Partnerens fortid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.338 visninger
20 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2017

Humlen*

Hvor meget ved I om hinandens tidligere forhold og sexliv?

Spekulerer nogle gange på, om der egentlig et egentligt behov for at kende til hinandens tidligere x'er (dem man ikke fik børn sammen med), tidligere bollevenner/-inder og i den dur? --eller om jeg bare er usund nysgerrig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

esioul

Humlen* skriver:

Spekulerer nogle gange på, om der egentlig et egentligt behov for at kende til hinandens tidligere x'er (dem man ikke fik børn sammen med), tidligere bollevenner/-inder og i den dur? --eller om jeg bare er usund nysgerrig

Jeg ved ingenting, da jeg ikke har interesse i det 

Anmeld Citér

21. februar 2017

B&J

Jeg ved heller ingen ting for gider jeg ikke give 

jeg ved bare vi har et super sexliv 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Bananaalice

Vi har været sammen lidt over et år, og han kender til alt i min fortid, men jeg kender ikke til hans. Føler mig dobbeltmoralsk, men jeg vil altså gerne selv spørge lidt af gangen som jeg er klar til det. Jeg er enormt jaloux, men jo længere tid der går, jo mere bløder jeg op. Det er også dejligt at spørge selv. For som regel har jeg forestillet mig det værre i hovedet end det var i virkeligheden. Nogen af de forhold jeg troede for ham havde været de bedste, viser sig at have været ren udnyttelse fra pigens side af, almindelig teenagekæresteri, og meget andet. Så er så glad for jeg selv kan spørge hvis jeg får lyst, og jo mere jeg også mærker at jeg sgu nok er det bedste han nogensinde har haft 
Jeg gik ellers ind i forholdet med den tanke, at det er helt okay og tilladt at han også har haft "store kærligheder" og man kan jo ikke forvente at være hinandens bedste efter en uge.. Ej heller hvad angår sex. Hvis man bare er bevidst om det, synes jeg sagtens man kan spørge  

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Vi kender alt til hinandens fortid.. mest fordi at da vi mødte hinanden havde min mand haft en vild periode efter en skilsmisse så der var tidligere bollevenner mm alle vegne så det var tart luge at få en advarsel omkring de personer der var omkring os ( vi mødtes på vores studie sted) især fordi nogle af dem var vild jaloux over at han valgte at være sammen med mig og de kom med spydigheder som jeg bedre kunne håndtere med viden om hvorfor..

og så er resten bare kommet hen af vejen når det lige har passet ind 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Anonym

Jeg er egentligt ret ligeglad med, hvor mange min mand har været sammen med, og hvad han ellers har lavet, da det er i fortiden. Men jeg ved, at han har det lidt svært med, at jeg har været sammen med andre. Han bryder sig ikke om tanken. Derfor var det da også ham, der bestemte, at vi ikke skulle lave listen over eks'er. 

Men vi har en aftale om, at man lige nævner det, hvis vi støder ind i nogen, man tidligere har været sammen med. Det er dog kun sket en gang i vores fem år lange forhold :-)

Anmeld Citér

21. februar 2017

Lunae

Humlen* skriver:

Min mand og jeg har det fulde overblik over hinandens tidligere sexliv og partnere. Det skal så også siges, at jeg var 17 og han var 16, da vi blev kærester,  og at vi samtidig havde været virkelig gode venner i et par år. 

Jeg synes, at det er rart at kende min mands fortid, men tænker ikke at det er er must. Hvis man møder sin partner sent i livet, kan det måske rykke op i noget unødvendigt, hvis man ønsker redegørelser for hinandens liv.

Anmeld Citér

21. februar 2017

BigHope13

Jeg har fået lidt småting at vide, men kan mærke jalousien bobler når jeg høre noget af det så det holder jeg mig gerne fra. Han er min første kærlighed og den eneste jeg har været i seng med , men han er 10 år ældre end mig og har selvfølgelig haft et liv inden han fandt sammen med 18 årige mig for over 10 år siden.

Jeg ved dog at han er ganske tilfreds med det vi har   og han siger ofte at jeg er alt det han har ønsket og drømt om.. så tænker ikke jeg har behov for at vide mere om den fortid .. det gør mig intet godt 

Anmeld Citér

21. februar 2017

lineog4

Jeg har aldrig decideret spurgt til gamle kærester og sex partnere. Men jeg har lyttet og spurgt til min mands fortid både fordi det er den der har formet ham, men også fordi han har vist logbog børnene hvor han er vokset op mm. 

En del af hans fortælling har jo så også involverer kærester og sexpartnere, de har ofte været en motivation til ændringer fx flyttede han kort til Østrig pga en pige, og andre gange har der været sjove historier om koncerten eller andet. Men nej jeg har ikke en trang til at kende hans seksuelle fortid, men den kommer jo ind i hans hele fortælling og jeg lytter gerne. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er sådan en der bare er enormt nysgerrigt anlagt. Jeg snakker gerne åbent om ekser og sådan. Og vil også gerne høre min kæreste fortælle (når jeg altså har sådan en ). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.