Kæreste fortæller sin mor ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2017

MorTil3+

Jeg snakker også med mine forældre flere gange om dagen, og ja de ved også hvor jeg er hele tiden og hvad jeg laver. Jeg ville da blive en anelse sur hvis nogen blandede sig i hvor tit jeg skulle snakke med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Nel

Smølfine123 skriver:

Tips ifbm fodbold - som i tip en 13'ner

vil jeg tro

Sådan forstod jeg det også.

Ift. indlægget: Jeg synes ikke der er noget galt i deres forhold. Jeg synes det lyder dejligt. Mit forhold til min egen mor er ret dårligt, så jeg ser det ikke som nogen selvfølgelig have en tæt kontakt. Derfor elsker jeg at min kæreste har et tæt forhold til sin mor.

Men hvis det er fordi at det optager meget af hans tid eller at hun er decideret anmassende, så må du jo sige det til ham. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym

Synes det er hys....

han har et godt forhold til dem.

hvorfor må de ikke vide at I køber en brugt seng ....?!??

Glæde dig over det gode forhold og kommende gode bedsteforældre.

shit man skal tage meget røg fra svigerdøtre.... glæder mig ikke til den tid kommer.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Hej tøser 

Ved ikke om det er mig der er lidt hysterisk eller om der er andre der ville have det på samme måde. Altså min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. og skal ha' en lille pige til sommer  Jeg har en rigtig sød svigermor som for 5 år siden flyttet for sig selv. Efter hun  har lært at sms'e så skriver hun kontant til min kæreste. Spørg hvad han laver.

.

Og han fortæller hende alt. Han fortæller når vi er i ikea, bilka, ude og spise eller hvor vi nu er og hvad vi køber hvis vi køber noget. Bla. her i weekenden var vi ud og købe en baby seng vi havde fundet på dba.dk det skulle hun også lige have en sms med. Blev virkelig sur på min kæreste for det raver ikke hende at vi købte den brugt. Tror  faktisk gang at det var en anden kvinde for han gik og skrev hele tiden når vi var nogen steder hehe, det kan da ikke være helt normalt.

Altså hun er jo en super sød svigermor  men hun er  også sådan en der fortæller alt videre selvom man siger hun ikke skal sige det til nogen. Hun ved alt vi laver, det eneste hun ikke ved er når vi har haft sex. Men efter sex kan han faktisk finde på at ringe til sin far og lave tips med ham

Ved ikke om det bare er mig der hys? 

Altså min kæreste er 27 og han mor er 70 og han far er 60 mener jeg. Så kan være det er derfor, han er måske er bange for han ikke har hende så længe. Hun er faktisk rigtig frisk og ligner en der er 50, hun går både i hm og only og går meget op i mode og indretning. Og så går hun lange ture så hun bliver nok 120 år 

Undskyld hvis der er stave fejl

Jeg snakker med min mor 2 gange om dagen! 

Om alt og intet. De kender vores økonomi, vores liv osv. Sådan er det bare. 

Ja jeg synes du er meget hys! 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan afsløre, at hverken lange gåture, ungdommeligt tøj eller interesse for indretning er nogen garanti for et langt liv. I det hele taget forstår jeg ikke, hvilken relevans hendes alder har. De har et nært forhold, og han er en voksen mand, som selv afgør, hvor meget kontakt, der skal være. Lur mig, om du ikke selv vil føle dig privilegeret, hvis dit barn som voksent udviser samme omsorg og interesse for at involvere dig i sit liv. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

sommerfuglen82

Jeg er nøjagtig som din kæreste 
Hvis min mand kom og fortalte at jeg ikke skulle skrive til min mor, ville han få af vide han nok havde valgt den forkerte kvinde at dele livet med 
Jeg skriver/taler med min mor dagligt, vi taler om alt mellem himmel og jord...lige fra gode tilbuds fund til verdenssituationen 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Soonmom

Altså jeg synes da det er meget normalt at tale om løst og fast med sine forældre, jeg kunne sagtens have fundet på at fortælle at vi havde været ude og hente en brugt tremmeseng, det har jeg faktisk gjort og min kæreste har da også - Er det fordi du mener det er flovt?

Hvis du ikke fortæller sådanne ting til dine forældre, hvad snakker I så om når i snakker sammen? - Altså jeg mener man snakker/skriver vel om det der forgår i ens liv og det man laver

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Det er nok bare mig der er hys så. Ved ikke synes bare det kan blive lidt for meget at han hver gang vi er ude og spise så sidder han og skriver med hende. Hun får også af vide hvis jeg lige har købt et par bukser. Og hvis vi er på hygge tur et eller andet sted skriver han med det samme til hende hvor vi er og laver der. Hun kan også finde på at komme ned i byen hvis vi er nede i byen, fordi han har skrevet hvor vi er. Hun kan også finde på at komme i bilka og det er kun fordi han har skrevet vi er der. Føler bare hun ved alt og ved alt hvad jeg laver. Men ja det er nok bare mig. Men rat høre jeres meninger. 

Det med sengen er fordi hun tror vi ingen penge har, fordi min kæreste cykler på job istedet for at tag bilen bare fordi han elsker at cykle. Men nu tror hun vi slet ingen penge har. 

Det med min svigerfar. Altså min kæreste snakker ikke om sexnovelle med han. Men han kan finde på at ringe til ham lige efter sex og det synes er total usexet. Men nok bare mig igen den er galt med.

Anmeld Citér

17. januar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Det er nok bare mig der er hys så. Ved ikke synes bare det kan blive lidt for meget at han hver gang vi er ude og spise så sidder han og skriver med hende. Hun får også af vide hvis jeg lige har købt et par bukser. Og hvis vi er på hygge tur et eller andet sted skriver han med det samme til hende hvor vi er og laver der. Hun kan også finde på at komme ned i byen hvis vi er nede i byen, fordi han har skrevet hvor vi er. Hun kan også finde på at komme i bilka og det er kun fordi han har skrevet vi er der. Føler bare hun ved alt og ved alt hvad jeg laver. Men ja det er nok bare mig. Men rat høre jeres meninger. 

Det med sengen er fordi hun tror vi ingen penge har, fordi min kæreste cykler på job istedet for at tag bilen bare fordi han elsker at cykle. Men nu tror hun vi slet ingen penge har. 

Det med min svigerfar. Altså min kæreste snakker ikke om sexnovelle med han. Men han kan finde på at ringe til ham lige efter sex og det synes er total usexet. Men nok bare mig igen den er galt med.

Måske det mere handler om du savner din kæreste i nuet. Hvis I lige har haft sex så er der da totalt nedtur han tager telefonen og så er det vel egentlig ligegyldigt om det er mor, far, ven eller julemanden. Efter sex skal han have fokus på dig.

Det samme når I er sammen for at nyde hinanden og hygge så skal telefonen være solidt placeret væk fra hånd, øjne og øre for så skal hånden være i din og øjnene på dig. Og igen sp synes jeg det er ligegyldigt om det er mor, far, ven eller julemand. 

Men når det er skrevet så er det da helt gennem fantastisk din kæreste har er så fantastisk forhold til sin mor - det drømmer jeg om jeg får med mine børn. 

Så mit råd, åben munden og bed ham være i nuet med dig og nyd ellers han elsker sin mor og bliver er forbillede for jeres børn. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

God-mor

Hej tøser 

Ved ikke om det er mig der er lidt hysterisk eller om der er andre der ville have det på samme måde. Altså min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. og skal ha' en lille pige til sommer  Jeg har en rigtig sød svigermor som for 5 år siden flyttet for sig selv. Efter hun  har lært at sms'e så skriver hun kontant til min kæreste. Spørg hvad han laver.

.

Og han fortæller hende alt. Han fortæller når vi er i ikea, bilka, ude og spise eller hvor vi nu er og hvad vi køber hvis vi køber noget. Bla. her i weekenden var vi ud og købe en baby seng vi havde fundet på dba.dk det skulle hun også lige have en sms med. Blev virkelig sur på min kæreste for det raver ikke hende at vi købte den brugt. Tror  faktisk gang at det var en anden kvinde for han gik og skrev hele tiden når vi var nogen steder hehe, det kan da ikke være helt normalt.

Altså hun er jo en super sød svigermor  men hun er  også sådan en der fortæller alt videre selvom man siger hun ikke skal sige det til nogen. Hun ved alt vi laver, det eneste hun ikke ved er når vi har haft sex. Men efter sex kan han faktisk finde på at ringe til sin far og lave tips med ham

Ved ikke om det bare er mig der hys? 

Altså min kæreste er 27 og han mor er 70 og han far er 60 mener jeg. Så kan være det er derfor, han er måske er bange for han ikke har hende så længe. Hun er faktisk rigtig frisk og ligner en der er 50, hun går både i hm og only og går meget op i mode og indretning. Og så går hun lange ture så hun bliver nok 120 år 

Undskyld hvis der er stave fejl

Jeg vil sige at det nok er ret atypisk. Jeg kan egentlig godt følge dig lidt hen ad vejen, men også kun lidt. Det er måske lige i overkanten at skulle skrive til sin mor hele tiden og raporterer om hvor i er og hvad i laver hele tiden. Det var jeg nok blevet lidt træt af i længden. Men det var nok noget som kom på pyt kontoen alligevel. Det er da også dejligt at en mand kan have et så godt og tæt forhold i det daglige med sin mor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.