Er jeg den eneste, som synes, det er mærkeligt, at TS skriver meget om at være frigjort og have det fint med valget- men alligevel ikke vil stå ved sit valg af erhverv? Her tænker jeg på de utallige gange, TS nævner, at hun ikke kommer til at møde sine kunder i privat regi.. Stå dog 100 % ved det faktum, at du har valgt det erhverv - også når nye Karla i klassen bliver hentet af sin mor, som spørger dig, hvad du arbejder med!
Jeg synes, der er nogle ting, som hører "tiden-før-børn" til. Det er blandt andet byturen hver weekend, fysiske slåskampe, kriminalitet, indtagelse af stoffer mv.... Og dit nye erhverv er højt på den liste! Jeg synes, det er uansvarligt at have som erhverv, når man har børn. Punktum. Du har ansvaret for andre mennesker (læs: dine børn) end dig selv, og dine valg vil altid påvirke dem. Punktum.
Ja jeg har det helt fint med mit valg.
Lad os antage du arbejder på plejehjem, hænger du ud med Bjarne og Ruth i din fritid?
Hvis ja godt for dem, hvis nej hvorfor er det så mærkeligt jeg ikke hænger ud med dem?
Jeg tænder på penge for sex, min mand tænder på at udleje mig.
Så hvis du tænder på oral sex syntes jeg du skal fise ned til karlas forældre og fortælle hvor skam godt du blev slikket i går.
Nej jeg har ikke tænkt mig at involvere mine børns forældre, jeg har et bijob som jeg nyder ikke et fuldttidsjob ikke en karriere, men noget jeg gør fordi jeg nyder det.
Når karlas mor spørger hvad jeg laver, svarer jeg sandheden, jeg er hjemmegående, jeg fortæller ikke om min sexuelle præference.
Jeg tager fint ansvar for mine børn, men involveret i mit sexliv bliver de ikke, involvere du dine børn?
Jeg arbejder for et berau ikke som gadetøs, jeg tager ikke stoffer eller knalder i gyder.
Jeg mødes (indtil videre) med folk på forretningsrejse der mangler selvskab.