Halvvejs med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
36 svar
28 synes godt om
22. januar 2017

BigHope13

Ja i går ramte vi endelig 20+0 med lillebror ����

det har været en sej kamp på vej hertil med dagligt kvalme og ofte opkast. Bækkenet er begyndt at knage og trætheden er dræbende.  I fredags for 14 dage siden  blev jeg indlagt til observation med en meget kraftig blødning , ved undersøgelserne vises der en stor blodansamling på den anden side af livmoderhalsen og den driller stadig dagligt., så frygter altid for wc besøg 

Men ud over det så er lillebror en meget aktiv herre, har mærket ham siden 17+6 og det er en skøn følelse. Men glemmer jo hurtigt hvordan det føles  

Vi var til md scanning i mandags og alt det de kunne se så rigtig godt ud og alt var som det skulle være til trods for den blodansamling der ligger der. De kunne dog ikke komme til at scanne hjertet og ansigtet i profil ordentligt fordi han ikke ville vende sig. Så skal lige afsted på tirsdag igen.

Vægten står stadig i minus, så kvalmen er da godt for noget 

Lige et billede med på vejen af mavsen fra i går og er af den kommende storebror som glæder sig så meget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Ja i går ramte vi endelig 20+0 med lillebror ����

det har været en sej kamp på vej hertil med dagligt kvalme og ofte opkast. Bækkenet er begyndt at knage og trætheden er dræbende.  I fredags for 14 dage siden  blev jeg indlagt til observation med en meget kraftig blødning , ved undersøgelserne vises der en stor blodansamling på den anden side af livmoderhalsen og den driller stadig dagligt., så frygter altid for wc besøg 

Men ud over det så er lillebror en meget aktiv herre, har mærket ham siden 17+6 og det er en skøn følelse. Men glemmer jo hurtigt hvordan det føles  

Vi var til md scanning i mandags og alt det de kunne se så rigtig godt ud og alt var som det skulle være til trods for den blodansamling der ligger der. De kunne dog ikke komme til at scanne hjertet og ansigtet i profil ordentligt fordi han ikke ville vende sig. Så skal lige afsted på tirsdag igen.

Vægten står stadig i minus, så kvalmen er da godt for noget 

Lige et billede med på vejen af mavsen fra i går og er af den kommende storebror som glæder sig så meget 

For søren.. Det er først nu jeg er, at I venter på storken! 

Stort tillykke med det

Anmeld Citér

5. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

For søren.. Det er først nu jeg er, at I venter på storken! 

Stort tillykke med det

Hehe ja, men tiden flyver virkelig også bare afsted ��❤❤ 35 uger i morgen der helt vildt.. men det ved at være meget hårdt nu så de sidste uger må også gerne suse afsted .. ryggen er bare ikke fan af graviditeter og store maver desværre 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Hehe ja, men tiden flyver virkelig også bare afsted ��❤❤ 35 uger i morgen der helt vildt.. men det ved at være meget hårdt nu så de sidste uger må også gerne suse afsted .. ryggen er bare ikke fan af graviditeter og store maver desværre 

Godt du kan se en ende på det! 

Hvad siger Thor til det? 

Anmeld Citér

5. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Godt du kan se en ende på det! 

Hvad siger Thor til det? 

Han glæder sig så meget  og er så sympati gravid sammen med mor..  så han stønner og pruster når han rejser dig fra gulvet og viser din tykke mave frem til alle  

Hey, tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

6. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Han glæder sig så meget  og er så sympati gravid sammen med mor..  så han stønner og pruster når han rejser dig fra gulvet og viser din tykke mave frem til alle  

Hey, tillykke med graviditeten

Haha. Jamen det er jo skønt! 

Så føler man sige lige knapt så dum 

Tak Det kom jo så også lige lidt som en overraskelse 

Anmeld Citér

6. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Haha. Jamen det er jo skønt! 

Så føler man sige lige knapt så dum 

Tak Det kom jo så også lige lidt som en overraskelse 

Hihi hvor skønt med overraskelser selvom det kræver lidt planlægning.. lillebror her var heller ikke just på tegnebrættet og har forstyrret både uddannelse og bryllup.. men hva.. Det når vi nok i et andet liv 

Men nej lillesøster er vel heller ikke så gammel endnu så i får vel nok at se til 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Hihi hvor skønt med overraskelser selvom det kræver lidt planlægning.. lillebror her var heller ikke just på tegnebrættet og har forstyrret både uddannelse og bryllup.. men hva.. Det når vi nok i et andet liv 

Men nej lillesøster er vel heller ikke så gammel endnu så i får vel nok at se til 

Ja, vi har hverken plads i huset eller bilen, så det bliver så skønt :') 

Nej, hun bliver 9 måneder på tirsdag - så der bliver 16 måneder mellem dem 

Anmeld Citér

8. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Ja, vi har hverken plads i huset eller bilen, så det bliver så skønt :') 

Nej, hun bliver 9 måneder på tirsdag - så der bliver 16 måneder mellem dem 

Uha ja så skal der da planlægges en del  

jeg skal vist ikke klage med 3,5 år mellem mine  men hey, i finder jeres måde at få det hen på alligvel 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Super-Mom

BigHope13 skriver:

Uha ja så skal der da planlægges en del  

jeg skal vist ikke klage med 3,5 år mellem mine  men hey, i finder jeres måde at få det hen på alligvel 

Uh det havde da også gået min næse forbi at i skal have en lille mere  stort tillykke til jer alle 

ved ik om du husker mig da jeg har fået ny profil men jeg hed tidligere "Rinepigen" herinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.