Kære Diana!
Åh, hvor jeg kender dit problem.....mine børn er nu hhv 2- og 3 år, vi har stadig natteroderi

Mine børn har bare aldrig gidet sove...de har altid vågnet flere gange i timen om natten, selv om dagen gad de heller ikke sove særlig længe!! Det har tit været meget frustrerende....

De har dog haft det værst ved tandfrembrud!
Nu ved jeg ikke hvor mange gange han sover i løbet af dagen, men ellers prøv at tage en lur fra ham....da mine børn var 8 mdr sov de kun 2 lure om dagen . formiddag og eftermiddag, hvilket begyndte at hjælpe på deres natteroderi.
Da de var 14 mdr sov de kun til middag, altså kun 1 lur om dagen - det hjalp osse på nattesøvnen.
Men selvom de nu er blevet så store, ja så er der stadig natteroderi....vi har måske 1 nat om ugen, hvor der intet er - ellers er den lille ved at få sinde sidste 2 tænder, samt den store drømmer meget.
Men de er nu stoppet helt med middagsluren begge to - sover dog til middag i weekenden, men ikke på hverdagene længere....før hen vågnede de allerede kl 5 hver morgen, men nu sover de til kl 7 - og er noget nemmere at få i seng ved 19-tiden, end først kl 21, som før. Så her har det altså hjulpet.
Så mit råd til dig er, at tage en lur fra ham...han er sikkert ikke træt nok og derfor opstår problemet. Det er hårdt i starten at tage en lur fra dem, for alle parter, men efter et par uger går det meget bedre.
Håber du snart får løst dit problem

Lone
Anmeld