Anonym skriver:
Det er nok bare mig der er hys så. Ved ikke synes bare det kan blive lidt for meget at han hver gang vi er ude og spise så sidder han og skriver med hende. Hun får også af vide hvis jeg lige har købt et par bukser. Og hvis vi er på hygge tur et eller andet sted skriver han med det samme til hende hvor vi er og laver der. Hun kan også finde på at komme ned i byen hvis vi er nede i byen, fordi han har skrevet hvor vi er. Hun kan også finde på at komme i bilka og det er kun fordi han har skrevet vi er der. Føler bare hun ved alt og ved alt hvad jeg laver. Men ja det er nok bare mig. Men rat høre jeres meninger.
Det med sengen er fordi hun tror vi ingen penge har, fordi min kæreste cykler på job istedet for at tag bilen bare fordi han elsker at cykle. Men nu tror hun vi slet ingen penge har.
Det med min svigerfar. Altså min kæreste snakker ikke om sexnovelle med han. Men han kan finde på at ringe til ham lige efter sex og det synes er total usexet. Men nok bare mig igen den er galt med.
Måske det mere handler om du savner din kæreste i nuet. Hvis I lige har haft sex så er der da totalt nedtur han tager telefonen og så er det vel egentlig ligegyldigt om det er mor, far, ven eller julemanden. Efter sex skal han have fokus på dig.
Det samme når I er sammen for at nyde hinanden og hygge så skal telefonen være solidt placeret væk fra hånd, øjne og øre for så skal hånden være i din og øjnene på dig. Og igen sp synes jeg det er ligegyldigt om det er mor, far, ven eller julemand.
Men når det er skrevet så er det da helt gennem fantastisk din kæreste har er så fantastisk forhold til sin mor - det drømmer jeg om jeg får med mine børn.
Så mit råd, åben munden og bed ham være i nuet med dig og nyd ellers han elsker sin mor og bliver er forbillede for jeres børn.
Anmeld
Citér