mor:) skriver:
Selvfølgelig kan du kræve han ikke sms'er mens I er ude at spise, men hvad går der af dig at at hun ved I har købt en tremmeseng?
Og ja jeg er helt enig i at du latterliggøre din mands forhold til sin mor. Jeg synes også det er lidt sjovt at du er sur over han skriver små ligegyldige informationer til sin mor mens du åbenbart godt kan skrive til hele verden om din mand og i din verden hans sære forhold til sin mor.
Det med sengen har jeg skrevet at det er fordi hun tror vi ingen penge har og fortæller det til hele familien.
Kan overhovedet ikke se hvorfor jeg latterliggøre. Jeg spørg jo kun om der er andre der ville have det på samme måde
Fordi jeg føler det ubehageligt at min svigermor ved alt hvad jeg laver lige nu og her. Det følelses lidt som at hun har en GPS eller en mobil tracker på mig, og GPS'en er min kæreste der sender hende oplysninger om hvor jeg er og hvad jeg laver eller hvad jeg køber.
Men det er helt okay jeg er bare den dumme kælling der åbenbart latterliggøre min kæreste og hans mor fordi jeg ikke synes at hun behøver at vide alt hvad jeg laver og jeg spørg hvad andre synes er okay.
Selv hvis han skal køre mig til læge, så får hun også en sms mens han sidder i vente værelset. Senere skriver hun så til mig hvad jeg fejler. Ved ikke om det er mig der er noget galt med, men jeg har altså ikke lyst til at dele med min svigermor at jeg lige har fået svamp.
Men som sagt ingen ville nogensinde vide hvem min kæreste eller hans mor er. Jeg skriver også anonymt.
Det er måske bedre jeg snakker med min egen mor om hvad hun synes? så kan det jo være hun sidder og tænker at det var da et sært forhold eller hvad hun nu ville tænke. Nej så ville jeg faktisk hellere skrive anonymt her ind for at få luftet mine tanker lidt.
Anmeld
Citér