Uhh.. Tænke, tænke, tænke... Jeg ved ikke rigtig om jeg kan kalde det fordele og ulemper, for det er jo forskelligt hvad folk har af fordele og ulemper..
Men altså, man står selv for opdragelsen, hvilket kan være en fordel, i og med, at man ikke har en anden at diskutere med. Samtidig kan det være en ulempe, i og med, at man ikke har et andet synspunkt. Man får selv alt kærligheden (haha) Man kan mangle en anden at dele alle de nye ting der sker (de skifter tøj størrelse, kravler, går osv) (det er ikke alle ting forældre, eller andre, synes er lige så spændende som en selv
) man kan ikke bare lige planlægge nogle ting (f.eks. Er jeg ved at tage kørekort, og det er en kæmpe plan for at få det hele til at gå op) Man står selv for alt sygdom, både barnets og en selv (og det er ikke nemt at handle ind med et barn der kaster op, eller når man selv gør det
, eller at stå med et barn med krudt i r*ven, når man selv ligner noget der har været med i exorcisten
)
Men man kan komme langt med et super godt netværk, men samtidig huske på at det er en selv der står med det hele 
Udover det, så synes det er rigtig godt at have tænkt over nogle ting når det er et donorblod, f. Eks. med ikke at have en far.. Når barnet begynder at stille spørgsmål og kommer til at savne en far.
Ved ikke om du kunne bruge det, kan godt se at det blev lidt langt 
Anmeld
Citér