Kæreste fortæller sin mor ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.777 visninger
25 svar
59 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej tøser 

Ved ikke om det er mig der er lidt hysterisk eller om der er andre der ville have det på samme måde. Altså min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. og skal ha' en lille pige til sommer  Jeg har en rigtig sød svigermor som for 5 år siden flyttet for sig selv. Efter hun  har lært at sms'e så skriver hun kontant til min kæreste. Spørg hvad han laver.

.

Og han fortæller hende alt. Han fortæller når vi er i ikea, bilka, ude og spise eller hvor vi nu er og hvad vi køber hvis vi køber noget. Bla. her i weekenden var vi ud og købe en baby seng vi havde fundet på dba.dk det skulle hun også lige have en sms med. Blev virkelig sur på min kæreste for det raver ikke hende at vi købte den brugt. Tror  faktisk gang at det var en anden kvinde for han gik og skrev hele tiden når vi var nogen steder hehe, det kan da ikke være helt normalt.

Altså hun er jo en super sød svigermor  men hun er  også sådan en der fortæller alt videre selvom man siger hun ikke skal sige det til nogen. Hun ved alt vi laver, det eneste hun ikke ved er når vi har haft sex. Men efter sex kan han faktisk finde på at ringe til sin far og lave tips med ham

Ved ikke om det bare er mig der hys? 

Altså min kæreste er 27 og han mor er 70 og han far er 60 mener jeg. Så kan være det er derfor, han er måske er bange for han ikke har hende så længe. Hun er faktisk rigtig frisk og ligner en der er 50, hun går både i hm og only og går meget op i mode og indretning. Og så går hun lange ture så hun bliver nok 120 år 

Undskyld hvis der er stave fejl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Anonym

Jeg ville sige ro på. Meget af det kan altså også sagtens være hormoner. Jeg fortæller da også mine forældre størstedelen af alt hvad der foregår i mit liv. De blander sig aldrig i hvad vi laver. De er bare interesserede i vores liv. Alle mine veninder og selv min mand misunder det forhold jeg har til mine forældre. Jeg kan virkelig ikke forstå at du kan blive sur over at han skriver at i køber en brugt seng til baby. Vi mangler ikke midler men køber da gerne brugt, og bliver da også støttet i det. Bliver svigermor da sur over at i køber brugt? Siden det er et issue for dig at hun ved det. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

AogA

Altså så længe han ikke skriver om problemer i jeres parforhold eller andet som ville kunne overskride en grænse i jeres parforhold, så er det vel bare dejligt, at han går op i at bevare et godt forhold til sin mor? Kan ikke helt forstå hvorfor at det er et problem at han fortæller sin mor at i køber en brugt tremmeseng?  Måske lidt mærkeligt at opdatere hende om hvor i er henne hele tiden hvis han altså sender hende en SMS om hvor i er mens i er ude, men ellers er det vel helt normalt at snakke om?

Altså min mand snakket også meget med sin mor, og kan sagens snakke i telefon en time+ med hende et par gange om ugen  Jeg synes personligt ikke at det er mærkeligt  Jeg snakker selv meget med hende, og tager tit på besøg hos dem selvom mm mand ikke er med. Vi snakker generelt meget med mine svigerforældre, og de ved det meste som der sker i vores liv. Det eneste jeg ikke bryder mig om at min mand snakker med sine forældre om er vores økonomi  (og vores sexliv selvfølgeligt) Ellers må han sådan set snakke så meget med dem som han vil

Anmeld Citér

17. januar 2017

Goggelogge

Anonym skriver:

Hej tøser 

Ved ikke om det er mig der er lidt hysterisk eller om der er andre der ville have det på samme måde. Altså min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. og skal ha' en lille pige til sommer  Jeg har en rigtig sød svigermor som for 5 år siden flyttet for sig selv. Efter hun  har lært at sms'e så skriver hun kontant til min kæreste. Spørg hvad han laver.

.

Og han fortæller hende alt. Han fortæller når vi er i ikea, bilka, ude og spise eller hvor vi nu er og hvad vi køber hvis vi køber noget. Bla. her i weekenden var vi ud og købe en baby seng vi havde fundet på dba.dk det skulle hun også lige have en sms med. Blev virkelig sur på min kæreste for det raver ikke hende at vi købte den brugt. Tror  faktisk gang at det var en anden kvinde for han gik og skrev hele tiden når vi var nogen steder hehe, det kan da ikke være helt normalt.

Altså hun er jo en super sød svigermor  men hun er  også sådan en der fortæller alt videre selvom man siger hun ikke skal sige det til nogen. Hun ved alt vi laver, det eneste hun ikke ved er når vi har haft sex. Men efter sex kan han faktisk finde på at ringe til sin far og lave tips med ham

Altså min kæreste er 27 og han mor er 70 og han far er 60 mener jeg. Så kan være det er derfor, han er måske er bange for han ikke har hende så længe. Hun er faktisk rigtig frisk og ligner en der er 50, hun går både i hm og only og går meget op i mode og indretning. Og så går hun lange ture så hun bliver nok 120 år 

Hvorfor synes du ikke at hun må vide i har købt en brugt seng? Hun glæder sig da helt sikkert til at blive farmor, så kan ikke se problemet i det:: kan jo også være hun vil overraske med noget til den lille, så er det jo rart at vide hvad der er købt

Anmeld Citér

17. januar 2017

Rauw

Kan seriøst ikke se problemet. Må din datter ikke skrive mange sms'er til dig og farmand når hun er 27 ? 

Venskab mellem forældre og voksne børn er ren guld. Tro mig. Lad være at gøre det til noget negativt. Du vil aldrig vinde den kamp anyway. Nyd at dit barn bliver født ind i en tæt familie der elsker at snakke sammen. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Patriark

Anonym skriver:

Hej tøser 

.

Og du skriver ud til, potentielt, hele verdens befolkning...

Jeg ved godt hvad jeg ville foretrække.

Din mand har et fantastisk forhold til sine forældre, det burde glæde dig. Faktisk synes jeg lidt, at du burde skamme dig. For at mistænkeliggøre og latterliggøre. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej tøser 

.

Jeg synes ikke du er hys. Og at han deler jeres sexliv med sin far, er vildt grænseoverskridende.

Anmeld Citér

17. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg forstår godt, at du synes det er forkert og grænseoverskridende at han deler jeres sexliv med andre, og især svigerfar! 

Det kan du sagtens bede ham stoppe øjeblikkeligt. 

Det med svigermor er forhåbentlig en anelse hormonernes skyld, at du bliver så hysterisk   

Anmeld Citér

17. januar 2017

Carina:-)

Det er ikke en selvfølge at have et godt forhold til sine forældre så det er da skønt han er så glad for dem.

Min store datter ringer /smser flere gange om dagen og heldigvis synes hendes kæreste også vi er fantastiske 

Hvad med dine egne forældre?

Hvor tit er du i kontakt med din mor? 

Hvis du ikke selv har et nært forhold kan jeg godt forstå du måske synes deres er vildt - 

Men synes du skal glæde dig over deres nære forhold det er godt at have tæt familie der gider en . 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg synes ikke du er hys. Og at han deler jeres sexliv med sin far, er vildt grænseoverskridende.

Tips ifbm fodbold - som i tip en 13'ner

vil jeg tro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.