Genfinde kærligheden, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Du skal finde dit selvværd frem, tage noget lækkert tøj på, gøre noget godt for dig selv, få en gang massage, løb en tur og læs en god bog, være glad, smile og hygge dig med dit barn, din familie og dine veninder. 

Og så skal du lade ham være lidt i fred..

For din egen skyld, vær den kvinde du helst vil være.. men helt ærligt. Der er ingen, der gider en desperat, ligegyldig og trist partner. Måske han så ser alle de dejlige ting ved dig, som han blev forelsket i? Og hvid ikke han gør, så er dit udgangspunkt for at være glad og tilfreds med dig selv væsentligt bedre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Problemet er, at jeg nok er bange for at han ikke giver det tid nok til at komme. Han giver nemt op. Hvis det ikke kommer naturligt på et par uger, så kommer det vel ikke? Det er jeg ikke enig i. Jeg tror bare, at det er frygten der overhaler ham. Frygten for at svigte igen..  

så om jeg overhovedet kan nå at starte sådan et forløb ved jeg intet om. 

Men du kan jo ikke trylle. Og helt ærligt hvis han giver op så nemt så smutter han nok også hvis der kommer kriser og bump på vejen. 

Jeg forstår sagtens du er forelsket og synes også du skal kæmpe når det er dit barns far - men pas på dig selv. Jeg tror desværre du bliver såret igen. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Til jer som har mistet følelserne for jeres partner, men fået dem igen, eller er ved at finde ud af om i kan. 

Hvad skulle der til for at i kunne få følelserne/elske den anden person igen?

Min eks og jeg er ved at finde ud af om vi skal finde sammen igen. (Vi har et barn sammen), men det eneste der står i vejen er at min eks ikke ved om følelserne er der (mener ikke de er der), men at vi gerne vil se om de kan komme. Altså der ER følelser, men ikke nødvendigvis DE føleelser der skal til. 

Så hvad var vigtigt for dig? Sådan generelt? Hvad kan partneren MED følelser stille op, for at genvinde kærligheden? 

Vi var blevet skilt og flyttet fra hinanden, han havde fundet en anden og sagde han ikke længere havde følelser for mig, han elskede mig ikke. Jeg begyndte så at skrive lidt med en af hans kollegaer, kun venskabeligt, han havde selv været igennem en skilsmisse og det tog rigtigt hårdt på mig. Da min eksmand fandt ud af det blev han vanvittigt jaloux og prøvede alt for at få mig tilbage. I dag er vi sammen igen.  

Ved godt det som sådan ikke er et råd, men det var det der fik ham til at indse at han faktisk stadig elskede mig. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Beti89

Hvis han ikke vil gøre de ting som dates, storbytur bare jer to, parterapi eller noget andet, for at se om det kunne vække flere følelser, ja så jeg ked af at sige det, men så vil han tydeligvis ikke kæmpe nok for det, og elsker dig nok slet ikke  Så det bare med at komme væk, også selvom om du elsker ham, og det er mega hårdt, så der desværre ikke rigtig andre muligheder.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym

Det bliver aldrig godt så længe jeres forhold er så ulige. 

Gør istedet noget godt for dig selv. Få ham til at passe børnene mens du går ud med en veninde. Gå til frisør, tag ud og løb en tur. Vær aktiv og vis ham at du kan uden ham. Han finder aldrig følelserne for dig, når han er den der er ovenpå og du desperat prøver at vende det. 

Men måske han kunne fatte interesse for den selvstændige stærke kvinde han blev forelsket i i sin tid.. 

uanset hvor meget du elsker ham, så bliver jeres forhold aldrig godt, når du er fanget i hans magtspil. 

Vis ham at han må kæmpe lidt, ikkedig.. Og vil han ikke det, jamen så er det jo nok fordi at han desværre ikke elsker dig på den rigtige måde..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.