Hej tøser
Ved ikke om det er mig der er lidt hysterisk eller om der er andre der ville have det på samme måde. Altså min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. og skal ha' en lille pige til sommer
Jeg har en rigtig sød svigermor som for 5 år siden flyttet for sig selv. Efter hun har lært at sms'e så skriver hun kontant til min kæreste. Spørg hvad han laver.
.
Og han fortæller hende alt. Han fortæller når vi er i ikea, bilka, ude og spise eller hvor vi nu er og hvad vi køber hvis vi køber noget. Bla. her i weekenden var vi ud og købe en baby seng vi havde fundet på dba.dk det skulle hun også lige have en sms med. Blev virkelig sur på min kæreste for det raver ikke hende at vi købte den brugt. Tror faktisk gang at det var en anden kvinde for han gik og skrev hele tiden når vi var nogen steder hehe, det kan da ikke være helt normalt.
Altså hun er jo en super sød svigermor men hun er også sådan en der fortæller alt videre selvom man siger hun ikke skal sige det til nogen. Hun ved alt vi laver, det eneste hun ikke ved er når vi har haft sex. Men efter sex kan han faktisk finde på at ringe til sin far og lave tips med ham
Ved ikke om det bare er mig der hys?
Altså min kæreste er 27 og han mor er 70 og han far er 60 mener jeg. Så kan være det er derfor, han er måske er bange for han ikke har hende så længe. Hun er faktisk rigtig frisk og ligner en der er 50, hun går både i hm og only og går meget op i mode og indretning. Og så går hun lange ture så hun bliver nok 120 år 

Undskyld hvis der er stave fejl
Anmeld
Citér