Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super-Mom skriver: Tusind tak for det Årh hvor spændende glæder mig til at se hvad maven gemmer på
Tusind tak for det
Årh hvor spændende glæder mig til at se hvad maven gemmer på
osse her, så spændt på om han ligner sin storebror gravidoteternemhar været vidt forskellige og aktiviteten i maven er en helt anden end da jeg ventede Thor så er meget spændt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Åhh hvor dejligt at høre alt bare var som det skulle være så får i jo et rigtig julebarn Tja Altså, vi er faktisk ret sikre, men kan selvdølgelig ikke sige det 100 procent uden at have mødt ham.. men pt har vi slet ikke andre navne i baghånden , og Thor kalder maven for både lillebror og Elton så det kommer sikkert helt naturligt når først han er kommet ud.. Mindes hvertfald at da Thor kom ud så ved han bare Thor udreder for baby/ basse som vi ellers havde kaldt ham.
Åhh hvor dejligt at høre alt bare var som det skulle være så får i jo et rigtig julebarn
Tja Altså, vi er faktisk ret sikre, men kan selvdølgelig ikke sige det 100 procent uden at have mødt ham.. men pt har vi slet ikke andre navne i baghånden , og Thor kalder maven for både lillebror og Elton så det kommer sikkert helt naturligt når først han er kommet ud..
Mindes hvertfald at da Thor kom ud så ved han bare Thor udreder for baby/ basse som vi ellers havde kaldt ham.
Ja, det var dejligt at få ro i sindet
Jaeh, det er ulempen med et uplanlagt barn, men det tager vi selvfølgelig med - verdens bedste julegave
Ja, mon ikke det hele giver sig selv, når han først kommer ud! Elton og Thor er heller ikke vildt brugte navne - det kan jeg godt lide - siger moren med en Andreas og Malou
Sabone skriver: Ja, det var dejligt at få ro i sindet Jaeh, det er ulempen med et uplanlagt barn, men det tager vi selvfølgelig med - verdens bedste julegave Ja, mon ikke det hele giver sig selv, når han først kommer ud! Elton og Thor er heller ikke vildt brugte navne - det kan jeg godt lide - siger moren med en Andreas og Malou
Hihi nej det er jo lige det med de uplanlagte børn,,, jeg synes hvertfald det pænt hårdt at have termin meget snart med den varme der hurtigt breder sig så synes jeg det var noget rarer med et barn i vinterhalvåret
haha, og sjovt nok tænker vi slet ikke over at det ikke er de mest brugte navne...
BigHope13 skriver: Hihi nej det er jo lige det med de uplanlagte børn,,, jeg synes hvertfald det pænt hårdt at have termin meget snart med den varme der hurtigt breder sig så synes jeg det var noget rarer med et barn i vinterhalvåret haha, og sjovt nok tænker vi slet ikke over at det ikke er de mest brugte navne...
Men skidt med det jo Har lige set den i dag - nu har den tydelige arme og ben Jeg bliver mere og mere forelsket og glæder mig helt tosset! - glæder mig til Torben kommer med på glædelsen..
Åha ja .. Det er ulideligt med kæmpe mave og graviditet! Kan udmærket huske det Mon ikke han også snart vil ud?
Havde du sagt til mig for 10 år siden, at jeg ville have en Andreas og en Malou som 28-årig, havde jeg bare grint af dig.. Det er alt for almindelige navne for mig
Sabone skriver: Men skidt med det jo Har lige set den i dag - nu har den tydelige arme og ben Jeg bliver mere og mere forelsket og glæder mig helt tosset! - glæder mig til Torben kommer med på glædelsen.. Åha ja .. Det er ulideligt med kæmpe mave og graviditet! Kan udmærket huske det Mon ikke han også snart vil ud? Havde du sagt til mig for 10 år siden, at jeg ville have en Andreas og en Malou som 28-årig, havde jeg bare grint af dig.. Det er alt for almindelige navne for mig
Dejligt at høre så er chokket ved at lægge sig lidt og glædesscener kan tage over
hehe ja de mænd har lidt sværer ved det.. Her er Martin stadig ikke helt forberedt på at skulle starte forfra men vi sku nødt til bare at springe ud i det..
37+0 i morgen sømmet kan jo i princippet ske når som helst, men forventer intet nunhvor jeg blev sat i gang 10 dage over sidst
haha jamen tingene bliver slet ikke som man forventer
BigHope13 skriver: osse her, så spændt på om han ligner sin storebror gravidoteternemhar været vidt forskellige og aktiviteten i maven er en helt anden end da jeg ventede Thor så er meget spændt
Ja jeg havde også bare to vidt forskellige graviditeter med mine og de ligner bare hinanden så meget både udseende og være måde har de været utrolig meget lig hinanden selvom de har hvert deres køn
bliver så spændende for jer
BigHope13 skriver: Dejligt at høre så er chokket ved at lægge sig lidt og glædesscener kan tage over hehe ja de mænd har lidt sværer ved det.. Her er Martin stadig ikke helt forberedt på at skulle starte forfra men vi sku nødt til bare at springe ud i det.. 37+0 i morgen sømmet kan jo i princippet ske når som helst, men forventer intet nunhvor jeg blev sat i gang 10 dage over sidst haha jamen tingene bliver slet ikke som man forventer
Ja, og nu har jeg fået tid til nf, så det ser jeg meget frem til!
Ja, det er jo det. Når baby først er på vej, så finder man selvfølgelig ud af det
Uhh.. Jeg håber ikke du skal gå alt for længe i den stegende varme
Nej, det er sjældent man lige kan forudsige ret meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128