hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Mira0911

thefirst1 skriver:

oki lige et lille spørgsmål (lidt underligt)
Men er der nogen der oplever de kan presse råmælk ud, selv om de IKKE er gravide?? Har ikke test dag endnu, men kan åbenbart presse lidt ud?! er det normalt??

Jeg er ikke gravid og fik stoppet mejeriet lige efter fødslen med piller, og jeg har af og til, tilløbende mælk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

thefirst1

Karo skriver:

Nej, dette er min anden graviditet.

Jeg havde godt hørt at der kan sive lidt fra dem op til et år efter jeg havde stoppet med at amme, men jeg havde bare ikke oplevet det før og på det tidspunkt var der gået 3 måneder fra jeg var stoppet med at amme.

Udover dette var min barm også vokset, hvilket også er et tegn.

Hvis du aldrig før har prøvet at der er sevet noget fra dem, og i prøver at blive gravide, så tyder det jo på der er noget. Forstår godt at du ikke tør håbe for meget, for man bliver desværre så skuffet hvis der ikke er noget.

Hvor længe er der til du kan teste ?

jamen tænkte nemlig at det måtte være alt for tidligt jeg kunne presse noget uden, men igen har jo aldrig nogensinde ellers kunne presse noget ud
plus jeg har VIRKELIG sovet rigtig dårligt, eller slet ikke sovet faktisk, har haft kvalme, sådan en kvalme man får når man virkelig er sulten, kender i det?!?!?
sådan så man nærmest har lyst til at æde alt men alligevel har det super dårligt, sådan var hele min nat plus jeg stadig har det sådan i dag!!!! sssssssssååååååååå hååååber virkelig på en lille tilflytter

Jamen har først test dag på sændag!!, men også derfor jeg synes det var så tidligt, men det er der jo...

knus

Anmeld

6. oktober 2009

thefirst1

Dutte84 skriver:

Jeg er ikke gravid og fik stoppet mejeriet lige efter fødslen med piller, og jeg har af og til, tilløbende mælk...

jamen foreskellen ved mig er jo jeg har aldrig ammet før jo  derfor jeg bliver sådan lidt rundforvirret min krop har aldrig været sådan før, ja den har snydt mig en gang før, men det var bare hvor jeg troede jeg havde nogle niv i lysken men denne gang er der virkelig gang i kroppen med kvalme, hvidt væske fra brysterne og lidt murren rundt i maven.. og total (sorry) gassy mavse

Anmeld

6. oktober 2009

Stineve

Jeg  fingre for at den er der ! ...

ville da være vidunderligt hvis du kunne blive gravid inden manden (måske) tager afsted ...

Anmeld

7. oktober 2009

Karo

thefirst1 skriver:

jamen tænkte nemlig at det måtte være alt for tidligt jeg kunne presse noget uden, men igen har jo aldrig nogensinde ellers kunne presse noget ud
plus jeg har VIRKELIG sovet rigtig dårligt, eller slet ikke sovet faktisk, har haft kvalme, sådan en kvalme man får når man virkelig er sulten, kender i det?!?!?
sådan så man nærmest har lyst til at æde alt men alligevel har det super dårligt, sådan var hele min nat plus jeg stadig har det sådan i dag!!!! sssssssssååååååååå hååååber virkelig på en lille tilflytter

Jamen har først test dag på sændag!!, men også derfor jeg synes det var så tidligt, men det er der jo...

knus

Jo mere du fortæller om hvordan du har det, jo mere tror jeg på den er der

Det med at du allerede har kvalme nu kan sagtens være et tegn. Kvalmen kommer ofte før man her den positive test, så det er slet ikke umiligt.

Krydser fingere herfra og vil kigge spændt efter et dejligt indlæg fra dig på søndag

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

thefirst1 skriver:

jamen foreskellen ved mig er jo jeg har aldrig ammet før jo  derfor jeg bliver sådan lidt rundforvirret min krop har aldrig været sådan før, ja den har snydt mig en gang før, men det var bare hvor jeg troede jeg havde nogle niv i lysken men denne gang er der virkelig gang i kroppen med kvalme, hvidt væske fra brysterne og lidt murren rundt i maven.. og total (sorry) gassy mavse

Jeg har heller aldrig ammet... Men der kommer da mælk af og til alligevel... 8 mdr siden jeg stoppede mejeriet med piller... Og må ikke amme iø...

Anmeld

12. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

er lige lidt nysgerrig, har du testet??

Anmeld

13. oktober 2009

thefirst1

karina22 skriver:

er lige lidt nysgerrig, har du testet??

Hej Karina22

Hvor er du sød

Jeg har ikke testet, gik en dag over tid og var rigtig nervøs, og hvis det var ville jeg teste på dag 2, men så kom den desværre!! har godt nok ikke haft slemme smerter som normalen, og stadig lidt ømme tutter og kan stadig presse noget hvidt ud men tror ikke den er der selvom jeg self. ikke har testet.....

knus

Rikke

Anmeld

13. oktober 2009

thefirst1

Dutte84 skriver:

Jeg har heller aldrig ammet... Men der kommer da mælk af og til alligevel... 8 mdr siden jeg stoppede mejeriet med piller... Og må ikke amme iø...

men det jeg tænker er, at du jo har født ikk?? og derved produceret mælk??

Har nemlig aldrig født det var mere det jeg synes var mærkeligt eller for den sags skyld været gravid mere end til 11 uge...

Anmeld

14. oktober 2009

Karo

thefirst1 skriver:

Hej Karina22

Hvor er du sød

Jeg har ikke testet, gik en dag over tid og var rigtig nervøs, og hvis det var ville jeg teste på dag 2, men så kom den desværre!! har godt nok ikke haft slemme smerter som normalen, og stadig lidt ømme tutter og kan stadig presse noget hvidt ud men tror ikke den er der selvom jeg self. ikke har testet.....

knus

Rikke

Nej hvor ærgeligt: '(

Jeg var sikker på at den var god nok. Jeg fortsætter med at krydse fingre for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.