hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Betina_fra_Als

Hejza,

Det ved jeg ikke helt om man kan, jeg ved fra mig selv at jeg stoppede med at amme Lasse for 3 år siden, men har stadig en smule mælk i brysterne, det kommer ud, hvis man trykker på vorterne, men det render ikke. Men det stopper vel på et tidspunkt.

Knus fra Betina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Mira0911

thefirst1 skriver:

men det jeg tænker er, at du jo har født ikk?? og derved produceret mælk??

Har nemlig aldrig født det var mere det jeg synes var mærkeligt eller for den sags skyld været gravid mere end til 11 uge...

Jo jeg har født for 8 måneder siden... Da jeg var gravid, løb der også råmælk/mælk ud ved mig...

Anmeld

14. oktober 2009

MM1987

Hej...

Jeg har altid et par dage i løbet af min cyklus (på p-piller) kunne presse en lille smule "mælk" ud...men det har min mor også, så har egenligt ikke tænkt mere over det...

Nu er jeg stoppet med p-piller i sep. og har lige siden kunne presse mælk ud hver dag...

Skal til lægen her om en uge, for tror måske mine hormoner er helt ude af den efter stop med p-piller...men tænker også at hvis man bliver ved at presse provokere man det også til at producere mere...er spændt på hvad lægen siger...

Håber snart det lykkedes for jer at blive gravide...

Anmeld

14. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

thefirst1 skriver:

Hej Karina22

Hvor er du sød

Jeg har ikke testet, gik en dag over tid og var rigtig nervøs, og hvis det var ville jeg teste på dag 2, men så kom den desværre!! har godt nok ikke haft slemme smerter som normalen, og stadig lidt ømme tutter og kan stadig presse noget hvidt ud men tror ikke den er der selvom jeg self. ikke har testet.....

knus

Rikke

øv øv så håber vi på næste gang

Anmeld

15. oktober 2009

thefirst1

tusind tarkker for krydsede fingre!

Håber at 8'ne gang bliver lykkens gang!!!

knuser rikke

Anmeld

15. oktober 2009

thefirst1

MimseMajse skriver:

Hej...

Jeg har altid et par dage i løbet af min cyklus (på p-piller) kunne presse en lille smule "mælk" ud...men det har min mor også, så har egenligt ikke tænkt mere over det...

Nu er jeg stoppet med p-piller i sep. og har lige siden kunne presse mælk ud hver dag...

Skal til lægen her om en uge, for tror måske mine hormoner er helt ude af den efter stop med p-piller...men tænker også at hvis man bliver ved at presse provokere man det også til at producere mere...er spændt på hvad lægen siger...

Håber snart det lykkedes for jer at blive gravide...

Har faktisk også tænkt på at ringe til lægen, tror jeg gør i morgen, nu er tante rød også væk igen (hurtigere endnu hun plejer hmm.. )

Er nemlig også bange for at jeg måske pludselig producere for meget hormon... har læst at det kan være tegn på PCO men nu må vi se...

det er i hvertfald kommet pludselig så (men har hørt at det kan det også) så meget for i har heldet med jer meget snart!!!

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har haft mælk i babserne siden jeg stoppede med at amme Idun for 2 år siden Så det er vel meget normalt.

Jeg havde ikke noget inden jeg fik hende.

Anmeld

15. oktober 2009

thefirst1

Karo skriver:

Nej hvor ærgeligt: '(

Jeg var sikker på at den var god nok. Jeg fortsætter med at krydse fingre for dig.

tusind takker karohåber VIRKELIG også den snart er der.... det jeg tænker nu for at være en smule positiv, er at de jo siger at det er normalen at man bliver gravid inden for et år el. lige omkring et år, og der er "kun" 4 mdr. så har vi i hvertfadl prævet i et år, så det burde snart lykkedes så fokusere bare på motion og nyt job d.2 nov.  så håber jeg, at jeg snart kan stå med 2 streger, ellers så får jeg en snak med lægen, hvis vi når 1 år.... men så fare vil jeg til lægen og finde ud af om alt er som det skal være hos mig

Anmeld

15. oktober 2009

MM1987

thefirst1 skriver:

Har faktisk også tænkt på at ringe til lægen, tror jeg gør i morgen, nu er tante rød også væk igen (hurtigere endnu hun plejer hmm.. )

Er nemlig også bange for at jeg måske pludselig producere for meget hormon... har læst at det kan være tegn på PCO men nu må vi se...

det er i hvertfald kommet pludselig så (men har hørt at det kan det også) så meget for i har heldet med jer meget snart!!!

God ide, det er jo bare en blodprøve og så kan de se om du producere for meget hormon...så må vi se hvem der først kommer til lægen og får svar...vil i hvert fald gerne høre dit??...

Jeg er nemlig også kommet til at læse det med PCO, men det er vidst en dårlig ide, for man kommer i helt dårligt humør...

Det er lidt fjollet men vi er ikke engang gået i gang nu, jeg har noget medicin der lige skal ud af kroppen først, så går bare og forbereder, hvis man kan sige det...og nøj hvor er det praktisk og uromantisk...

krydser fingrer for alt er som det skal være - ingen PCO og at du snart er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.