havde disse forventninger fordi han var kristen, hahaha, en lille uskyldig fordom) - da jeg spurgte ham, var svaret 20+ !  Jamen altså, man kan blive overrasket - men så overrasket er jeg heller ikke, for han er jo en lækkerbidsken  Så kan godt forstå han er kommet vidt omkring 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Humlen* skriver:

Hvor meget ved I om hinandens tidligere forhold og sexliv?

Spekulerer nogle gange på, om der egentlig et egentligt behov for at kende til hinandens tidligere x'er (dem man ikke fik børn sammen med), tidligere bollevenner/-inder og i den dur? --eller om jeg bare er usund nysgerrig

Min kæreste og jeg fandt sammen efter 4 år som venner, derfor ved jeg en hel del om hans tidligere sexliv. Jeg ville da ønske jeg kunne fortælle at det slet ikke har skabt unødvendig bekymring, men det er så langt fra sandt som noget kan være. Jeg ville ønske jeg ikke kendte til noget som helst. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi ved stort set alt om hinandens fortid. 

Jeg var 14 han var 19 da vi blev kærester. Vi brugte meget tid på at snakke fortid og familiekriser. Begge vores familier blev skilt ca 1 år forinden vi fandt sammen. 

Blandt fortid kommer ekskærester og her også seksuelle detaljer. Jeg har aldrig haft behov for at kende hans seksuelle fortid, men vi har snakket åbent om alt. 

Han var jomfru. Vi snakkede om at være klar til sex osv. Han har slet ikke været klar trods han har Haft kærester før. 

Vi Blev kærester efter at havde "set" til hinanden nogle måneder. Det kom som et chok at han havde været jomfru. For han fortalte det ikke inden 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Humlen* skriver:

Hvor meget ved I om hinandens tidligere forhold og sexliv?

Spekulerer nogle gange på, om der egentlig et egentligt behov for at kende til hinandens tidligere x'er (dem man ikke fik børn sammen med), tidligere bollevenner/-inder og i den dur? --eller om jeg bare er usund nysgerrig

ved alt om ham... lige fra første forelskelse til dem han kendte op til han mødte mig...

og det samme den anden vej :)

det kom bare naturligt at vi snakkede om det i løbet af vores forhold... vi har været sammen i 13 år nu og der er stadig ting vi lærer om hinanden :)

Anmeld Citér

21. februar 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min mand og jeg kender ALT som i ALT til hinandens fortid. 

Betyder self ikke vi har forhørt hinanden

men det kom på banden nogle gange i løbet af årene. 

Men der intet vi ikke ved om hinanden.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Skouboe

Det ved jeg egentligt ikke. Jeg tror aldrig at vi har snakket specifikt om tidligere partnere/flings, men det er heller ikke noget vi har undgået.

Vi ved nok ca lige meget om hinandens tidligere forhold,  som vi ved om alt muligt andet i hinandens liv. 

Jeg har mødt et par af hans ekser, og han har mødt et par af mine,  og der har aldrig været nogle konflikter på den konto. 

Nu er vi så også typerne som kender hinandens password og pinkoder,  har adgang til hinandens bankkonti,  har fællesøkonomi osv. Det har nu holdt i knap 17 år. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Venterpålillesøster

Min mand ved ikke hvor mange jeg har været sammen med eller hvor mange kærester jeg har haft - den samtale har han ikke lyst til at have  jeg ved godt hvor mange han har været sammen med men kun navnene på en af dem, som jeg også har mødt. Synes nu heller ikke det er nødvendigt, men kan godt have samtaler om fortiden og vide hvad hinanden har lavet seksuelt uden hele ens fortidige sexliv bliver gennemgået fuldstændig detaljeret, ellers tak 

Anmeld Citér

21. februar 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg kender kun til min kærestes seriøse voksne kærester og et par enkelte korte forhold. Det samme den anden vej. 

Jeg er flyttet til hans by, og gider ikke tænke på hvor mange fra dame holdet han har knaldet, når han er til håndbold arrangementer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.