Halvvejs med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2017

BigHope13

Super-Mom skriver:

Tusind tak for det 

Årh hvor spændende glæder mig til at se hvad maven gemmer på  

osse her, så spændt på om han ligner sin storebror  gravidoteternemhar været vidt forskellige og aktiviteten i maven er en helt anden end da jeg ventede Thor så er meget spændt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Åhh hvor dejligt at høre alt bare var som det skulle være så får i jo et rigtig julebarn

Tja Altså, vi er faktisk ret sikre, men kan selvdølgelig ikke sige det 100 procent uden at have mødt ham.. men  pt har vi slet ikke andre navne i baghånden , og Thor kalder maven for både lillebror og Elton så det kommer sikkert helt naturligt når først han er kommet ud.. 

Mindes hvertfald at da Thor kom ud så ved han bare Thor udreder for baby/ basse som vi ellers havde kaldt ham.

Ja, det var dejligt at få ro i sindet 

Jaeh, det er ulempen med et uplanlagt barn, men det tager vi selvfølgelig med - verdens bedste julegave 

Ja, mon ikke det hele giver sig selv, når han først kommer ud! Elton og Thor er heller ikke vildt brugte navne - det kan jeg godt lide  - siger moren med en Andreas og Malou 

Anmeld Citér

18. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Ja, det var dejligt at få ro i sindet 

Jaeh, det er ulempen med et uplanlagt barn, men det tager vi selvfølgelig med - verdens bedste julegave 

Ja, mon ikke det hele giver sig selv, når han først kommer ud! Elton og Thor er heller ikke vildt brugte navne - det kan jeg godt lide  - siger moren med en Andreas og Malou 

Hihi nej det er jo lige det med de uplanlagte børn,,, jeg synes hvertfald det pænt hårdt at have termin meget snart med den varme der hurtigt breder sig  så synes jeg det var noget rarer med et barn i vinterhalvåret  

haha, og sjovt nok tænker vi slet ikke over at det ikke er de mest brugte navne... 

Anmeld Citér

19. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Hihi nej det er jo lige det med de uplanlagte børn,,, jeg synes hvertfald det pænt hårdt at have termin meget snart med den varme der hurtigt breder sig  så synes jeg det var noget rarer med et barn i vinterhalvåret  

haha, og sjovt nok tænker vi slet ikke over at det ikke er de mest brugte navne... 

Men skidt med det jo Har lige set den i dag - nu har den tydelige arme og ben  Jeg bliver mere og mere forelsket og glæder mig helt tosset!  - glæder mig til Torben kommer med på glædelsen.. 

Åha ja .. Det er ulideligt med kæmpe mave og graviditet! Kan udmærket huske det  Mon ikke han også snart vil ud?

Havde du sagt til mig for 10 år siden, at jeg ville have en Andreas og en Malou som 28-årig, havde jeg bare grint af dig.. Det er alt for almindelige navne for mig 

Anmeld Citér

19. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Men skidt med det jo Har lige set den i dag - nu har den tydelige arme og ben  Jeg bliver mere og mere forelsket og glæder mig helt tosset!  - glæder mig til Torben kommer med på glædelsen.. 

Åha ja .. Det er ulideligt med kæmpe mave og graviditet! Kan udmærket huske det  Mon ikke han også snart vil ud?

Havde du sagt til mig for 10 år siden, at jeg ville have en Andreas og en Malou som 28-årig, havde jeg bare grint af dig.. Det er alt for almindelige navne for mig 

Dejligt at høre så er chokket ved at lægge sig lidt og glædesscener kan tage over

hehe ja de mænd har lidt sværer ved det.. Her er Martin stadig ikke helt forberedt på at skulle starte forfra  men vi sku nødt til bare at springe ud i det.. 

37+0 i morgen sømmet kan jo i princippet ske når som helst, men forventer intet nunhvor jeg blev sat i gang 10 dage over sidst 

haha jamen tingene bliver slet ikke som man forventer 

Anmeld Citér

20. maj 2017

Super-Mom

BigHope13 skriver:

osse her, så spændt på om han ligner sin storebror  gravidoteternemhar været vidt forskellige og aktiviteten i maven er en helt anden end da jeg ventede Thor så er meget spændt 

Ja jeg havde også bare to vidt forskellige graviditeter med mine og de ligner bare hinanden så meget  både udseende og være måde har de været utrolig meget lig hinanden selvom de har hvert deres køn

bliver så spændende for jer 

Anmeld Citér

21. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Dejligt at høre så er chokket ved at lægge sig lidt og glædesscener kan tage over

hehe ja de mænd har lidt sværer ved det.. Her er Martin stadig ikke helt forberedt på at skulle starte forfra  men vi sku nødt til bare at springe ud i det.. 

37+0 i morgen sømmet kan jo i princippet ske når som helst, men forventer intet nunhvor jeg blev sat i gang 10 dage over sidst 

haha jamen tingene bliver slet ikke som man forventer 

Ja, og nu har jeg fået tid til nf, så det ser jeg meget frem til! 

Ja, det er jo det. Når baby først er på vej, så finder man selvfølgelig ud af det 

Uhh.. Jeg håber ikke du skal gå alt for længe i den stegende varme 

Nej, det er sjældent man lige kan forudsige ret meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.