Anonym skriver:
Hun kan ikke glæde sig på mine og andres vegne. Hun bruger kun folk når det er til fordel for hende selv! Jeg har vist hende og gør set stadig at jeg altid er her og viser glæde og at jeg glæder mig på deres vegne, selvom ja det gør ondt, men jeg gør det! Hun har aldrig støttet mig, og hvorfor skal jeg blive ved og blive ved. Det jo en lang historie så egentlig er det svært at fortælle det hele og beskrive det! Hun viser ik glæde da vi købte hus, hun hjalp mig ikke igennem tidligere skilsmisse el tilbød sin hjælp med noget som helst..
Hvis hun aldrig har støttet dig, hvorfor er hun så fadder til dit barn?
Jeg er ret forvirret.
Fadder er ikke noget man bare er, det er noget man skal blive fordi man betyder noget for forældrene og at man vil være der for barnet.. Hvis du ikke er "tæt" på hende, hvad skal dit barn så bruge den fadder til?
At hun er gravid og flytte til din by, har ikke noget med dig at gøre. Det kan vel ligeså godt være manden der ville flytte dertil.. Og at hun er gravid??? Må hun aldrig blive gravid, men du må godt få to børn? Hun kopiere dig jo ikke, det havde været noget andet hvis du havde svært ved at få børn, men du har TO, hun skal have sit første og så opfører du dig sådan.
Hvis du synes hun er så forfærdelig, hvorfor er du så veninder med hende? Der er folk der ændre sig når de får en kæreste, og det er synd.
Men hvis det er så hårdt for dig, så skriv en sms eller et brev til hende, hvor du forklarer hvordan du har det og så må bolden være på hendes halvdel. Hvis du ikke hører noget, er det ikke længere noget.
Anmeld
Citér