Jeg bliver nødt til at spørge; er du helt sikker på at du og din kæreste overhovedet skal være sammen?
Tænker bare at det er ufatteligt små ting at få så store skænderier omkring. Og hvis I skændes over så bittesmå ting, hvordan bliver det så ikke når I skal igennem store problemer?
Efter halvandet år forstår jeg ikke hvorfor du ikke føler du bare kan tage noget mad i køleskabet, især ikke når I skal flytte sammen lige om lidt, og det hele alligevel bliver fælles. Og mht at opvarte, kunne det så tænkes at din kæreste måske føler at han gør nogle andre gode ting for dig, så han derfor synes det er rart at du opvarter ham lidt af og til? Måske det er en klar måde at vise kærlighed på i hans verden? Siger ikke at du nødvendig vis skal gøre det, men der kunne jo godt ligge en god forklaring bag?
Mht at melde afbud, så er min holdning at når set er hos din familie, så er det dig som melder afbud for jer begge (uanset om det er en af jer eller begge af jer der ikke kommer), og omvendt ham ser melder afbud for jer begge hos hans familie. Man vil i forvejen gerne gøre et godt indtryk ved sin svigerfamilie, og så er det nok ikke så fedt at skulle ringe afbud tæt på en fest, især ikke hvis man måske ikke har den bedste årsag til afbudet. Og jeg tænker at det også er dit ansvar at I har skændes, og derfor er du medskyldig i at han ikke ønsker at deltage i festen alligevel. Og jeg kan egentlig godt forstå at han på nuværende ikke har lyst, da han må formodes at være lidt nedtrykt efter jeres skænderi - måske går han også med tanker om hvorvidt det virkelig skal være jer to?
Anmeld
Citér