Genfinde kærligheden, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så han har dig fanget præcis hvor han vil. Og lad mig gætte. Han må gerne selv være sammen med andre, du må bare ikke? Jeg var selv sådan der mod min eks. Jeg siger ikke din eks er sådan, men hvis han er, så kommer du til at blive såret gang på gang og vente for evigt. For han har bare ikke følelserne og han vil heller ikke have dem. Han vil bare ha magt og sin egen private fan. Hvis du har sex med ham. Så stop ASAP. Du bliver udnyttet 

Vi er sammen, men er ikke sammen med andre nogen af os. Og det stoler jeg på. Har aldrig haft grund til ikke at gøre det. Vi har begge været sammen med 1 anden (engangsknald) i vores 1,5 årige lange pause. Så det handler ikke om sex med andre, nok nærmere at han er bange for at det skal gå galt igen engang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så han har dig fanget præcis hvor han vil. Og lad mig gætte. Han må gerne selv være sammen med andre, du må bare ikke? Jeg var selv sådan der mod min eks. Jeg siger ikke din eks er sådan, men hvis han er, så kommer du til at blive såret gang på gang og vente for evigt. For han har bare ikke følelserne og han vil heller ikke have dem. Han vil bare ha magt og sin egen private fan. Hvis du har sex med ham. Så stop ASAP. Du bliver udnyttet 

Men ja. Han har fanget mig og altid går efter hans hoved, men tør ikke give op, da dette er sidste chance  bare så ked af han har alt magten.

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Til jer som har mistet følelserne for jeres partner, men fået dem igen, eller er ved at finde ud af om i kan. 

Hvad skulle der til for at i kunne få følelserne/elske den anden person igen?

Min eks og jeg er ved at finde ud af om vi skal finde sammen igen. (Vi har et barn sammen), men det eneste der står i vejen er at min eks ikke ved om følelserne er der (mener ikke de er der), men at vi gerne vil se om de kan komme. Altså der ER følelser, men ikke nødvendigvis DE føleelser der skal til. 

Så hvad var vigtigt for dig? Sådan generelt? Hvad kan partneren MED følelser stille op, for at genvinde kærligheden? 

Ej okay hvis han ikke har følelser for dig, så lad det være og kom videre. 

Tvivler at det vil holde hvis du ligefrem vil "tvinge" følelserne frem i ham. I må begge blive voksne og komme videre. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej okay hvis han ikke har følelser for dig, så lad det være og kom videre. 

Tvivler at det vil holde hvis du ligefrem vil "tvinge" følelserne frem i ham. I må begge blive voksne og komme videre. 

Det skal siges det er HAM der er kommet tilbage fordi han ønsker at give det en chance. Ikke mig.

Anmeld Citér

16. januar 2017

Rauw

Anonym skriver:

Det skal siges det er HAM der er kommet tilbage fordi han ønsker at give det en chance. Ikke mig.

Men han er jo ikke rigtigt tilbage. Han gider jo ikke gøre en skid for det. 

Altså det ikke for at være grov overhovedet. Men. Det lyder bare som opskriften på et knust hjerte at lade ham "lege" med dig på den måde. Du kan jo ikke trylle hans følelser frem. Det må han selv arbejde med når han ikke gider nogen af dine ideer med dates og parterapi. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Lilleguldklump

Anonym skriver:

Hvis han er kommet tilbage, så må han for dælen da komme ind i kampen! Ellers ville jeg smide ham den anden vej ud igen 

uden at kender ham virker det til du vil ham mere end ham. Tror du tiltrækker ham mere hvis du lærer at sætte grænser og vise at du respektere dig selv og har en grænse for hvad pjat du vil udsættes for  (som jeg syntes det er når man kommer og siger man vil prøve igen, men ikke vil gøre noget for at prøve!?)

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Men han er jo ikke rigtigt tilbage. Han gider jo ikke gøre en skid for det. 

Altså det ikke for at være grov overhovedet. Men. Det lyder bare som opskriften på et knust hjerte at lade ham "lege" med dig på den måde. Du kan jo ikke trylle hans følelser frem. Det må han selv arbejde med når han ikke gider nogen af dine ideer med dates og parterapi. 

Mit hjerte har aldrig været helt siden han forlod mig. Så knust hjerte lider jeg allerede af, i en svær græd. Derfor det er så svært at sætte grænser. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Lilleguldklump skriver:

Hvis han er kommet tilbage, så må han for dælen da komme ind i kampen! Ellers ville jeg smide ham den anden vej ud igen 

uden at kender ham virker det til du vil ham mere end ham. Tror du tiltrækker ham mere hvis du lærer at sætte grænser og vise at du respektere dig selv og har en grænse for hvad pjat du vil udsættes for  (som jeg syntes det er når man kommer og siger man vil prøve igen, men ikke vil gøre noget for at prøve!?)

Han kom fordi han savnede mig og vores barn (os begge). Men det som om han hele tiden har en mur imellem os. Ved ikke hvad han frygter. Det kun mig der ender med et SÅ knust hjerte igen. 

I og med at han forlod mig og jeg aldrig nåede at komme over ham, så ja. Det ser man jo ofte. Men der er nok også en grund til at han gik ind i det igen. :/ problemet er bare at jeg ikke ved hvad der holder ham tilbage. Han virker til at ville mig. Udover NÅR jeg sætter grænser. Så trækker han lidt i land. Men han vil have at jeg skal være mig selv. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Men ja. Han har fanget mig og altid går efter hans hoved, men tør ikke give op, da dette er sidste chance  bare så ked af han har alt magten.

Han har kun magten fordi du giver ham lov til at have den. 

Det kan godt være han ikke vil med i parterapi men man kan faktisk sagtebs gå til en parterapeut alene. Det tror jeg du vil have rigtig godt af. Så det vil jwg anbefale og hvis det er godt for dig ville jeg bede ham tage med fordi det betyder noget for dig. 

Hvis han afviser alle forslag ville jeg overveje om han er det værd. For så bliver det aldrig et godt forhold. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Han har kun magten fordi du giver ham lov til at have den. 

Det kan godt være han ikke vil med i parterapi men man kan faktisk sagtebs gå til en parterapeut alene. Det tror jeg du vil have rigtig godt af. Så det vil jwg anbefale og hvis det er godt for dig ville jeg bede ham tage med fordi det betyder noget for dig. 

Hvis han afviser alle forslag ville jeg overveje om han er det værd. For så bliver det aldrig et godt forhold. 

Problemet er, at jeg nok er bange for at han ikke giver det tid nok til at komme. Han giver nemt op. Hvis det ikke kommer naturligt på et par uger, så kommer det vel ikke? Det er jeg ikke enig i. Jeg tror bare, at det er frygten der overhaler ham. Frygten for at svigte igen..  

så om jeg overhovedet kan nå at starte sådan et forløb ved jeg intet om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.