Karo skriver:
Nej, dette er min anden graviditet.
Jeg havde godt hørt at der kan sive lidt fra dem op til et år efter jeg havde stoppet med at amme, men jeg havde bare ikke oplevet det før og på det tidspunkt var der gået 3 måneder fra jeg var stoppet med at amme.
Udover dette var min barm også vokset, hvilket også er et tegn.
Hvis du aldrig før har prøvet at der er sevet noget fra dem, og i prøver at blive gravide, så tyder det jo på der er noget.
Forstår godt at du ikke tør håbe for meget, for man bliver desværre så skuffet hvis der ikke er noget.
Hvor længe er der til du kan teste ?
jamen tænkte nemlig at det måtte være alt for tidligt jeg kunne presse noget uden, men igen har jo aldrig nogensinde ellers kunne presse noget ud
plus jeg har VIRKELIG sovet rigtig dårligt, eller slet ikke sovet faktisk, har haft kvalme, sådan en kvalme man får når man virkelig er sulten, kender i det?!?!?

sådan så man nærmest har lyst til at æde alt men alligevel har det super dårligt, sådan var hele min nat plus jeg stadig har det sådan i dag!!!! sssssssssååååååååå hååååber virkelig på en lille tilflytter

Jamen har først test dag på sændag!!, men også derfor jeg synes det var så tidligt, men det er der jo...

knus
Anmeld