Bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

God-mor skriver:

Det ved jeg ikke om vi har, vi har da venner som også lige har købt hus som også har gæld. De lånte endda også til udbetalingen.. Vi havde selv 100.000 til udbetalingen på vores hus. Ser overhovedet ikke gæld som et issue så længe man kan betale det tilbage igen selvom det altid er at fortrække selv at spare op 

Jeres bank lyder ret striks, syntes jeg. Men jeg tænker det kan have noget med ens jobsikkerhed, uddannelse og selcfølgelig indtægt at gøre om de er villige til at låne en penge til et hus trods gæld i forvejen. Og så kommer det an på hvilken gæld det er.

Så absolut med jobsikkerhed uddannelse som vi har ( ikke de højeste men de er der og fast arbejde i mindst 5 år til os begge) 

man kan virkelig se der er forskel på banker i dagens Danmark - hvilket jo er lidt ærgerligt for os åbenbart  men synes det er super at i har kunne og der er nok mange andre i landet som har kunne gøre det samme.  Men vi betaler vores gæld af og så vil vi købe hus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2017

God-mor

Jegkiggerpåfugle skriver:

Så absolut med jobsikkerhed uddannelse som vi har ( ikke de højeste men de er der og fast arbejde i mindst 5 år til os begge) 

man kan virkelig se der er forskel på banker i dagens Danmark - hvilket jo er lidt ærgerligt for os åbenbart  men synes det er super at i har kunne og der er nok mange andre i landet som har kunne gøre det samme.  Men vi betaler vores gæld af og så vil vi købe hus 

Det er da klart også at fortrække at komme af med så meget gæld så muligt inden huskøb. Det giver alt andet end lige mere luft i økonomien Men ja der er forskel på bankerne uden tvivl. 

Det er altså heller ikke sådan at jeg går ind for at man bare skal låne til alt muligt pjat, men ville bare understrege at det ikke behøver at være en hæmsko at have et mindre forbrugslån

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.