Kan man få foretaget prøve for vitamin mangel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2017

"Anarkisten"

AnoMom skriver:

Okay. Det er meget rart at vide. Har nemlig set der står fra 3 år og har altid tænkt jeg ville starte dem når han fyldte 3. Men hvis jeg må før så det da klart det jeg vil gøre. 

Vil da lige snakke med hans far om det ihvertfald :-)

nej det ved jeg jo godt det ikke er. Men det gør godt nok ondt at få slynget i hovedet at faderen til ens barn mener sådan om en :-( derfor jeg vil modbevise det. 

Det er nemlig også først efter han er startet i vs at han er blevet syg. Han var aldrig syg førhen. 

Tåbelig udtalelse af far...og det ved han forhåbentlig godt 

I gang med vitaminerne og så er han jo snart 2 år og der plejer bøtten at vende mht sygdom 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2017

AnoMom

"Anarkisten" skriver:

Tåbelig udtalelse af far...og det ved han forhåbentlig godt 

I gang med vitaminerne og så er han jo snart 2 år og der plejer bøtten at vende mht sygdom 

Ved aldrig ved man må jeg indrømme. Men ved da ihvertfald det ikke er min skyld. Vil snakke med lægen om prøver og er det ikke noget vildt så gør jeg det for at få lagt låg på. 

Vil starte vitaminer så snart han kommer hjem i morgen :-)

Anmeld Citér

24. januar 2017

Abracadabra

AnoMom skriver:

Ved aldrig ved man må jeg indrømme. Men ved da ihvertfald det ikke er min skyld. Vil snakke med lægen om prøver og er det ikke noget vildt så gør jeg det for at få lagt låg på. 

Vil starte vitaminer så snart han kommer hjem i morgen :-)

Du skal nok bare vide, at dit barn efter al sandsynlighed HAR D-vitaminmangel, så du får efter al sandsynlighed ikke ret, men din kæreste får derimod bekræftet  sin mistanke. 

Anmeld Citér

24. januar 2017

AnoMom

Abracadabra skriver:

Du skal nok bare vide, at dit barn efter al sandsynlighed HAR D-vitaminmangel, så du får efter al sandsynlighed ikke ret, men din kæreste får derimod bekræftet  sin mistanke. 

Ja men så har jeg i det mindste en bekræftigelse af det og så har jeg tager fejl og han havde ret. 

Men jeg tror ikk på han har d vitamin mangel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.