Anonym skriver:
Så hvis man som i vores forhold tænder på det, er det ikke sexuelt frigjort.
Er sexuelt frigjort netop ikke at følge sine lyster? Nu er det her menneske mig og forholdet er mit, så hvad du definere som frigjort er vel ikke et kodeks for mit ægteskab
Jo det er sikkert godt for jer, men at man ikke mener det er etisk korrekt at sælge sin krop er ikke ensbetydende med at man ikke er seksuelt frigjort.
Det er jeres valg.
Jeg vil dog lige kort kommentere på det med børnene. Jeg er egentlig ikke bange foe jeres en opdager det, men jeg er eddermanme bange for deres klassekammerater gør. Og nej måske er du en af de heldige, en af dem hvor ingen i lokalsamfundet opdager det eller mistænker det, en af dem med verdens bedste veninde, der ikke en sen aften til kæresten siger; ej ved du hvad og kæresten der siger til bedste vennen: ej ved du hvad osv, måske er du en af dem i der bedste ægteskab der aldrig bliver skilt og uvenner osv. Men tænk om du ikke er en af de heldige, tænk om bedsteveninden lige havde brug for at sige det til kæresten - en uge og der kan have spredt sig som ringe i vanden og desværre også til børns ører og tænk når ena barn kommer hjem og siger: mor, Børge siger du er en luder. Ja sp kan du tale med dine børn, og du kan garanterer gøre det fantastisk så de ikke er flove, men det er bare ikke sikkert du kan tage samme fantastisk snak med Børge, Ib, Yvonne og Pia....
du og din mand har valgt du som en del af familiens forsørgelse sælger din krop og samtidig tænder det jer også. Dermed har I valgt at tage den risiko og ude i verdenen er det sådan at man bliver set skævt til hvis man prostituerer sig selv og bliver det opdaget (og måske er der kun 1% risiko for det), så vil dine børn blive mødt SF nogle af dem der ser skævt til det
Anmeld
Citér