Anonym skriver:
min søn har i lang tid haft problem med at lave i bukserne. Han er 7 .efter lang tid har han endeligt fortalt at han leger numselege med tvang en fra 3 klasse altså 10 årig. Hvordan skal jeg håndtere dette. Jeg er knust og ved ikke hvor jeg skal starte
Kære du.
Sikke en ulykkelig situation I lige nu står i. Mange tanker herfra 
Som andre også skriver, så synes jeg, at I skal have klasselæreren med indover. Hun må som professionel kende til proceduren i sager som disse (om ikke andet, så bør hun vide, hvor hun kan søge hjælp).
Hvis du ønsker det, så har du også mulighed for at få kommunen ind over. Du har ret til råd og vejledning om, hvordan du skal forholde dig. Jeg tænker, at det er familieafdelingen du skal have fat i, men det kan du kontakte din kommune om, for at høre. Dette kan gøres anonymt, hvis du ønsker det.
Jeg kunne godt forestille mig, at rådgivningen vil føre til, at du kan få mere hjælp fra kommunen, hvis du ønsker det. I den forbindelse vil du så blive tildelt en sagsbehandler, som kan hjælpe dig og din søn. Som en anden skriver, kan der være mange senfølger, som også kan kræve hjælp.
Anmeld
Citér