Hvornår bliver han kræsen med tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
MorTilMadsen skriver:

Hej jeg har en søn der lige er blevet 12 år.

Jeg er egentlig lykkelig over at han ikke er så kræsen med sit tøj, for jeg har ikke så mange penge og han laver stadigvæk ret ofte huller på sine bukser.

Indtil videre finder han sig i at få syet lapper på bukserne når der går hul, men er der nogen af jer herinde der har erfaring med hvornår lapperne bliver yt?

Og hvordan sker det? Forsvinder lapperne fra den ene dag til den anden, eller er det en glidende overgang? 

Altså, lige nu ligner din søns bukser den nye mode, som er godt på vej flere steder. Tøjet skal i følge min 17 årige datter, helst se slidt og brugt ud, og jo flere lapper, jo bedre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MorTilMadsen skriver:

Også selvom han godt kan lide lapperne?

Så er der jo ikke noget at problematisere. Det er billigt, det er bæredygtigt, og barnet er tilfreds. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
MorTilMadsen skriver:

Hvad synes i forresten om valget af lap?

Ærligt, så synes jeg at det er meget lidt pænt, og jeg havde nok prøvet at fremskaffe billige bukser et andet sted hvis det havde stået til mig (undskyld)

Anmeld Citér

22. februar 2017

MorTilMadsen

Så kom han hjem fra at have spillet fodbold med vennerne i går og lappen var revet halvt af. Men bukserne blev altså taget på igen her til morgen uden jeg kunne nå at sy lappen fast igen haha.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.