Halvvejs med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Det lyder som en god idé 

Jamen de der 3.5 års unger kan virkelig trække tænder ud! 

Uh, det lyder også lidt hårdt, at han ikke har ferie Det passer ikke med noget barsel eller noget? 

Han holder de 14 dages barsel når vinder kommet hjem fra sygehuset og så gemmer han hans ferie til efteråret så vi sammen kan komme lidt langs, enten i sommerhus eller ligende..  

Så det okay, men der skal selvfølgelig planlægges nogle ting 

ja pyha det er en hård tid da 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Han holder de 14 dages barsel når vinder kommet hjem fra sygehuset og så gemmer han hans ferie til efteråret så vi sammen kan komme lidt langs, enten i sommerhus eller ligende..  

Så det okay, men der skal selvfølgelig planlægges nogle ting 

ja pyha det er en hård tid da 

Det lyder da også som en rigtig god plan  Så kan I nyde hinanden på et andet tidspunkt 

Har I fundet navn til ham lillebror? 

Ja, virkelig.. Andreas er så strid.. Men okay, mine hormoner hjælper nok heller ikke på det 

Anmeld Citér

13. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Det lyder da også som en rigtig god plan  Så kan I nyde hinanden på et andet tidspunkt 

Har I fundet navn til ham lillebror? 

Ja, virkelig.. Andreas er så strid.. Men okay, mine hormoner hjælper nok heller ikke på det 

Nej tænker heller ikke lige hormonerne hjælper i denne tid 

Hvordan har du det ellers i graviditeten? Og hvor langt er du forresten henne..

Ja tænker det bliver rart st vi alle 4 kan tage afsted og nyde tiden lidt som ny familie til efteråret i stedet for et par uger efter fødslen, det nok begrænset hvor sjove mor og lillebror er der 

Ja det har vi faktisk, men ja nu må vi se om han ligner det når han kom ud  men indtil videre er valget faldet på Elton 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Nej tænker heller ikke lige hormonerne hjælper i denne tid 

Hvordan har du det ellers i graviditeten? Og hvor langt er du forresten henne..

Ja tænker det bliver rart st vi alle 4 kan tage afsted og nyde tiden lidt som ny familie til efteråret i stedet for et par uger efter fødslen, det nok begrænset hvor sjove mor og lillebror er der 

Ja det har vi faktisk, men ja nu må vi se om han ligner det når han kom ud  men indtil videre er valget faldet på Elton 

Hormoner hjælper sjældent på ret meget..  De forværre da kun de irriterende følelser, som der er i forvejen 

Jamen jeg har det meget godt. Er blevet fuldt af lægen fra starten af, da jeg har haft nogle blødninger og faktisk så tager vi til scanning i morgen for at se, at den har det godt. Vi ved ikke præcis, hvor langt jeg er henne. Efter sidste menstruation skulle jeg være en 10-11 uger henne, men jeg blev scannet på sygehuset (indvendig scanning) og ser sagde de, at jeg ikke var så langt henne, så jeg glæder mig helt vildt til at få en ca dato i morgen  og så håber jeg virkelig virkelig virkelig bare at den har det godt 

Elton.. Det er fint!! Har I offentliggjort hans navn eller venter I til han melder sin ankomst? 

Anmeld Citér

14. maj 2017

BigHope13

Sabone skriver:

Hormoner hjælper sjældent på ret meget..  De forværre da kun de irriterende følelser, som der er i forvejen 

Jamen jeg har det meget godt. Er blevet fuldt af lægen fra starten af, da jeg har haft nogle blødninger og faktisk så tager vi til scanning i morgen for at se, at den har det godt. Vi ved ikke præcis, hvor langt jeg er henne. Efter sidste menstruation skulle jeg være en 10-11 uger henne, men jeg blev scannet på sygehuset (indvendig scanning) og ser sagde de, at jeg ikke var så langt henne, så jeg glæder mig helt vildt til at få en ca dato i morgen  og så håber jeg virkelig virkelig virkelig bare at den har det godt 

Elton.. Det er fint!! Har I offentliggjort hans navn eller venter I til han melder sin ankomst? 

Åhhh hvor spændende jeg krydser for at alt er helt som det skal være og i kan ånde lettet op. 

Ja eller altså dem som har spurgt har fået at vide at han skal hedde Elton hvis vi føler han ligner det  men han går rigtig meget under navnet lillebror lige pt  

Anmeld Citér

14. maj 2017

Sabone

BigHope13 skriver:

Åhhh hvor spændende jeg krydser for at alt er helt som det skal være og i kan ånde lettet op. 

Ja eller altså dem som har spurgt har fået at vide at han skal hedde Elton hvis vi føler han ligner det  men han går rigtig meget under navnet lillebror lige pt  

Det gik lige som det skulle  Jeg er 8+5 = termin d. 19. december =svigermors fødselsdag 

Hæhæ. Det lyder ikke til at du er heeeelt sikker på hans navn så  Kender det alt for godt! Formiddagen efter fødslen, hvor vi var enig om, at hun skulle have et navn, inden Andreas kom hjem fra børnehaven, hed Malou Lærke i 12 minutter, Iben i 7 minutter, Malou lidt un and off.. Ledte efter det helt rigtige navn, men da jeg havde købt lidt forskelligt med navnet Malou, valgte vi rent praktisk, at hun skulle hedde det 

Anmeld Citér

15. maj 2017

Super-Mom

Åhh jo dig husker jeg godt  skønt med nogle af dem man fulgte tidligere  går det godt hos jer 

Det var godt 

jamen det går stille og roligt, vi har jo også fået en lillebror - han bliver 1 år i dag 

hvornår har du termin ? 

Anmeld Citér

16. maj 2017

BigHope13

Super-Mom skriver:

Det var godt 

jamen det går stille og roligt, vi har jo også fået en lillebror - han bliver 1 år i dag 

hvornår har du termin ? 

Åh hvor dejligt at høre , kæmpe stort tillykke med ham 

Har termin den 10 juni, så 25 dage til , men hvem tæller  

Anmeld Citér

16. maj 2017

BigHope13

Det gik lige som det skulle  Jeg er 8+5 = termin d. 19. december =svigermors fødselsdag 

Hæhæ. Det lyder ikke til at du er heeeelt sikker på hans navn så  Kender det alt for godt! Formiddagen efter fødslen, hvor vi var enig om, at hun skulle have et navn, inden Andreas kom hjem fra børnehaven, hed Malou Lærke i 12 minutter, Iben i 7 minutter, Malou lidt un and off.. Ledte efter det helt rigtige navn, men da jeg havde købt lidt forskelligt med navnet Malou, valgte vi rent praktisk, at hun skulle hedde det 

Åhh hvor dejligt at høre alt bare var som det skulle være så får i jo et rigtig julebarn

Tja Altså, vi er faktisk ret sikre, men kan selvdølgelig ikke sige det 100 procent uden at have mødt ham.. men  pt har vi slet ikke andre navne i baghånden , og Thor kalder maven for både lillebror og Elton så det kommer sikkert helt naturligt når først han er kommet ud.. 

Mindes hvertfald at da Thor kom ud så ved han bare Thor udreder for baby/ basse som vi ellers havde kaldt ham.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Super-Mom

BigHope13 skriver:

Åh hvor dejligt at høre , kæmpe stort tillykke med ham 

Har termin den 10 juni, så 25 dage til , men hvem tæller  

Tusind tak for det 

Årh hvor spændende glæder mig til at se hvad maven gemmer på  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.