Genfinde kærligheden, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
24 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2017

Anonym trådstarter

Til jer som har mistet følelserne for jeres partner, men fået dem igen, eller er ved at finde ud af om i kan. 

Hvad skulle der til for at i kunne få følelserne/elske den anden person igen?

Min eks og jeg er ved at finde ud af om vi skal finde sammen igen. (Vi har et barn sammen), men det eneste der står i vejen er at min eks ikke ved om følelserne er der (mener ikke de er der), men at vi gerne vil se om de kan komme. Altså der ER følelser, men ikke nødvendigvis DE føleelser der skal til. 

Så hvad var vigtigt for dig? Sådan generelt? Hvad kan partneren MED følelser stille op, for at genvinde kærligheden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Babilooo

Parterapi..?

romantiske dstes hvor I fortæller hinanden hvad I holder af ved den anden.

en kærestetur... forlænget weekend til Budapest med tur i spa og lækker mad .... 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym

For mig hjalp det at han fandt en anden. Kæft jeg følte pludselig en masse og var døden nær ved tanken om at miste ham. 

Mine følelser var blevet meget trivielle og jeg opførte mig ret ligegyldigt fordi jeg vidste han altid bare ville vente på at jeg blev klar.

Da han fik nok og kom videre, så jeg pludselig den stærke mand jeg forelskede mig i engang og så var følelserne tilbage. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Parterapi..?

romantiske dstes hvor I fortæller hinanden hvad I holder af ved den anden.

en kærestetur... forlænget weekend til Budapest med tur i spa og lækker mad .... 

Problemet er, at vi ikke er kærester og han ikke ved om det nogensinde vil ske hvis følelserne ikke kommer. Alle de der kæresteting (som skal til for at vække følelser), vil han ikke. Der er han ikke endnu. Parterapi = sker aldrig  

Anmeld Citér

16. januar 2017

Babilooo

Men hvad med at tage en tur et sted og prøve det af. Kurophold eller...

Anmeld Citér

16. januar 2017

Rauw

Hvorfor gider du en fyr der så tydeligvis ikke gider dig? Fuck ham. Det er altså federe at være alene end at krybe og kravle for en narcisist der kun har følelser for sig selv 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

For mig hjalp det at han fandt en anden. Kæft jeg følte pludselig en masse og var døden nær ved tanken om at miste ham. 

Mine følelser var blevet meget trivielle og jeg opførte mig ret ligegyldigt fordi jeg vidste han altid bare ville vente på at jeg blev klar.

Da han fik nok og kom videre, så jeg pludselig den stærke mand jeg forelskede mig i engang og så var følelserne tilbage. 

Ja, problemet er bare: at går det ikke nu, så mener eksen aldrig vi skal være sammen igen. Ergo, har en chance. Men den er svær når mange af de ting der skal til, ikke er mulige, fordi eksen mener man skal være længere følelsesmæssigt for at gøre de ting 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Men hvad med at tage en tur et sted og prøve det af. Kurophold eller...

Er han ikke klar til. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Hvorfor gider du en fyr der så tydeligvis ikke gider dig? Fuck ham. Det er altså federe at være alene end at krybe og kravle for en narcisist der kun har følelser for sig selv 

Ja. Spørg mig ikke. Jeg elsker ham. Kan slet ikke forestille mig livet uden ham. Så alene af den grund..

Men gid jeg kunne. Og det er ganske rigtigt. Forstår ikke hvordan man kan være sådan. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, problemet er bare: at går det ikke nu, så mener eksen aldrig vi skal være sammen igen. Ergo, har en chance. Men den er svær når mange af de ting der skal til, ikke er mulige, fordi eksen mener man skal være længere følelsesmæssigt for at gøre de ting 

Så han har dig fanget præcis hvor han vil. Og lad mig gætte. Han må gerne selv være sammen med andre, du må bare ikke? Jeg var selv sådan der mod min eks. Jeg siger ikke din eks er sådan, men hvis han er, så kommer du til at blive såret gang på gang og vente for evigt. For han har bare ikke følelserne og han vil heller ikke have dem. Han vil bare ha magt og sin egen private fan. Hvis du har sex med ham. Så stop ASAP. Du bliver udnyttet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.