hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

thefirst1

oki lige et lille spørgsmål (lidt underligt)
Men er der nogen der oplever de kan presse råmælk ud, selv om de IKKE er gravide?? Har ikke test dag endnu, men kan åbenbart presse lidt ud?! er det normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

LotteGabriella

thefirst1 skriver:

Men er der nogen der oplever de kan presse råmælk ud, selv om de IKKE er gravide?? Har ikke test dag endnu, men kan åbenbart presse lidt ud?! er det normalt??

hmm..jeg har en veninde der altid kan klemme mælk ud af brysterne, selvom hun ikke er gravid - det har hun kunne siden hun VAR gravid for 12 år siden

Anmeld

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg ku også gøre det mellem min graviditeter. tror det er meget normalt

Anmeld

5. oktober 2009

thefirst1

okay!?! Ej hvor vildt alligevel...!!
Synes bare det er super underligt, for den abort jeg fik for 8 år siden, var jo "kun" i starten af graviditeten og har jo aldrig skulle amme eller noget, eller nået at få mælk i brysterne... og så sker det her?!  
men tænkte på om det er normalt at nogle åbenbart kan selv om de aldrig har været gravide?

bare lige en tanke, fra ret så forvirrede mig

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Min søn blever 9 år til jan og jeg kan stadig og har kunne i alle  de årne  press nået hvidt ud/det hedder ikke mælk det har et andet ord.
Medmindre man ammer..

Min mor blever 54 år nu her i okt og hun har fået 5 børn og kan stadig også press nået ud..

XXX finger for du er gravid..

Mvh Henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

thefirst1

oki

Jamen betragter jo egentligt ikke mig selv som have værende gravid, men kan den abort (i uge 11) godt have gjort noget for 8 år siden, der så gør at jeg nu kan???

Prøvede bare for nogle måneder siden og der kunne jeg slet ikke....

Anmeld

5. oktober 2009

thefirst1

hehe... oki ja det er en bedrift for en der er i 50'erne  så ved jeg da i hvertfald det ikke er unormalt....
Men så håber jeg virkelig bare at det er på grund af en anden ting!!!!!!! (os fordi jeg er så uheldig at manden skal udstationeres i tre måneder måske, sidst i okt, så er sidste forsøg inden) ellers så skal jeg vente til feb!!! og vi har allerede prøvet i 7 mdr....

fra en lidt ynkelig Rikke som også er lidt syg.....

Anmeld

5. oktober 2009

Karo

thefirst1 skriver:

Dagen inden jeg fandt ud af jeg var gravid løb der lidt mælk fra det ene bryst. Syndes det var mærkeligt, men senere har jeg læst en artikkel om at det faktisk er barmen der giver det første tegn på gravivitet. Den vokser hurtigt og kan ofte godt producere mælk inden man selv er klar over man er gravid.

Så mon ikke det er et tegn på der er noget godt i vente

Krydser fingere herfra.

Anmeld

5. oktober 2009

thefirst1

uuuuhhh... jeg håber da så inderligt, men du ved tør alligevel ikke håbe for meget
men har ikke de vilde symptomer, men ved godt de kan komme senere
Håber håber virkeligt du har ret.....
Var det din første graviditet den gang???

Anmeld

6. oktober 2009

Karo

thefirst1 skriver:

uuuuhhh... jeg håber da så inderligt, men du ved tør alligevel ikke håbe for meget
men har ikke de vilde symptomer, men ved godt de kan komme senere
Håber håber virkeligt du har ret.....
Var det din første graviditet den gang???

Nej, dette er min anden graviditet.

Jeg havde godt hørt at der kan sive lidt fra dem op til et år efter jeg havde stoppet med at amme, men jeg havde bare ikke oplevet det før og på det tidspunkt var der gået 3 måneder fra jeg var stoppet med at amme.

Udover dette var min barm også vokset, hvilket også er et tegn.

Hvis du aldrig før har prøvet at der er sevet noget fra dem, og i prøver at blive gravide, så tyder det jo på der er noget. Forstår godt at du ikke tør håbe for meget, for man bliver desværre så skuffet hvis der ikke er noget.

Hvor længe er der til du kan teste ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.