Når man ikke bliver inviteret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger!

sagen er den at vi på min mors side har en lidt stor familie og dermed har jeg 10 fætre og kusiner. 

De blev allesammen inviteret og deltog til mit bryllup og begge mine børns barnedåb. 

Nu er sagen så den at min ene kusine lige er blevet mor og der skal selvfølgelig holdes barnedåb. Og jeg er IKKE inviteret. Det er mine andre fætre/kusiner heller ikke kun vores forældre, men jeg føler helt ærligt ikke hun kan tillade sig ikke at invitere mig når hun var med til begge mine børns dåb. 

Er det mig der tager det for tungt eller ville i også være skuffede?

Jeg kender godt til problematikken - her har jeg dog ca 30 fætre og kusiner.

Vi inviterer kun af lyst og ikke af pligt. Hvis nogle som vi normalt ikke ses med har inviteret os, så er det helt fint, men det giver i min verden ikke en automatisk invitation den anden vej.

Man vælger selv sin fest og sine gæster. Desuden synes jeg det er en god løsning at de bare har valgt jeres forældre og dermed ikke gør forskel på jer fætre og kusiner.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2017

Muffinmus

Jeg kan simpelthen ikke se problemet?? 

Du holder din fest som du vil og de holder deres som de vil.

Jeg forstår udmærket de ikke gider et ræs på 50-100 mennesker. Det er langt hyggeligere med de nærmeste og så når man at tale med folk også.

Hæng dig ikke i det, det er livet sgu for kort til

Anmeld Citér

27. januar 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej piger!

sagen er den at vi på min mors side har en lidt stor familie og dermed har jeg 10 fætre og kusiner. 

De blev allesammen inviteret og deltog til mit bryllup og begge mine børns barnedåb. 

Nu er sagen så den at min ene kusine lige er blevet mor og der skal selvfølgelig holdes barnedåb. Og jeg er IKKE inviteret. Det er mine andre fætre/kusiner heller ikke kun vores forældre, men jeg føler helt ærligt ikke hun kan tillade sig ikke at invitere mig når hun var med til begge mine børns dåb. 

Hun har måske ikke økonomi til så mange. 

At du har valgt et stort bryllup er ikke endbetydende med at hun ønsker en stor barnedåb

Anmeld Citér

27. januar 2017

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

Hej piger!

Hun kan tillade sig helt præcist at invitere så mange og hvem hun ønsker. Jeg kan hverken have eller forstå de der pligtinvitationer! Bare fordi du har haft lyst og råderum til at invitere, behøver hun ikke have det samme. Ikke om jeg ville invitere en bunke mennesker jeg måske ikke rigtig snakker med, bare fordi de engang har inviteret mig. Til gengæld kan alle der inviteres til mine arrangementer vide med 100 % sikkerhed at de er inviteret fordi de er ønsket. Ikke fordi jeg "skylder" og derfor skal gøre det af pligt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.