Skal jeg beholde barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

lineog4

Jeg har en søn fra tidligere forhold og min mand har 4 børn fra tidligere. Vi var enige om at vi ikke skulle have fælles børn. Jeg blev dog så gravid ved et uheld og det var godt nok en svær tid lige bagefter. Fsktisk var jeg ved min læge og skrev også under på abort, men ja skæbnen ville at de ikke kunne se noget på første scanning, og vi endte med at sige at det måtte være meningen og i dag er den lille fis en skøn pige på 7 måneder.

Ingen af os fortryder selvom det da har været hårdt, men det er det jo med en baby. Men hun er simpelthen så overelsket  det er helt vildt 

fejl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

lineog4

SnabelA skriver:

Jeg synes personligt at det er noget så egoistisk at man skal bestemme om et sundt og rask menneske skal leve eller ej. Ja undskyld mig, men hvis man ikke kan klare konsekvensen af hvad der kan komme af at have sex, så  må man holde det under bukserne for sig selv. Du komner til at fortryde når du om mange år kan sige 'ih, min søn/datter kunne være 30 år nu og kunne have fået børn osv. men jeg valgt at slå barnet ihjel fordi jeg ikke lige følte for et barn mere..' 

Selvom det er så lovligt som noget kan blive, vil det altid være at slå et barn / menneske ihjel. Uanset hvilke holdninger man har til abort. Tænk over det. 

jeg har aldrig fortrudt min abort. Nogle fortryder, andre gør ikke. Og endelig er det også blevet legalt at sige højt man fortrød man blev mor. 

Kære ts, det er nogle dage siden. 'Men jo jeg har stået der hvor du står, eller næsten for min mand ønskede på ingen måde flere børn og jeg vidste eller rettere vi vidste jeg ikke kunne vælge en abort (grunden er jeg har mistet en datter). Jeg gennemførte, vi fik en dejlig dejlig søn. Men det tog hårdt på forholdet, ja egentlig har vi aldrig fundet tilbage til det der var før, ikke fundet letheden i forholdt igen. Vi elsker hinanden, vi er møg gode forældre sammen og gode samarbejdspartnere, men den graviditet lavede nogle skår som er svære at fixe. Og det er fra begge sider. 

Jeg ville ikke være min søn foruden, men ved jeg nu kan få en abort for min lille familie skal også overleve. Og jo måske var der en lille Lia igen, men hvad hjælper det hvis hele korthuset falder sammen og vi ikke kan nyde det. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Bombo

Abracadabra skriver:

Det var da en fremragende konsekvens!

Jeg har intet imod det, for jeg står ved min holdning uanset hvad andre mener om den. 

Og jeg har ligeså meget ret til at have en holdning som andre. Hvis man laver sådan et indlæg som dette, ved man også at nogle kan have noget i mod det. Så skulle man ikke have oprettet det. Hun spurgte om råd, jeg gav hende rådet at lade være.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
SnabelA skriver:

Jeg har intet imod det, for jeg står ved min holdning uanset hvad andre mener om den. 

Og jeg har ligeså meget ret til at have en holdning som andre. Hvis man laver sådan et indlæg som dette, ved man også at nogle kan have noget i mod det. Så skulle man ikke have oprettet det. Hun spurgte om råd, jeg gav hende rådet at lade være.

Hvorfor svarede du så som anonym og derved ikke stod ved din holdning ?. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Du har fuldstændig ret til din holdning, men det er jo faktisk løgn det du skriver til hende og det har du egentlig ikke ret til.

Du skriver at selvom det er lovligt, så vil det altid være at slå et menneske eller et barn ihjel, uanset hvilken holdning man måtte have til abort. Nej, det er netop IKKE at slå et mennesker eller barn ihjel, for det er nemlig ulovligt. I og med det ikke er ulovligt er det din egen holdning.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Abracadabra

SnabelA skriver:

Når du nu er så stolt af din holdning, så sæt din signatur på. Du behøver ikke underskrive dig Kristina Nielsen, Korsør, men din helt anonyme signatur? Stammer du dig ikke lidt over dig selv - først at kalde andre for mordere anonymt og dernæst bryste dig af din holdning, når din anonymitet bliver ophævet?

Anmeld Citér

1. marts 2017

Bombo

Hck skriver:

Hvorfor svarede du så som anonym og derved ikke stod ved din holdning ?. 

Jeg står ved min holdning, om jeg er anonym eller ej. Det er jo trods alt min holdning, og det har jeg lov til. Jeg var anonym fordi jeg ved hvordan folk er, og hvis nogle har noget imod min holdnig, så vil de muligvis ikke hjælpe mig, hvis jeg laver et opslag om et problem senere. 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Bombo

Abracadabra skriver:

Når du nu er så stolt af din holdning, så sæt din signatur på. Du behøver ikke underskrive dig Kristina Nielsen, Korsør, men din helt anonyme signatur? Stammer du dig ikke lidt over dig selv - først at kalde andre for mordere anonymt og dernæst bryste dig af din holdning, når din anonymitet bliver ophævet?

Jeg skammer mig bestemt ikke - jeg har ligeså meget ret til en holdning som du og andre har. Bare fordi min holdning ikke er positiv nok for jer. 

Anmeld Citér

1. marts 2017

Bombo

IenFart skriver:

Du har fuldstændig ret til din holdning, men det er jo faktisk løgn det du skriver til hende og det har du egentlig ikke ret til.

Du skriver at selvom det er lovligt, så vil det altid være at slå et menneske eller et barn ihjel, uanset hvilken holdning man måtte have til abort. Nej, det er netop IKKE at slå et mennesker eller barn ihjel, for det er nemlig ulovligt. I og med det ikke er ulovligt er det din egen holdning.

Men det man får fjernet, bliver til et menneske en dag, hvis man lader det blive. Jeg er godt klar over det ikke er et endnu, men det bliver det. Så teknisk set, slår man det ihjel. 

Anmeld Citér

2. marts 2017

sandramor

SnabelA skriver:

Men det man får fjernet, bliver til et menneske en dag, hvis man lader det blive. Jeg er godt klar over det ikke er et endnu, men det bliver det. Så teknisk set, slår man det ihjel. 

Seriøst??? Er du seriøs??? 

Altså måske jeg er for "moderne" men ja jeg har så også "slået et barn ihjel" da jeg selv har fået en abort for mange år siden og nej jeg har ikke fortrudt for det var det eneste rigtige for både mig og spunken...

Om jeg er stolt af det?? Aaiii men jeg er fanme stolt af at jeg var så indsigtsfuld og kunne se at jeg bare langt fra kunne tilbyde det kommende barn det som det havde behov for og fortjent

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.